Human rights

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    .

    සංවිධාන වල අය මේ දවස් වල Working from Home ද ? නෑ මේ සමහර රටවල Plane බාන්න දෙන්නේ නෑ..cruise ship වල ම්නිස්සුන්ට බහින්න දෙන්නේ නැති හින්ද ඇහුවේ ?

    Colombo Liberals වත් නැද්ද හොයාගන්න ?​
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
    දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
    මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
    කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
    මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්‍යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්‍යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
    තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
    එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
    තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
    දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
    මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
    කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
    මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්‍යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්‍යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
    තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
    එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
    තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති

    ඒත් ඒවා පොලිටිකල් Propaganda වලට යටවෙලා වෙන එකයි ප්‍රශ්නෙ. සැදැහැ සිතින් නම් අපිත් සපෝට් කරනව. ඒත් අපේ පොෂ් නෝනල නුවර එලියෙ අස්ස රේස් ගිහින් ඇවිත් මාලිගාවෙ ඇතා පව් කියල මැරෙන්න හදනව
     

    ȜMA X

    Well-known member
  • Jan 25, 2012
    4,896
    1,086
    113
    Hamilton, NZ
    පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
    දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
    මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
    කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
    මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්‍යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්‍යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
    තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
    එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
    තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති


    මේ ඉන්නේ එක පොන්නයේක්. ගෙදර ඉදන් වැඩ. :lol:

    අයිතිවාසිකම් කඩ වුනා කියලා පාරට ගිහින් කලු ඇදගන බෝඩ් කැලි උස්සන් ඉදලා මොනද කරේ? හවසට පාර block කරලා ගෙදර එනවා :lol:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.

    ඒක තමයි පොන්ස් අහන්නේ...කෝ දැන් උන් ? වැඩිය ඕනේ නෑ...මේ වෙලාවේ අතහොදන හැටි කියල දෙන්නවත් බැරිද colombo liberals ලට
     

    Bart_Allen

    Well-known member
  • Jan 23, 2018
    2,546
    3,899
    113
    Speed force
    පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
    දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
    මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
    කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
    මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්‍යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්‍යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
    තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
    එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
    තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති

    :lol::rofl:
     
    Last edited:

    chaturanga836

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    3,362
    1,325
    113
    Malabe
    අර එක තුම්පනේ එකෙක් ජිනීවා වලට පැමිණිලි කරලා තිබ්බේ, ආමි එක මේ සේවා වලින් අයින් කරන්න කියලා.
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    ඒක තමයි පොන්ස් අහන්නේ...කෝ දැන් උන් ? වැඩිය ඕනේ නෑ...මේ වෙලාවේ අතහොදන හැටි කියල දෙන්නවත් බැරිද colombo liberals ලට

    සොන්න වේසියෙ උබ දැක්කෙ නැති උනාට එ මිනිස්සු කරනවා. WHO and UN related organisations කීයක් තියෙනවා ද
    ඇවිත් බලපන් කරන ඒවා මැදමුලනෙ ඉදන් පුකේ ඇරෝ ගෙන සතේ සතේ එකතු කරන ගමන් හුත්තක් අහනවා. තොපි වගේ කරන කරන හැම හුත්තෙම පොටෝ ගහ ගහ හැමෝටම පෙන්න පෙන්න හැමිනෙන්නෙ නෑ හු@ කරන මිනිස්සු.
    උන් සද්ද නැතුව වැඩ. උන්ට ඕන තොට වගේ ලකුණු ඡන්ද හිගා කන්න නෙමෙයි.
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    සොන්න වේසියෙ උබ දැක්කෙ නැති උනාට එ මිනිස්සු කරනවා. WHO and UN related organisations කීයක් තියෙනවා ද
    ඇවිත් බලපන් කරන ඒවා මැදමුලනෙ ඉදන් පුකේ ඇරෝ ගෙන සතේ සතේ එකතු කරන ගමන් හුත්තක් අහනවා. තොපි වගේ කරන කරන හැම හුත්තෙම පොටෝ ගහ ගහ හැමෝටම පෙන්න පෙන්න හැමිනෙන්නෙ නෑ හු@ කරන මිනිස්සු.
    උන් සද්ද නැතුව වැඩ. උන්ට ඕන තොට වගේ ලකුණු ඡන්ද හිගා කන්න නෙමෙයි.

