Yes Yes Patta thama ethin karume gewala iwara karanna ona wage hithenawa nam IIT yana eka hodai ekenuth SE thama hodamayes IIT patta
mokada case ekaYes Yes Patta thama ethin karume gewala iwara karanna ona wage hithenawa nam IIT yana eka hodai ekenuth SE thama hodama![]()
![]()
![]()

Assignments work load eka thama ban. eth ethin hariyata karagaththoth goda thama. market eka bahinne nane IIT eke untamokada case eka![]()
ow Advance kathawa nam ahala thiyanawaAssignments work load eka thama ban. eth ethin hariyata karagaththoth goda thama. market eka bahinne nane IIT eke unta. Oya karume kathawa apima kiyanna gaththa ekak ban
Samahara private uni course content assignments ekka baladdi IIT tikak advance eth ethin output eka aulak nane.
Ehema wenna hethuwa ethin marawala wage weda tika karawana hinda, weraddak kiyanna ba ban api heduneth e hinda thamaow Advance kathawa nam ahala thiyanawa
Habai IIT eken eliyata ena un quality, mama nam giye NSBM . NSBM giyapu unta wada IIT un industry eke honda place wala innawa.