මටත් ඔහොම සීන් එකක් උන ගිය අවුරුද්දේ. බදු ඔප්පුවේ දාලා තිබ්බා මාස 3ක් එක දිගට රෙන්ට් එක දුන්නේ නෑත්නම් ගිවිසුම අවලංගු කරන්න පුලුවන් කියලා. මුලින්ම lawyerට කිව්වම letter එකක් දෑම්මා rent එකට ඉන්න අයට. මාසයක් අතුලත මාස 3ම rent දුන්නේ නෑත්නම් ගේ බාර දෙන්න කියලා.
මාසයක් ගියා දුන්නේ නෑහෑ. lawyer කිව්වා පොලිසියට ගිහින් පෑමිනිල්ලක් දාන්න කියලා. පෑමිනිල්ල විභාග කරන කොට තදට හිටපන්. මාස 3ක් ඈතුලත හිග මුදල් ගෙවලා ගෙදරින් යන්න ඔනා කියලා තිරණයට ආවා.
පෑමිනිල්ල විභාග කලේ උන් අදුනන පොලිස්කාරයෙක්. මට එක එක එවා කිව්වා shape කර ගන්න.
පොලිසියට ගෙදරින් එලියට දාන්න බෑහෑයි කතා ගොඩයි. rent එකට ඉන්න අය කිව්වා මාස 3 rent එක දෙන්නම් බදු ඔප්පුව ඉවර වෙනකම් ඉන්න ඔනා කියලා. මන් කිව්වා මට දෑන් මෙයාලව sure නෑහෑ. බදු ඔප්පුවේ නිතී කඩලා තියෙන්නේ එ නිසා ඉක්මනටම ගේ ඔනා කියලා. පොලිස්කාරයා උන්ව අදුනන නිසා මේයාලා එක දෙනවනම් ඉන්න දෙන්න කිව්වා. මන් කිව්වා මෙයාලා හරියට දිනේට නොදුන්නොත් මහත්තයා මට rent එක දෙනවා කියලා පොලිස් පොලිස් පොතේ ලියනවා නම් මන් දෙන්නම් කියලා. පොලිස්කාරයා මන් දිහා කන්න වගේ බලන් ඉදල මාස 3 අතුලත ගේ බාර දෙන්න ඔනා කියලා ලියලා. දෙගොල්ලම අත්සන් කලා. මාස 3න් මන් ගේ ගත්තා. තදට හිටියේ නෑත්නම් sorry තමා.