    Save the Children eken api podi kale apiwa ekkan giya camp ekakata. 5 days. Wiharamahadewi eke thibbe children summit ekak. Ekedi panuwo ahu una kema eke thibila. Ekata apu instructure kenek Jaffna indan awa lassana akka kenekwa rea wenakan thiyaganna heduwa. Eka meter una mamai thawa kollekui eka kohomahari newettuwa. Save The Children Norway base karagatta NGO ekak. Ape photos aran apiwa pennala hondata hambukaragatta donation walin. Eth apita lebuna deyak na. Oka thamai Owage reality eka. NGOs thiyenne minissunta adareta nemei. Black money ekathu karannai Black money sudu karannai. Ehemath nettam Ratawal wala political structure ekata society ekata engilla dannai.
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    ඒත් ඒවා පොලිටිකල් Propaganda වලට යටවෙලා වෙන එකයි ප්‍රශ්නෙ. සැදැහැ සිතින් නම් අපිත් සපෝට් කරනව. ඒත් අපේ පොෂ් නෝනල නුවර එලියෙ අස්ස රේස් ගිහින් ඇවිත් මාලිගාවෙ ඇතා පව් කියල මැරෙන්න හදනව

    ඔය කියන්නෙ කවුරු ගැන ද කියල මම දන්නවා. එයා අස්ස රේස් ගියා කියල මම විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. සාක්ෂි තියේ නම් පෙන්නන්න. හැබැයි ඇතාගෙ කතාව ඇත්ත. ඌ කන් වනන්නෙ ආතතියට. මුන් හිතන්නෙ ඌ නට නට ආසාවෙන් පෙරහැරේ යනවා කියල.මගෙත් අදහස මිනිස්සුන්ගෙ විනෝදෙ වෙනුවෙන සත්තුන්ට වද දෙන එක පව්
    කොච්චර පව් ද උ හිර ගේක දැම්මා වගේ ඒක.
    ඕකට සපෝට් උන්ගෙ බෞද්ධකම පුකේ තියෙන්නෙ.
    ඇත්ත ම බෞද්ධයෙක් කවදාවත් ඒක අනුමත කරන්නෙ නෑ:no:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    Save the Children eken api podi kale apiwa ekkan giya camp ekakata. 5 days. Wiharamahadewi eke thibbe children summit ekak. Ekedi panuwo ahu una kema eke thibila. Ekata apu instructure kenek Jaffna indan awa lassana akka kenekwa rea wenakan thiyaganna heduwa. Eka meter una mamai thawa kollekui eka kohomahari newettuwa. Save The Children Norway base karagatta NGO ekak. Ape photos aran apiwa pennala hondata hambukaragatta donation walin. Eth apita lebuna deyak na. Oka thamai Owage reality eka. NGOs thiyenne minissunta adareta nemei. Black money ekathu karannai Black money sudu karannai. Ehemath nettam Ratawal wala political structure ekata society ekata engilla dannai.

