Issues okkoma Propagana ekata Suit wenna one. Nettam penne na![]()

ඔව් ඇමරිකාවට බිරුවොත් කුට්ට්ය හම්බෙන්නෙ නැති නිසා බල්ලො වගේ නැට්ට පුකේ ගහන් ,මානව හිමිකම් හොයන හිවල් රැල..
Issues okkoma Propagana ekata Suit wenna one. Nettam penne na![]()

ඔව් ඇමරිකාවට බිරුවොත් කුට්ට්ය හම්බෙන්නෙ නැති නිසා බල්ලො වගේ නැට්ට පුකේ ගහන් ,මානව හිමිකම් හොයන හිවල් රැල..
ඕකනෙ ඉතිං ඔයත් මෙතන කියල තියෙන්නෙ කපුටු පිහාටුව කපුටො හත කරලනෙඔටාරා ගුණවර්ධන අශ්ව රේස් වලට කෑ ගහන්න නැතුව ඇති හැබැයි කිව්වෙ දැන් එයා අශ්ව රේස් ගිය ගානට නෙ
අනික මම මෙතන කිව්වෙ 2.50 සංගම් කෑලි ගැන නෙමෙයි.අරූ මෙතන බැනල තියෙන්නෙ human rights activistsල ගැන පොදුවේ
ඕකනෙ ඉතිං ඔයත් මෙතන කියල තියෙන්නෙ කපුටු පිහාටුව කපුටො හත කරලනෙඔටාරා ගුණවර්ධන අශ්ව රේස් වලට කෑ ගහන්න නැතුව ඇති හැබැයි කිව්වෙ දැන් එයා අශ්ව රේස් ගිය ගානට නෙ
අනික මම මෙතන කිව්වෙ 2.50 සංගම් කෑලි ගැන නෙමෙයි.අරූ මෙතන බැනල තියෙන්නෙ human rights activistsල ගැන පොදුවේ
Mage udaharanayata prractrical example ekakda a kiyanne Otara kiyanne 
Spain wala wage sathawa maranne nettam. Uta kanna denawanam. Keleta demmata wada kaalayak u jeeewath wenawanam. Uta kiyala kota addawanne nettam mata pena widiyata waradak na. Ehenam ballo hadana ekath weradiy.![]()

බල්ලයි අලියයි දෙන්නෙක්. බල්ලා ගෘහස්ථ ව හැදෙන්න පුරුදු වෙලා තියෙන්නෙ සෑහෙන්න කාලයක ඉදලා. ඌ මිනිසුන් එක්ක ඉන්න කැමතියි.
අලියා ඇවිල්ලා එහෙම ගෙවල් අස්සෙ ඇදවල් අස්සෙ ගැන්නෙන්න එන සතෙක් නෙමෙයි නෙ.එහෙම එනවා නම් එන්නෙ උන්ගෙ වාසස්ථාන මිනිස්සු ආක්රමණය කරාම
ඒ කලාතුරකින් කන්න දීලා පුරුදු උනාම එනවා.
එහෙමයි කියලා ගැට ගහන් ඕන ඕන නැටුම් නටන එක වැරදියි.
ඔයා කොහොම කිව්වත් ඌ ආතතියෙන් ඉන්නෙ ගැට ගහලා තියෙද්දි වගේම පෙරහැරේ යද්දිත්. උගේ හැසිරීමෙන් ම ඒක පේනව දැක දැක වැරදි නෑ කියන එක හරි මදි![]()



Lankawe Ballata Kalin Ali minissu ekka hitiye![]()




අලියට අලි හිමිකම් තිබ්බට, බල්ලට බලු හිමිකම් නැ බන්..සල්ලි හම්බෙන් නැ බල්ලො ගැන බිරුව කියල..![]()


බල්ලෙක් කූඩූවේ ඉදිද්දි පුච්චපු එකට කෑගැහුවෙ නැද්ද උන්.![]()
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.
සංවිධාන වල අය මේ දවස් වල Working from Home ද ? නෑ මේ සමහර රටවල Plane බාන්න දෙන්නේ නෑ..cruise ship වල ම්නිස්සුන්ට බහින්න දෙන්නේ නැති හින්ද ඇහුවේ ?
Colombo Liberals වත් නැද්ද හොයාගන්න ?
...nationalists la inne puke arinna balagena immigrants lata 
Liberals la wa shape eke tiyaganin bung...wena ratewal wela indiddi umbelatath liberals lage pihita tamai pathanna wenna...nationalists la inne puke arinna balagena immigrants lata
![]()


Racist la Nationalist la kiyanne dekak

Liberals la wa shape eke tiyaganin bung...wena ratewal wela indiddi umbelatath liberals lage pihita tamai pathanna wenna...nationalists la inne puke arinna balagena immigrants lata
![]()
All nationalists are not racists but all racists are nationalists!![]()
