Nadun ponnayama tama ewwe u ahinsakai kiyala kiyanna. aru illapu ekalu kaleyMe screenshot eka kohomada gatte
Nadun ponnayama tama ewwe u ahinsakai kiyala kiyanna. aru illapu ekalu kaleyMe screenshot eka kohomada gatte
උබට කොහෙන්ද බන් ඔය ස්ක්රෙන්ශොට් එක?Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.
Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.
muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.
![]()
@Nadun26 තෝද ස්ක්රේන්ශොට් ගැහුවෙ?මම නොකරපු දෙයක් ගැන ලියලා දාලා තියෙන්නේ , අනික අළුත් කොම්පැනි එකේ Page එක්ක දාලා තියෙන්නේ අළුත් කොම්පැනි එකෙන් කරේ බිස්නස් දෙකයි දැනට එයාල හොදටම අදුරන අය ලොවෙත් එහෙම වැඩක් කරන්නේ නැහැ.Ubata therune nathi unata uba monawawa hari nohibina wadak ubage hosting customerslata karala athi.
අපරාදෙ මට ඕකට අම්මව එව්න්න කියන්න තිබ්බෙ තෙල් කාලක් එක්ක. ගමෙන් එලවපු එක සාදාරනයි වේසිගෙපුතාවNadun ponnayama tama ewwe u ahinsakai kiyala kiyanna. aru illapu ekalu kaley

Mata hithenne bad reviews danna aththe aththama customer kenekma venna athi nadun meke hesirena visiya dakkamNadun ponnayama tama ewwe u ahinsakai kiyala kiyanna. aru illapu ekalu kaley
පල පොන්නයෝ යන්න මේකේ හැසිරෙන විදියට මම Customers ලට කතා කරනෙන් නැහැ මේකේ එවුන් 60 විතර මගෙන් අරන් තියෙනවා දැනට එයාලා දන්නවා මගේ හැටිMata hithenne bad reviews danna aththe aththama customer kenekma venna athi nadun meke hesirena visiya dakkam
අම්මව එව්න්න බැරිද තෙල් කාලක් එක්ක, උබ මන් කියන හැමදේම කරනවානෙ නදුන්.පල පොන්නයෝ යන්න මේකේ හැසිරෙන විදියට මම Customers ලට කතා කරනෙන් නැහැ මේකේ එවුන් 60 විතර මගෙන් අරන් තියෙනවා දැනට එයාලා දන්නවා මගේ හැටි
බලප්න්කො මේ පකයා ඉන්බ්කොස් එකේ ස්ක්රේන්ශොට් ශෙයා කරලා මන් බම්ප් කරන්න කිවෙ කියල අනුරදගෙ ත්රේඩ්. මූ අනුරාද සල්ලි ඉල්ලපු ත්රේඩ් බම්ප් කරලා පැයකට විතර පස්සෙ මන් කීවෙ තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරපන් කියලා. මේ කැරි බල්ලා ඔක්කොම ඒවා මගේ පිටින් යවලාඅ. ගමේ එවුන් මුන්ට වතුර පොදක් නොදී එලවන්න ඇත්තෙ මේවගෙ කැරි වැඩ හින්දාiye anuradhata kalilla dala nodi unata passe dan awadane ganna hadanawa wage.. tho wage ewuntanam puluwan unath udawwak karanne na.
ehema ekak nam mu karaima ponnayek. mu dan hadanne metana uta kela una kiyala anukampawa ganna. matanam oya pakayo dennama pennana ba. somiyata hukala karumeta ipaduna un.බලප්න්කො මේ පකයා ඉන්බ්කොස් එකේ ස්ක්රේන්ශොට් ශෙයා කරලා මන් බම්ප් කරන්න කිවෙ කියල අනුරදගෙ ත්රේඩ්. මූ අනුරාද සල්ලි ඉල්ලපු ත්රේඩ් බම්ප් කරලා පැයකට විතර පස්සෙ මන් කීවෙ තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරපන් කියලා. මේ කැරි බල්ලා ඔක්කොම ඒවා මගේ පිටින් යවලාඅ. ගමේ එවුන් මුන්ට වතුර පොදක් නොදී එලවන්න ඇත්තෙ මේවගෙ කැරි වැඩ හින්දා
නදුන්ට අනුකම්පා කරනවා. මොකද අවුරුදු 35 විතර වෙලත් තවම කසාදයක් බැඳලාත් නැතුව අර වයසක අම්මගේ පෙන්ෂන් එකෙක් කකා බිබී ඉන්න සැබෑ පො### කවුද කියලා ඔක්කොම දන්නා නිසා.පල පොන්නයෝ යන්න මේකේ හැසිරෙන විදියට මම Customers ලට කතා කරනෙන් නැහැ මේකේ එවුන් 60 විතර මගෙන් අරන් තියෙනවා දැනට එයාලා දන්නවා මගේ හැටි
Oya @Galvatron kiyanneth ballek gahala ipaduna ekek tama. Uge tathth uta ponnaya kiyala katha karala.ehema ekak nam mu karaima ponnayek. mu dan hadanne metana uta kela una kiyala anukampawa ganna. matanam oya pakayo dennama pennana ba. somiyata hukala karumeta ipaduna un.
@Nadun26 මෙහෙවර හුත්තිගෙ පුතා. මන් කීවද තොට අනුරාද සල්ලි ඉල්ලපු ත්රේඩ් බම්ප් කරන්න කියලා. තෝ ඒ ත්රේඩ් තුන බම්ප් කරලා පැයකට විතර පස්සෙ නෙවෙයිද මන් තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරන්න කීවෙ.ehema ekak nam mu karaima ponnayek. mu dan hadanne metana uta kela una kiyala anukampawa ganna. matanam oya pakayo dennama pennana ba. somiyata hukala karumeta ipaduna un.
උබ නදුන් ටත් වඩා පොන්නයෙක් නේ හුත්තෝ ඌ තනියෙන් තුනක් බම්ප් කරලා. උබ එකක් බම්ප් කරගන්න බයේ නදුනට pm ගහලාමන් කීවෙ තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරපන් කියලා
ඔය යකාත් මුගේ fake එකක් ද කොහෙද බන් පොඩ්ඩක් දාන comment බලපංකො..Oya @Galvatron kiyanneth ballek gahala ipaduna ekek tama. Uge tathth uta ponnaya kiyala katha karala.
උබ ජනේලෙන් බලන් හිටියද?Oya @Galvatron kiyanneth ballek gahala ipaduna ekek tama. Uge tathth uta ponnaya kiyala katha karala.
Umbey hasirimen penne ban oya. Waha tikak beepan ponnayo nikan oxygen tika kanne natuwaඋබ ජනේලෙන් බලන් හිටියද?
හ්ම්ම් මන් දන්නවා ඉවසීමෙන් කුල් එකේ Reply එක දෙනවා දකින වෙන කෙනක් ට බොරුවක් කියලා හිතෙන්න. වැඩේ උනේ මම Profile එක වෙනස් කරන්න ගියානේ ඉතින් අය verified කරන්න ආවා දැන් Reply එකක් දෙන්න බෑ මට Code එක ගහලා verified කරනකම්oya wage review awama wena un handle karana widiya balapan.. mn nam google reviews baladdi dakinawa.. un kelinma reply karanawa meka business eka wattanna karana fake review ekak widiyata thama consider karanna wenne.. google profile name eken ape customer kenkda kiyala identify kargan be. oya ape customer kenk nam,, order no eka proof ekak widiyata idiripath karan kiyala.