    ඔව් එහෙම උන් ඉන්නවා. ඒ වගේ වේස හැත්ත නිසා වැඩක් කරපු උනුයි අපහසුතාවයට පත් වෙන්නෙ. මේවා හරියට නියාමනය වේලා නැති නිසා ඔහොම වෙනවා.ඒත් ඒකට හැමෝම පලි නෑ.
    අනික මම මෙතන කිව්වෙ ඔය හම්බ කරගන්න දාගත්ත තුට්ටු දෙකේ ඒවා ගැන නෙමෙයි
     
    Last edited:

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    ඔය කියන්නෙ කවුරු ගැන ද කියල මම දන්නවා. එයා අස්ස රේස් ගියා කියල මම විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. සාක්ෂි තියේ නම් පෙන්නන්න. හැබැයි ඇතාගෙ කතාව ඇත්ත. ඌ කන් වනන්නෙ ආතතියට. මුන් හිතන්නෙ ඌ නට නට ආසාවෙන් පෙරහැරේ යනවා කියල.මගෙත් අදහස මිනිස්සුන්ගෙ විනෝදෙ වෙනුවෙන සත්තුන්ට වද දෙන එක පව්
    කොච්චර පව් ද උ හිර ගේක දැම්මා වගේ ඒක.
    ඕකට සපෝට් උන්ගෙ බෞද්ධකම පුකේ තියෙන්නෙ.
    ඇත්ත ම බෞද්ධයෙක් කවදාවත් ඒක අනුමත කරන්නෙ නෑ:no:

    Ashwayo race duwanne winodaya thaka witharai. Peraherak kiyanne sanskruthiyath ekka ekathu una, minissunge wishwasaya matha athaatath pin lebenawa yei selakena, Athunta salakana uthsawayak. Mata therennatte Race duwana ekata wachanayak nokiya meka witharak penne mokada kiyala

    Just PROPAGANDA
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    Save the Children eken api podi kale apiwa ekkan giya camp ekakata. 5 days. Wiharamahadewi eke thibbe children summit ekak. Ekedi panuwo ahu una kema eke thibila. Ekata apu instructure kenek Jaffna indan awa lassana akka kenekwa rea wenakan thiyaganna heduwa. Eka meter una mamai thawa kollekui eka kohomahari newettuwa. Save The Children Norway base karagatta NGO ekak. Ape photos aran apiwa pennala hondata hambukaragatta donation walin. Eth apita lebuna deyak na. Oka thamai Owage reality eka. NGOs thiyenne minissunta adareta nemei. Black money ekathu karannai Black money sudu karannai. Ehemath nettam Ratawal wala political structure ekata society ekata engilla dannai.

    :oo::oo:පොඩි කාලෙ නම් ඔයා කොහොමද ඒ කෙල්ල බේරගන්න ගියේ
    ඔයා ඔය කියන පොඩි කාලෙ කොයි කාලෙ විතරද:rolleyes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඇමරිකාව්ස් හෙල්ත් කාඩ් නැති මිනිස්සුන්ව ස්පිරිතාල වලින් ගහල පන්නනවලු..මානව හිමිකම් පොන්නයො ටික දක්කෙ නැ වගේ නැට්ට පුකේ ගහන් ඉන්නෙ..:dull::dull:
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    :oo::oo:පොඩි කාලෙ නම් ඔයා කොහොමද ඒ කෙල්ල බේරගන්න ගියේ
    ඔයා ඔය කියන පොඩි කාලෙ කොයි කාලෙ විතරද:rolleyes:

    7 wasare. Beruwe ithin apiwa yawanna try kalama api ara akka enakanma indala. 7 wasare unata a kale hondata theruna scene kon gena :lol: :rolleyes:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    Ashwayo race duwanne winodaya thaka witharai. Peraherak kiyanne sanskruthiyath ekka ekathu una, minissunge wishwasaya matha athaatath pin lebenawa yei selakena, Athunta salakana uthsawayak. Mata therennatte Race duwana ekata wachanayak nokiya meka witharak penne mokada kiyala

