පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති
පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති


පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
පොන්සියෝ උන් නිසා වෙච්ච සේවයට අපහාස කරන්න එපා.
දැක්කනෙ ළමයෙක්ට අතවරයක් උනා. එතනදි කවුද වැඩිපුරම කෑගැහුවෙ?
මුස්ලිම් ගෑනියෙක්ව මිනිහා බාගෙට පුච්චලා තිබුණා කවුද එතනදි කෑගහගෙන පාරට බැස්සෙ?
කවුරු හරි කෙනෙකුගෙ මානව අයිතිවාසිකම් කඩ උණ ගමන් කාගෙ කවුද ආගම ජාතිය නොබලා ඒවා වෙනුවෙන් මුළු ලෝකෙම මානව හිමිකම් සංවිධාන පාරට බහිනවා.
මගෙ හිතේ පට්ට ගෞරවයක් තියෙනව උන් වෙනුවෙන්. උන් නිසයික මනුස්ස ජාතිය පොළවෙන් අතු නොගෑවී තියෙන්නෙ. ලෝක යුද්ධයක් වගේ ව්යසනයක් ආපු කාලෙක තේරෙයි උන්ගෙ වැදගත්කම. මනුෂ්යත්වයේ මුදුන්මල්කඩ උන්.
තොගේ කාට හරි මොනවා හරි උනාම තෝ විතරක් පාරෙ උද්ඝෝෂණ කරන්න ද? තෝ විතරක් නැගී සිටල මොනව කරන්නද?
එහෙම එකක් බොට හරි බොගේ කාටහරි උන දාට තේරෙයි මානව හිමිකම් සංවිධාන වලින් වෙන සේවයේ තරම.
තෝ හිතන් ඉන්නෙ එවත් සල්ලිවලට රෙදි නැතුව කඩේ යන බොගේ ngo වගේ කියල වෙන්න ඇති


ඒක තමයි පොන්ස් අහන්නේ...කෝ දැන් උන් ? වැඩිය ඕනේ නෑ...මේ වෙලාවේ අතහොදන හැටි කියල දෙන්නවත් බැරිද colombo liberals ලට
සොන්න වේසියෙ උබ දැක්කෙ නැති උනාට එ මිනිස්සු කරනවා. WHO and UN related organisations කීයක් තියෙනවා ද
ඇවිත් බලපන් කරන ඒවා මැදමුලනෙ ඉදන් පුකේ ඇරෝ ගෙන සතේ සතේ එකතු කරන ගමන් හුත්තක් අහනවා. තොපි වගේ කරන කරන හැම හුත්තෙම පොටෝ ගහ ගහ හැමෝටම පෙන්න පෙන්න හැමිනෙන්නෙ නෑ හු@ කරන මිනිස්සු.
උන් සද්ද නැතුව වැඩ. උන්ට ඕන තොට වගේ ලකුණු ඡන්ද හිගා කන්න නෙමෙයි.
ඒත් ඒවා පොලිටිකල් Propaganda වලට යටවෙලා වෙන එකයි ප්රශ්නෙ. සැදැහැ සිතින් නම් අපිත් සපෝට් කරනව. ඒත් අපේ පොෂ් නෝනල නුවර එලියෙ අස්ස රේස් ගිහින් ඇවිත් මාලිගාවෙ ඇතා පව් කියල මැරෙන්න හදනව

