:( Help me please urgent.අනේ උදව් කරන්න ප්ලීස්ස් පලවෙනි පාර එල&#

piumiharshika

Active member
  • Jan 14, 2014
    322
    119
    43
    :( Help me please urgent.අනේ උදව් කරන්න ප්ලීස්ස් පලවෙනි පාර එල&#

    Mata danaganna oona Sri Lanka Police eke Sub Inspector women apply karanne kohamada kiyala.
    :eek:aththamai mata ikmanata eakata yannama oone mama heuwa heuwa hambune me link eka
    http://www.police.lk/index.php/chil...men-sub-inspector-of-police-recruitments:eek:

    meke application nam thiyenawa eath closing date ekak ehama dala nahane.
    ane mata kiyanawada women kenek widiata mata kohamda SI wenna puluwan man gazzette eke nam dakka pirimi ayata application thibuna.Help me please...

    Samanyen gazzette karanawa nam koi kaleda karanne kiyanawada mata?:dull:

    s:no::no:amaharawita eka eka awastha handa oyalata policiya epa welath athi ane ssamawenda ehama ayata man ehama police kenek nam wenne naha police unata katawath banalawath katha karanne naha mata yanna help karannako..
     

    hacker T

    Well-known member
  • Aug 4, 2013
    16,749
    2,759
    113
    මේ ඉර හද යට
    avatar397741_1.gif
     

    dream_sl

    Member
    Jun 28, 2013
    68
    14
    0
    police unata katawath banalawath katha karanne naha mata yanna help karannako..

    බනින්න බැරිනම් පොලීසියට බැඳෙන්න එපා. පන්සලකට ගිහින් බණක් භාවනාවක් කරගෙන ඉන්න එක වැඩිය හොඳයි. නැත්නම් වෙන්නේ පොලිස් ලොක්කන්ගෙ ආශාවන් සපුරන්න තමයි.
     

    %***jola***%

    Member
    Nov 30, 2012
    35
    1
    0


    බනින්න බැරිනම් පොලීසියට බැඳෙන්න එපා. පන්සලකට ගිහින් බණක් භාවනාවක් කරගෙන ඉන්න එක වැඩිය හොඳයි. නැත්නම් වෙන්නේ පොලිස් ලොක්කන්ගෙ ආශාවන් සපුරන්න තමයි.

    UBE KATE RATHTHARAN DANNA WATINA KATHAWAK.:yes: ELA ELA
     

    Uni1

    Member
    Dec 21, 2013
    36
    1
    0
    බනින්න බැරිනම් පොලීසියට බැඳෙන්න එපා. පන්සලකට ගිහින් බණක් භාවනාවක් කරගෙන ඉන්න එක වැඩිය හොඳයි. නැත්නම් වෙන්නේ පොලිස් ලොක්කන්ගෙ ආශාවන් සපුරන්න තමයි.

    Kiran_Bedi_1.JPG

    Kiran Bedi

    Ehema kiyanna Epa,Kiran Bedi la wage aya bihi uneth apema kalapen ne,unanduwa uthsahaya kapawima thiyanawa nam onama sheshthrayaka wanjabenna puluwan,Oya koi sheshthraye hitiyath Gatalu athi wenawa,ewa madalagana yanna api danaganna ona.
     

    dinchad

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    6,974
    643
    113


    බනින්න බැරිනම් පොලීසියට බැඳෙන්න එපා. පන්සලකට ගිහින් බණක් භාවනාවක් කරගෙන ඉන්න එක වැඩිය හොඳයි. නැත්නම් වෙන්නේ පොලිස් ලොක්කන්ගෙ ආශාවන් සපුරන්න තමයි.

    oowa ookoma hadila enawa ...bainna namei gahannath purudu wei
     

    piumiharshika

    Active member
  • Jan 14, 2014
    322
    119
    43
    Kiran Bedi

    Ehema kiyanna Epa,Kiran Bedi la wage aya bihi uneth apema kalapen ne,unanduwa uthsahaya kapawima thiyanawa nam onama sheshthrayaka wanjabenna puluwan,Oya koi sheshthraye hitiyath Gatalu athi wenawa,ewa madalagana yanna api danaganna ona.

    Ow mn me kathawata asai
     

    piumiharshika

    Active member
  • Jan 14, 2014
    322
    119
    43
    THANKS YALUWANE MAN THANKS KARALA YANNNA ELAKIRI EKATA AAWE
    mama me thread eka damme masa 2ta wage kalin.

    ME DAWAS WALA APPLICATION CALL KARALA THIYANAWA CLOSINE JUNE 30
     
    • Like
    Reactions: balukukkas

    malpusa

    Well-known member
  • Feb 22, 2009
    1,096
    883
    113
    අනේ මන්ද ඕක එචර ගැනුලමයෙකුට සුදුසු රස්සාවක් නම් නෙමේ.