Google business වල දාපු Fake Review වලට මොකද කරන්නේ ?

Galvatron

Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    Mu wage dekai panahe ponnayekta denna yanna epa ban. Muma tama ara galvatron kiyala inna eka kiyapu paliyata anuradhayage parana thread bump karala kari wadak kaley.

    Dan methana 10ta ganinna danne ne wage victim card eka play karanawa.

    muta oya wage wenne muge tiyena kari kama nisa misak wena hethuwak ne. Sure ekatama othana genuine reviews hitan athi. Mu hadanne dan ewath ayin karaganna.

    උබට කොහෙන්ද බන් ඔය ස්ක්රෙන්ශොට් එක? :shocked: @Nadun26 තෝද ස්ක්රේන්ශොට් ගැහුවෙ?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Ubata therune nathi unata uba monawawa hari nohibina wadak ubage hosting customerslata karala athi.
    මම නොකරපු දෙයක් ගැන ලියලා දාලා තියෙන්නේ , අනික අළුත් කොම්පැනි එකේ Page එක්ක දාලා තියෙන්නේ අළුත් කොම්පැනි එකෙන් කරේ බිස්නස් දෙකයි දැනට එයාල හොදටම අදුරන අය ලොවෙත් එහෙම වැඩක් කරන්නේ නැහැ.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    Nadun ponnayama tama ewwe u ahinsakai kiyala kiyanna. aru illapu ekalu kaley
    අපරාදෙ මට ඕකට අම්මව එව්න්න කියන්න තිබ්බෙ තෙල් කාලක් එක්ක. ගමෙන් එලවපු එක සාදාරනයි වේසිගෙපුතාව :lol:
    කොහොමද මුන්ව ආස්රය කරන්නෙ :lol:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Mata hithenne bad reviews danna aththe aththama customer kenekma venna athi nadun meke hesirena visiya dakkam
    පල පොන්නයෝ යන්න මේකේ හැසිරෙන විදියට මම Customers ලට කතා කරනෙන් නැහැ මේකේ එවුන් 60 විතර මගෙන් අරන් තියෙනවා දැනට එයාලා දන්නවා මගේ හැටි
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    පල පොන්නයෝ යන්න මේකේ හැසිරෙන විදියට මම Customers ලට කතා කරනෙන් නැහැ මේකේ එවුන් 60 විතර මගෙන් අරන් තියෙනවා දැනට එයාලා දන්නවා මගේ හැටි
    අම්මව එව්න්න බැරිද තෙල් කාලක් එක්ක, උබ මන් කියන හැමදේම කරනවානෙ නදුන්.
     

    keerthiyaa

    Well-known member
  • Aug 13, 2017
    1,597
    1,693
    113
    iye anuradhata kalilla dala nodi unata passe dan awadane ganna hadanawa wage.. tho wage ewuntanam puluwan unath udawwak karanne na.
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    iye anuradhata kalilla dala nodi unata passe dan awadane ganna hadanawa wage.. tho wage ewuntanam puluwan unath udawwak karanne na.
    බලප්න්කො මේ පකයා ඉන්බ්කොස් එකේ ස්ක්රේන්ශොට් ශෙයා කරලා මන් බම්ප් කරන්න කිවෙ කියල අනුරදගෙ ත්රේඩ්. මූ අනුරාද සල්ලි ඉල්ලපු ත්රේඩ් බම්ප් කරලා පැයකට විතර පස්සෙ මන් කීවෙ තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරපන් කියලා. මේ කැරි බල්ලා ඔක්කොම ඒවා මගේ පිටින් යවලාඅ. ගමේ එවුන් මුන්ට වතුර පොදක් නොදී එලවන්න ඇත්තෙ මේවගෙ කැරි වැඩ හින්දා
     

    keerthiyaa

    Well-known member
  • Aug 13, 2017
    1,597
    1,693
    113
    බලප්න්කො මේ පකයා ඉන්බ්කොස් එකේ ස්ක්රේන්ශොට් ශෙයා කරලා මන් බම්ප් කරන්න කිවෙ කියල අනුරදගෙ ත්රේඩ්. මූ අනුරාද සල්ලි ඉල්ලපු ත්රේඩ් බම්ප් කරලා පැයකට විතර පස්සෙ මන් කීවෙ තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරපන් කියලා. මේ කැරි බල්ලා ඔක්කොම ඒවා මගේ පිටින් යවලාඅ. ගමේ එවුන් මුන්ට වතුර පොදක් නොදී එලවන්න ඇත්තෙ මේවගෙ කැරි වැඩ හින්දා
    ehema ekak nam mu karaima ponnayek. mu dan hadanne metana uta kela una kiyala anukampawa ganna. matanam oya pakayo dennama pennana ba. somiyata hukala karumeta ipaduna un.
     

