පට්ට යකෝ..
මහින්දයගෙ ඒවත් දාපන්.. එතකොට මේ ත්රෙඩ් එක සමබරයිනෙ.....
මහින්දයගෙ ඒවත් දාපන්.. එතකොට මේ ත්රෙඩ් එක සමබරයිනෙ.....
![]()
ohhh my bad i did forget the title of this thread
sorry

kari wada karannepa gotha pakayo. hena gahnawa thota


![]()
meka dunne ubada?
oya photo eka mama edit karapu ekak nemei. mama yatin daala thiyenne source eka.
Jesus ta issara oita wada chater dewal una kiyala thamai dewabakthikayo nam kiyanne.
oya post eka mama hadala share wena thana habai ekek wath hena gahapan kiyala hena illala thibuneth naha deyyongen. samawa deela thibbe
uba hena illapu ekata mama ubata samaawa dennam![]()



HE, මෛත්රීපාල සිරිසේනගෙ Edited photos Mega Thread... ..එන්න බලන්න...
උබල ගාව තියන සිරිසේනයගෙ edit කරපු photos දාපල්ලකො බලන්න, මේක කිසිම දේශපාලන අරමුනකින් දාන එකක් නෙමේ, පොඩ්ඩක් හිනාවෙන්න විතරයි...
අපේ HE ට අගෞරව කරන්නත් නෙමේ, නිකං ආතල් එකට, ඔන්න එහෙනම් පටන් ගත්තා මම...
![]()
![]()
HE, මෛත්රීපාල... 09-02-2017 04:28 PM ponna wada. u president bahutara chanden path unu.![]()



සිරිසේනයවයි මගෙ අම්මවයි කොහොමද යකො compare කරන්නෙ? උබට ඌ නිකම් අම්ම වගේද?![]()
