IIC එකේ සොෆ්ට්වෙයාර් ඩ්‍රිග්‍රි එක hodai kiyala dakka.degree ekata kochchra mudalak wage yanawada?

NAdee56

Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    WhatsApp Image 2023-04-02 at 12.51.44.jpeg
     
    • Love
    Reactions: Mili_z

    NAdee56

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    mokada case eka :shocked:
    Assignments work load eka thama ban. eth ethin hariyata karagaththoth goda thama. market eka bahinne nane IIT eke unta :giggle:. Oya karume kathawa apima kiyanna gaththa ekak ban;-) Samahara private uni course content assignments ekka baladdi IIT tikak advance eth ethin output eka aulak nane.
     

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,863
    9,528
    113
    Arkham City
    Assignments work load eka thama ban. eth ethin hariyata karagaththoth goda thama. market eka bahinne nane IIT eke unta :giggle:. Oya karume kathawa apima kiyanna gaththa ekak ban;-) Samahara private uni course content assignments ekka baladdi IIT tikak advance eth ethin output eka aulak nane.
    ow Advance kathawa nam ahala thiyanawa
    Habai IIT eken eliyata ena un quality, mama nam giye NSBM . NSBM giyapu unta wada IIT un industry eke honda place wala innawa.
     
    • Love
    Reactions: NAdee56

    NAdee56

    Well-known member
  • Feb 24, 2009
    582
    310
    63
    anywhere
    ow Advance kathawa nam ahala thiyanawa
    Habai IIT eken eliyata ena un quality, mama nam giye NSBM . NSBM giyapu unta wada IIT un industry eke honda place wala innawa.
    Ehema wenna hethuwa ethin marawala wage weda tika karawana hinda, weraddak kiyanna ba ban api heduneth e hinda thama
     
    • Like
    Reactions: JokerFan