GoDaddy එකෙන් domain names ගන්නවානම්, මතක ඇතුව එකේ Auto Renew Feature එක disable කරලා දාන්න.. නැත්තම් ඔයා දන්නෙම නැතුව ඊළඟ අවුරුද්දේ ඔයාගේ card එකෙන් සල්ලි කපිල එක RENEW වෙලා තියෙයි..
අගෝස්තු වලදී මට ඕක වෙලා මගේ domain names 7ක් auto renew උන.. $75 කට විතර කෙල වෙලා තිබුන.. domains ටික අරන් ගොඩක් කල්, expire වෙන්න දාල තිබුනේ..
Promotion Codes තිනවානම් මිසක, domain names නම් මන් කවදාවත් GoDaddy නම් ගන්නේ නෑ..