Thanks @2osama uba withry link eka ewwe..mekige neda ara video eka, katata gaddi kollagen ahanne ridenawada kiyala

Thanks @2osama uba withry link eka ewwe..mekige neda ara video eka, katata gaddi kollagen ahanne ridenawada kiyala

පැය 24 ම ඉන්නේ ඔෆිස් එකේ වෙන්න ඇතිanika mama kiriyata enne office ekedi witharai
ඕක වගේ පච කෙලින එකෙක් දැකලම නැ...උබ හැමදාම අපිව රවට්ටනවා නේ ලින්ක්ස් දෙනවා ගගා.
ෆෝන් එක ඔෆිස් ගෙනියන්නේ නෑ අරව මේවා ගගා බොරු පලනවා.
ඒ උනාට ජිවීතේට එකෙක්ටවත් දීපු ලින්ක් එකක් නම් නෑ.
පැය 24 ම ඉන්නේ ඔෆිස් එකේ වෙන්න ඇති![]()
ඕක වගේ පච කෙලින එකෙක් දැකලම නැ...
ගෑනියෙක් ත්රෙඩ් එකක් දාක්කොත් කියන්නෙ ටෙලිග්රෑම් තිබ්බා ... දැන් ඒවන්න බෑ ඔෆිස එකේ ඉන්නේ කියලාමේකේ දාන හැම ගැනිගේම හෙළුව මූ දැකලා තියෙන්නේ
linkමේකිගෙ alua . com එක සුපිරි. පූසා ඇරෙන්න ඔක්කොම පෙන්නනවා.. හැබැයි දිගට තියන්නෙ නෑ ෆොටෝ දානවා අයින් කරනවා..
download karaganne ndda ewa ubalaමේකිගෙ alua . com එක සුපිරි. පූසා ඇරෙන්න ඔක්කොම පෙන්නනවා.. හැබැයි දිගට තියන්නෙ නෑ ෆොටෝ දානවා අයින් කරනවා..
ewapanko tiyenawa namමේකිගෙ alua . com එක සුපිරි. පූසා ඇරෙන්න ඔක්කොම පෙන්නනවා.. හැබැයි දිගට තියන්නෙ නෑ ෆොටෝ දානවා අයින් කරනවා..