    Alameen

    Well-known member
  • Jan 8, 2023
    703
    1,204
    93
    පල පොන්නයෝ යන්න මේකේ හැසිරෙන විදියට මම Customers ලට කතා කරනෙන් නැහැ මේකේ එවුන් 60 විතර මගෙන් අරන් තියෙනවා දැනට එයාලා දන්නවා මගේ හැටි
    නදුන්ට අනුකම්පා කරනවා. මොකද අවුරුදු 35 විතර වෙලත් තවම කසාදයක් බැඳලාත් නැතුව අර වයසක අම්මගේ පෙන්ෂන් එකෙක් කකා බිබී ඉන්න සැබෑ පො### කවුද කියලා ඔක්කොම දන්නා නිසා.

    ඊයේ අනුරාධගේ පරණ ත්‍රෙඩ් බම්ප් කර කර පො## විදියට හැසිරුනේ කවුද කියලා දැක්කනේ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,670
    75,736
    113
    ehema ekak nam mu karaima ponnayek. mu dan hadanne metana uta kela una kiyala anukampawa ganna. matanam oya pakayo dennama pennana ba. somiyata hukala karumeta ipaduna un.
    Oya @Galvatron kiyanneth ballek gahala ipaduna ekek tama. Uge tathth uta ponnaya kiyala katha karala.
     

    Galvatron

    Well-known member
  • Jan 1, 2023
    1,952
    2,835
    113
    ehema ekak nam mu karaima ponnayek. mu dan hadanne metana uta kela una kiyala anukampawa ganna. matanam oya pakayo dennama pennana ba. somiyata hukala karumeta ipaduna un.
    @Nadun26 මෙහෙවර හුත්තිගෙ පුතා. මන් කීවද තොට අනුරාද සල්ලි ඉල්ලපු ත්රේඩ් බම්ප් කරන්න කියලා. තෝ ඒ ත්රේඩ් තුන බම්ප් කරලා පැයකට විතර පස්සෙ නෙවෙයිද මන් තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරන්න කීවෙ.
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    මන් කීවෙ තාත්තට ගහපු එක බම්ප් කරපන් කියලා
    උබ නදුන් ටත් වඩා පොන්නයෙක් නේ හුත්තෝ ඌ තනියෙන් තුනක් බම්ප් කරලා. උබ එකක්‌ බම්ප් කරගන්න බයේ නදුනට pm ගහලා 🤣🤣
    Oya @Galvatron kiyanneth ballek gahala ipaduna ekek tama. Uge tathth uta ponnaya kiyala katha karala.
    ඔය යකාත් මුගේ fake එකක්‌ ද කොහෙද බන් පොඩ්ඩක් දාන comment බලපංකො..
     

    ob_server

    Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,541
    8,105
    113
    oya wage review awama wena un handle karana widiya balapan.. mn nam google reviews baladdi dakinawa.. un kelinma reply karanawa meka business eka wattanna karana fake review ekak widiyata thama consider karanna wenne.. google profile name eken ape customer kenkda kiyala identify kargan be. oya ape customer kenk nam,, order no eka proof ekak widiyata idiripath karan kiyala.
     
    • Like
    Reactions: Nadun26

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    oya wage review awama wena un handle karana widiya balapan.. mn nam google reviews baladdi dakinawa.. un kelinma reply karanawa meka business eka wattanna karana fake review ekak widiyata thama consider karanna wenne.. google profile name eken ape customer kenkda kiyala identify kargan be. oya ape customer kenk nam,, order no eka proof ekak widiyata idiripath karan kiyala.
    හ්ම්ම් මන් දන්නවා ඉවසීමෙන් කුල් එකේ Reply එක දෙනවා දකින වෙන කෙනක් ට බොරුවක් කියලා හිතෙන්න. වැඩේ උනේ මම Profile එක වෙනස් කරන්න ගියානේ ඉතින් අය verified කරන්න ආවා දැන් Reply එකක් දෙන්න බෑ මට Code එක ගහලා verified කරනකම්