    Just PROPAGANDA

    හරිම අගෙයි ඔයා ඇතාගෙ කතාව සාධාරණීකරණය කරපු හැටි:rofl::lol:
    මොන හුත්තකට වත් සත්තුන්ට වද දෙන එක වදයක්. හොද වධයයි නරක වධයයි කියලා දෙකක් නෑ දෙකම එකයි. අශ්ව රේස් වලට මුකුත් කියන්නෙ නැත්නම් ඒකත් පට්ට වැරදියි.හැබැයි අරක ඤිසා ඤේක ඤිසා ගගා පෙරහැර සාධාරණීකරණය කරන එකත් වැරදියි
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    ඇමරිකාව්ස් හෙල්ත් කාඩ් නැති මිනිස්සුන්ව ස්පිරිතාල වලින් ගහල පන්නනවලු..මානව හිමිකම් පොන්නයො ටික දක්කෙ නැ වගේ නැට්ට පුකේ ගහන් ඉන්නෙ..:dull::dull:

    Issues okkoma Propagana ekata Suit wenna one. Nettam penne na :rolleyes:
     

    TommyJ

    Well-known member
  • Aug 5, 2017
    5,530
    714
    113
    Ambepussa
    හරිම අගෙයි ඔයා ඇතාගෙ කතාව සාධාරණීකරණය කරපු හැටි:rofl::lol:
    මොන හුත්තකට වත් සත්තුන්ට වද දෙන එක වදයක්. හොද වධයයි නරක වධයයි කියලා දෙකක් නෑ දෙකම එකයි. අශ්ව රේස් වලට මුකුත් කියන්නෙ නැත්නම් ඒකත් පට්ට වැරදියි.හැබැයි අරක ඤිසා ඤේක ඤිසා ගගා පෙරහැර සාධාරණීකරණය කරන එකත් වැරදියි

    Spain wala wage sathawa maranne nettam. Uta kanna denawanam. Keleta demmata wada kaalayak u jeeewath wenawanam. Uta kiyala kota addawanne nettam mata pena widiyata waradak na. Ehenam ballo hadana ekath weradiy. :rofl:
     

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    Ashwayo race duwanne winodaya thaka witharai. Peraherak kiyanne sanskruthiyath ekka ekathu una, minissunge wishwasaya matha athaatath pin lebenawa yei selakena, Athunta salakana uthsawayak. Mata therennatte Race duwana ekata wachanayak nokiya meka witharak penne mokada kiyala

    Just PROPAGANDA

    ඕකනෙ ඉතිං ඔයත් මෙතන කියල තියෙන්නෙ කපුටු පිහාටුව කපුටො හත කරලනෙ:lol: ඔටාරා ගුණවර්ධන අශ්ව රේස් වලට කෑ ගහන්න නැතුව ඇති හැබැයි කිව්වෙ දැන් එයා අශ්ව රේස් ගිය ගානට නෙ
    අනික මම මෙතන කිව්වෙ 2.50 සංගම් කෑලි ගැන නෙමෙයි.අරූ මෙතන බැනල තියෙන්නෙ human rights activistsල ගැන පොදුවේ
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    සොන්න වේසියෙ උබ දැක්කෙ නැති උනාට එ මිනිස්සු කරනවා. WHO and UN related organisations කීයක් තියෙනවා ද
    ඇවිත් බලපන් කරන ඒවා මැදමුලනෙ ඉදන් පුකේ ඇරෝ ගෙන සතේ සතේ එකතු කරන ගමන් හුත්තක් අහනවා. තොපි වගේ කරන කරන හැම හුත්තෙම පොටෝ ගහ ගහ හැමෝටම පෙන්න පෙන්න හැමිනෙන්නෙ නෑ හු@ කරන මිනිස්සු.
    උන් සද්ද නැතුව වැඩ. උන්ට ඕන තොට වගේ ලකුණු ඡන්ද හිගා කන්න නෙමෙයි.

    related organisations nam අපි දන්නවා..:lol:...මතකද gall face එක ඉස්සරහ අම්මන්ඩිල ටිකක් තෙමි තෙමි හිටිය......මිනිස්සුන්ට කෑම ටිකක් බෙදන්න colombo ලිබේරල්ස් එකෙක් නැති උනානේ