මචන්ලා pc එකේ තියෙන 8gb 10gb වගේ tv series , size එකෙන් අඩු කරගන්න software නැද්ද?
Yevon1992 Well-known member Sep 3, 2012 2,010 394 83 kottawa Jul 13, 2014 #1 මචන්ලා pc එකේ තියෙන 8gb 10gb වගේ tv series , size එකෙන් අඩු කරගන්න software නැද්ද?
Jack_Sparrow Well-known member Jun 16, 2008 42,533 1 16,926 113 Black Pearl Jul 13, 2014 #2 nikan compress kalata adu wenne na... software walin owala quality eka adu karala compress karanna puluwan eth wedak naha aparade wenama hard 1k ganin
nikan compress kalata adu wenne na... software walin owala quality eka adu karala compress karanna puluwan eth wedak naha aparade wenama hard 1k ganin
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Jul 13, 2014 #3 Jack Sparrow කියනවා වගේ කොලිිට එක අඩු වෙනවා.. අපරාදෙ..
chamarams Well-known member Nov 22, 2008 1,908 344 83 inside you hart :D Jul 13, 2014 #4 mkv format ekata convert kaloth size eka adu karaganna puluwan
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Jul 13, 2014 #5 chamarams said: mkv format ekata convert kaloth size eka adu karaganna puluwan Click to expand... Subtitle වැඩ නොකර යනව නේහ් බං..
chamarams said: mkv format ekata convert kaloth size eka adu karaganna puluwan Click to expand... Subtitle වැඩ නොකර යනව නේහ් බං..
crashzone Well-known member Jun 6, 2008 2,945 175 63 Jul 13, 2014 #6 crazybuddy said: Subtitle වැඩ නොකර යනව නේහ් බං.. Click to expand... subtitile wada karanwa windows mediapleyer codek off kalama wada
crazybuddy said: Subtitle වැඩ නොකර යනව නේහ් බං.. Click to expand... subtitile wada karanwa windows mediapleyer codek off kalama wada