Help Ekak....

pathum119

Member
Jul 2, 2010
179
13
0
ලොවෙත් නැත.
Yaluwane mage akka kenek innawa Australia wala. ithin matath hithuna Australia wala podi job ekak karanna. computer hardware and networking wage. mata thiyena parashnaya thama..:no::no::no:

akkagen support eksk aragena yanna puluwanda?
computer hardware and networking job thiyenawada?
keeyak withara yai da?

nathnam me thiyena job eka karagena inna eka agata gunaida?:rolleyes:
 

helo256

Member
Oct 7, 2010
2,093
71
0
u need a degree or an internationally recognized qualification .. a working visa.. IELTS and skilled migration requirements.