health problem

Duckduck

Well-known member
  • Mar 4, 2023
    1,795
    976
    113
    dan dawas deka thunaka idala mage aga althulen burn wenawa wenawa wage feel ekak thiyenawa. eaka eka thanaka newei, time to time eaka wenas wenawa. mekata mona wage doctor kenekda channel karanna ona, hithanawa newei mata e wenasa therenawa. ea nidaganna gihinuth ehema una.
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,895
    15,701
    113
    Ursa Major
    First consult a general physician. the doctor will recommend some tests. Sometimes those burning sensations can happen with vitamin deficiency. If some deficiency is found, the doctor will prescribe some for you.

    Get well soon!
     
    • Like
    Reactions: Duckduck

    ozykolla

    Well-known member
  • Jun 20, 2022
    9,845
    16,805
    113



    පිච්චෙන්න ලඟයි වගේ
    පිනක් දහමක් කරගනිං
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    මුලින් සාමාන්‍ය dokek ලඟට ගිහින් බලන්න. විස්තරේ අපිටත් කියන්න අපිටත් ඔය වගේ ලක්ෂණ ඇති