Help 1k one

Yevon1992

Well-known member
  • Sep 3, 2012
    2,010
    394
    83
    kottawa
    මචන්ලා pc එකේ තියෙන 8gb 10gb වගේ tv series , size එකෙන් අඩු කරගන්න software නැද්ද?
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    nikan compress kalata adu wenne na...
    software walin owala quality eka adu karala compress karanna puluwan
    eth wedak naha aparade
    wenama hard 1k ganin