Human rights

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Issues okkoma Propagana ekata Suit wenna one. Nettam penne na :rolleyes:

    :yes::yes: ඔව් ඇමරිකාවට බිරුවොත් කුට්ට්ය හම්බෙන්නෙ නැති නිසා බල්ලො වගේ නැට්ට පුකේ ගහන් ,මානව හිමිකම් හොයන හිවල් රැල..:lol:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඕකනෙ ඉතිං ඔයත් මෙතන කියල තියෙන්නෙ කපුටු පිහාටුව කපුටො හත කරලනෙ:lol: ඔටාරා ගුණවර්ධන අශ්ව රේස් වලට කෑ ගහන්න නැතුව ඇති හැබැයි කිව්වෙ දැන් එයා අශ්ව රේස් ගිය ගානට නෙ
    අනික මම මෙතන කිව්වෙ 2.50 සංගම් කෑලි ගැන නෙමෙයි.අරූ මෙතන බැනල තියෙන්නෙ human rights activistsල ගැන පොදුවේ

    . කව්ද උට්ටො බැන්නේ,,,,මම ඇහුවේ කෝ කියල
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    ඕකනෙ ඉතිං ඔයත් මෙතන කියල තියෙන්නෙ කපුටු පිහාටුව කපුටො හත කරලනෙ:lol: ඔටාරා ගුණවර්ධන අශ්ව රේස් වලට කෑ ගහන්න නැතුව ඇති හැබැයි කිව්වෙ දැන් එයා අශ්ව රේස් ගිය ගානට නෙ
    අනික මම මෙතන කිව්වෙ 2.50 සංගම් කෑලි ගැන නෙමෙයි.අරූ මෙතන බැනල තියෙන්නෙ human rights activistsල ගැන පොදුවේ

    mm kiwwe udaharanayak. Otara gena kathakale na :rofl: Mage udaharanayata prractrical example ekakda a kiyanne Otara kiyanne :rolleyes:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    Spain wala wage sathawa maranne nettam. Uta kanna denawanam. Keleta demmata wada kaalayak u jeeewath wenawanam. Uta kiyala kota addawanne nettam mata pena widiyata waradak na. Ehenam ballo hadana ekath weradiy. :rofl:

    බල්ලයි අලියයි දෙන්නෙක්. බල්ලා ගෘහස්ථ ව හැදෙන්න පුරුදු වෙලා තියෙන්නෙ සෑහෙන්න කාලයක ඉදලා. ඌ මිනිසුන් එක්ක ඉන්න කැමතියි.
    අලියා ඇවිල්ලා එහෙම ගෙවල් අස්සෙ ඇදවල් අස්සෙ ගැන්නෙන්න එන සතෙක් නෙමෙයි නෙ.එහෙම එනවා නම් එන්නෙ උන්ගෙ වාසස්ථාන මිනිස්සු ආක්‍රමණය කරාම
    ඒ කලාතුරකින් කන්න දීලා පුරුදු උනාම එනවා.
    එහෙමයි කියලා ගැට ගහන් ඕන ඕන නැටුම් නටන එක වැරදියි.
    ඔයා කොහොම කිව්වත් ඌ ආතතියෙන් ඉන්නෙ ගැට ගහලා තියෙද්දි වගේම පෙරහැරේ යද්දිත්. උගේ හැසිරීමෙන් ම ඒක පේනව දැක දැක වැරදි නෑ කියන එක හරි මදි:dull:
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    බල්ලයි අලියයි දෙන්නෙක්. බල්ලා ගෘහස්ථ ව හැදෙන්න පුරුදු වෙලා තියෙන්නෙ සෑහෙන්න කාලයක ඉදලා. ඌ මිනිසුන් එක්ක ඉන්න කැමතියි.
    අලියා ඇවිල්ලා එහෙම ගෙවල් අස්සෙ ඇදවල් අස්සෙ ගැන්නෙන්න එන සතෙක් නෙමෙයි නෙ.එහෙම එනවා නම් එන්නෙ උන්ගෙ වාසස්ථාන මිනිස්සු ආක්‍රමණය කරාම
    ඒ කලාතුරකින් කන්න දීලා පුරුදු උනාම එනවා.
    එහෙමයි කියලා ගැට ගහන් ඕන ඕන නැටුම් නටන එක වැරදියි.
    ඔයා කොහොම කිව්වත් ඌ ආතතියෙන් ඉන්නෙ ගැට ගහලා තියෙද්දි වගේම පෙරහැරේ යද්දිත්. උගේ හැසිරීමෙන් ම ඒක පේනව දැක දැක වැරදි නෑ කියන එක හරි මදි:dull:

    Lankawe Ballata Kalin Ali minissu ekka hitiye :rofl::rofl::rofl:

    Sathun athara sahajeewana sambandhatha swabhaawikai. Ashwaya Aliya Gawaya wage Balla wage. Ewage waradak na.
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Lankawe Ballata Kalin Ali minissu ekka hitiye :rofl::rofl::rofl:

    අලියට අලි හිමිකම් තිබ්බට, බල්ලට බලු හිමිකම් නැ බන්..සල්ලි හම්බෙන් නැ බල්ලො ගැන බිරුව කියල.. :lol::lol::lol::lol:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    අලියට අලි හිමිකම් තිබ්බට, බල්ලට බලු හිමිකම් නැ බන්..සල්ලි හම්බෙන් නැ බල්ලො ගැන බිරුව කියල.. :lol::lol::lol::lol:

    බල්ලෙක් කූඩූවේ ඉදිද්දි පුච්චපු එකට කෑගැහුවෙ නැද්ද උන්.:angry::angry:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    දැන් මතක් උනේ එකෙක් නූලක් දාලා තියෙනවා දැකලා
    කෝ බං ඥානසාර?
    ඥානසාරයා තෝ ඔය කියන ඒවා කරනවා ද?
    ආ ?????
    කොහේද පොර ඉන්නෙ?
    හැංගිලා ද?
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,896
    1,086
    113
    Hamilton, NZ
    බල්ලෙක් කූඩූවේ ඉදිද්දි පුච්චපු එකට කෑගැහුවෙ නැද්ද උන්.:angry::angry:

    ඒ කේස් ඒකට වචනය තෝ කොතනද කතා කරේ දාපන් නිවුස් ලින්ක් එකක්
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,967
    28,891
    113
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .

    සංවිධාන වල අය මේ දවස් වල Working from Home ද ? නෑ මේ සමහර රටවල Plane බාන්න දෙන්නේ නෑ..cruise ship වල ම්නිස්සුන්ට බහින්න දෙන්නේ නැති හින්ද ඇහුවේ ?

    Colombo Liberals වත් නැද්ද හොයාගන්න ?​

    Liberals la wa shape eke tiyaganin bung...wena ratewal wela indiddi umbelatath liberals lage pihita tamai pathanna wenna :rolleyes:...nationalists la inne puke arinna balagena immigrants lata :dull:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Liberals la wa shape eke tiyaganin bung...wena ratewal wela indiddi umbelatath liberals lage pihita tamai pathanna wenna :rolleyes:...nationalists la inne puke arinna balagena immigrants lata :dull:

    oke anith paththa ban mehe....Labor un thamayi pita rata unta kamathi.....Liberals la nemeyi.....

    oya lankawe uthura dakuna mruwechcha un inne.... un mokkuda kiyala un danneth naa...