Google business වල දාපු Fake Review වලට මොකද කරන්නේ ?

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Google business වල දාපු Fake Review වලට මොකද කරන්නේ ?

    Google business Profile එක මැකුවත් අයින් වෙන්නේ නැහැ Chat gpt කියන විදියට
    අදාළ Fake Review එක Report කලත් අයින් කරන්නේ නෑ කියලා තමා Chat gpt කියන්නේ.

    මොකද කරන්න පුලුවන් ? මෙහෙම වෙලා උබලා කරලා තියෙන දේවල් මොනවා ද ?
     
    Last edited:

    Alameen

    Well-known member
  • Jan 8, 2023
    703
    1,204
    93
    Fake Review කියලා හරියටම කොහොමද කියන්නේ? ඔයා වෙන කෙනෙක්ද දාපු එකක්ද?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Fake Review කියලා හරියටම කොහොමද කියන්නේ? ඔයා වෙන කෙනෙක්ද දාපු එකක්ද?
    මම කරපු නැති දෙයක් දාලා ඉතින් ෆේක් නොවේ ද ? බොරුවක් ලියලා දාලා තියෙන්නේ
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    දවසට රිවීව් ලින්ක් එක ගානෙ මෙතන දාපන්.
    මෙතන එවුන්ට පුලුවන්, ගිහ්ල්ල ‍රිවීව් එක ෆෙක් කියල රෙපොර්ට් කරන්න

    උබෙ වැඩෙත් වෙනව
    නිකන් මෙතන වේලි වේලි ඉන්න එවුන්ගෙ කම්මැලිකමත් යනව
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,352
    20,927
    113
    අලුතෙන් හොඳ review ටිකක් දා ගන්න එක තමයි කරන්න වෙන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Nadun26

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113
    දවසට රිවීව් ලින්ක් එක ගානෙ මෙතන දාපන්.
    මෙතන එවුන්ට පුලුවන්, ගිහ්ල්ල ‍රිවීව් එක ෆෙක් කියල රෙපොර්ට් කරන්න

    උබෙ වැඩෙත් වෙනව
    නිකන් මෙතන වේලි වේලි ඉන්න එවුන්ගෙ කම්මැලිකමත් යනව
    Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.

    Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.

    muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.

     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.

    Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.

    muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.



    ඌ මගෙන් ඉල්ලුවා තමා මම ජෝක් එකට bump එකක් දැම්මා ආතල් එකක් ගන්න. ඒවා ඉතින් එළකිරි එකෙන් ඉවරයි ඔය වගේ පොස්ට් වලට ඕනේ තරම් bump කරනවා මේකේ එවුන්

    spam kiyala report karoth ain karanna puluwan
    ara kalin galadhari ekata bad reviews damme. un eka ain karagatta.
    කළා ඔහොම එව්වා
    11111.png

    ------ Post added on Mar 31, 2023 at 12:07 PM
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    ක්‍රමයක් ඇති බන් කොහොම හරි..
    Arimac එකෙ කොල්ලෙක් Suicide කරගත්තම කට්ටිය සු ගාල -රිවිව් දාල තිබ්බ..
    පහුවදා බලන කොට එකක් වත් නෑ
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.

    Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.

    muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.

    @Galvatron මොනවද පොන්නයො මෙ පොන්න වැඩ..උබ තනියම thread එකක්‌ bump කරගන්න බැරි චීත්තයක් නේ හුත්තෝ 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113
    @Galvatron මොනවද පොන්නයො මෙ පොන්න වැඩ..උබ තනියම thread එකක්‌ bump කරගන්න බැරි චීත්තයක් නේ හුත්තෝ 🤭
    Ekatama hariyana @Nadun26 wage ponnayoth innawa ahinsaka charitha ranga paana. Munen penawa oka gus ponnayek kiyala
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.

    Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.

    muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.

    මන් ඌට කිවෙ නෑ වෙසිගෙ පුතෝ. තෝත් අර ගෑනු මිනිහන්ගෙ කනවැද්දුන් කතා ජනේලෙන් බලන් හිටියා වගේ ලියන පත්තර කාරයෙක් වගේනෙ. දන්න හුත්තක් කතා කරපන්. පොන්නයා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113
    පල පොන්නයා යන්න උබ තමා මගේ බිස්නස් එකට Bad Review දානවා ඇත්තේ , උබ බොරුවට පොෂ් වගේ පෙන්වන්න ගියාට වැඩක් නැහැ උබ මහා හිගන පොන්නයෙක් කියලා ඔප්පු කරලා ඉවරයි
    Ane ponz umba wage dotey inna hingannekta pukey arinna mata ona kamak ne. Eth umbata onam gemak denna puluwan.

    Katai pukai wahan gihin ammage redda asse ringan wadak balaganin nikan minissu mala panna ganne natuwa.

    thoge ponna kama atha arinakan umbata loweth hariyanne ne.

    dan thawa thread ekak daagena waren andaagena 🤭 🤭
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    මන් ඌට කිවෙ නෑ වෙසිගෙ පුතෝ. තෝත් අර ගෑනු මිනිහන්ගෙ කනවැද්දුන් කතා ජනේලෙන් බලන් හිටියා වගේ ලියන පත්තර කාරයෙක් වගේනෙ. දන්න හුත්තක් කතා කරපන්. පොන්නයා
    උබ කියලා නෑ උබ බබා @Nadun26 එඩිට් කරලා දාල තියෙන්නෙ.. පලයන් පොන්නයො යන්න.. කතාව බඩු ගහන්න ඒවුනාට අනුරාද ගේ ත්‍රෙඩ් දැක්කම දනිස් පණ නෑ bump කරගන්න 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113
    උබ කියලා නෑ උබ බබා @Nadun26 එඩිට් කරලා දාල තියෙන්නෙ.. පලයන් පොන්නයො යන්න.. කතාව බඩු ගහන්න ඒවුනාට අනුරාද ගේ ත්‍රෙඩ් දැක්කම දනිස් පණ නෑ bump කරගන්න 🤭
    Oi Oi.

    Massina dakkamath danis nawila oluwa bimata gihin puka uda yanawalu 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: siri_ayya

    Alameen

    Well-known member
  • Jan 8, 2023
    703
    1,204
    93
    Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.

    Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.

    muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.

    Me screenshot eka kohomada gatte