Save the Children eken api podi kale apiwa ekkan giya camp ekakata. 5 days. Wiharamahadewi eke thibbe children summit ekak. Ekedi panuwo ahu una kema eke thibila. Ekata apu instructure kenek Jaffna indan awa lassana akka kenekwa rea wenakan thiyaganna heduwa. Eka meter una mamai thawa kollekui eka kohomahari newettuwa. Save The Children Norway base karagatta NGO ekak. Ape photos aran apiwa pennala hondata hambukaragatta donation walin. Eth apita lebuna deyak na. Oka thamai Owage reality eka. NGOs thiyenne minissunta adareta nemei. Black money ekathu karannai Black money sudu karannai. Ehemath nettam Ratawal wala political structure ekata society ekata engilla dannai.
ඔය කියන්නෙ කවුරු ගැන ද කියල මම දන්නවා. එයා අස්ස රේස් ගියා කියල මම විශ්වාස කරන්නෙ නෑ. සාක්ෂි තියේ නම් පෙන්නන්න. හැබැයි ඇතාගෙ කතාව ඇත්ත. ඌ කන් වනන්නෙ ආතතියට. මුන් හිතන්නෙ ඌ නට නට ආසාවෙන් පෙරහැරේ යනවා කියල.මගෙත් අදහස මිනිස්සුන්ගෙ විනෝදෙ වෙනුවෙන සත්තුන්ට වද දෙන එක පව්
කොච්චර පව් ද උ හිර ගේක දැම්මා වගේ ඒක.
ඕකට සපෝට් උන්ගෙ බෞද්ධකම පුකේ තියෙන්නෙ.
ඇත්ත ම බෞද්ධයෙක් කවදාවත් ඒක අනුමත කරන්නෙ නෑ![]()
Save the Children eken api podi kale apiwa ekkan giya camp ekakata. 5 days. Wiharamahadewi eke thibbe children summit ekak. Ekedi panuwo ahu una kema eke thibila. Ekata apu instructure kenek Jaffna indan awa lassana akka kenekwa rea wenakan thiyaganna heduwa. Eka meter una mamai thawa kollekui eka kohomahari newettuwa. Save The Children Norway base karagatta NGO ekak. Ape photos aran apiwa pennala hondata hambukaragatta donation walin. Eth apita lebuna deyak na. Oka thamai Owage reality eka. NGOs thiyenne minissunta adareta nemei. Black money ekathu karannai Black money sudu karannai. Ehemath nettam Ratawal wala political structure ekata society ekata engilla dannai.

පොඩි කාලෙ නම් ඔයා කොහොමද ඒ කෙල්ල බේරගන්න ගියේ 
පොඩි කාලෙ නම් ඔයා කොහොමද ඒ කෙල්ල බේරගන්න ගියේ
ඔයා ඔය කියන පොඩි කාලෙ කොයි කාලෙ විතරද![]()

Ashwayo race duwanne winodaya thaka witharai. Peraherak kiyanne sanskruthiyath ekka ekathu una, minissunge wishwasaya matha athaatath pin lebenawa yei selakena, Athunta salakana uthsawayak. Mata therennatte Race duwana ekata wachanayak nokiya meka witharak penne mokada kiyala
Just PROPAGANDA


ඇමරිකාව්ස් හෙල්ත් කාඩ් නැති මිනිස්සුන්ව ස්පිරිතාල වලින් ගහල පන්නනවලු..මානව හිමිකම් පොන්නයො ටික දක්කෙ නැ වගේ නැට්ට පුකේ ගහන් ඉන්නෙ..![]()

හරිම අගෙයි ඔයා ඇතාගෙ කතාව සාධාරණීකරණය කරපු හැටි
මොන හුත්තකට වත් සත්තුන්ට වද දෙන එක වදයක්. හොද වධයයි නරක වධයයි කියලා දෙකක් නෑ දෙකම එකයි. අශ්ව රේස් වලට මුකුත් කියන්නෙ නැත්නම් ඒකත් පට්ට වැරදියි.හැබැයි අරක ඤිසා ඤේක ඤිසා ගගා පෙරහැර සාධාරණීකරණය කරන එකත් වැරදියි

Ashwayo race duwanne winodaya thaka witharai. Peraherak kiyanne sanskruthiyath ekka ekathu una, minissunge wishwasaya matha athaatath pin lebenawa yei selakena, Athunta salakana uthsawayak. Mata therennatte Race duwana ekata wachanayak nokiya meka witharak penne mokada kiyala
Just PROPAGANDA
ඔටාරා ගුණවර්ධන අශ්ව රේස් වලට කෑ ගහන්න නැතුව ඇති හැබැයි කිව්වෙ දැන් එයා අශ්ව රේස් ගිය ගානට නෙසොන්න වේසියෙ උබ දැක්කෙ නැති උනාට එ මිනිස්සු කරනවා. WHO and UN related organisations කීයක් තියෙනවා ද
ඇවිත් බලපන් කරන ඒවා මැදමුලනෙ ඉදන් පුකේ ඇරෝ ගෙන සතේ සතේ එකතු කරන ගමන් හුත්තක් අහනවා. තොපි වගේ කරන කරන හැම හුත්තෙම පොටෝ ගහ ගහ හැමෝටම පෙන්න පෙන්න හැමිනෙන්නෙ නෑ හු@ කරන මිනිස්සු.
උන් සද්ද නැතුව වැඩ. උන්ට ඕන තොට වගේ ලකුණු ඡන්ද හිගා කන්න නෙමෙයි.
...මතකද gall face එක ඉස්සරහ අම්මන්ඩිල ටිකක් තෙමි තෙමි හිටිය......මිනිස්සුන්ට කෑම ටිකක් බෙදන්න colombo ලිබේරල්ස් එකෙක් නැති උනානේ