IMF එකෙන් රාජ්‍ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?

Die-hard

Well-known member
  • Jul 10, 2017
    7,829
    6,591
    113
    ලංකාවේ රජයේ අදායමින් 85% ගෙවන්නේ රාජ්‍ය සේවක අයගේ පඩි ගෙවන්නලු..

    ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්‍ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?
     
  • Jul 6, 2012
    10,697
    2,922
    113
    ලංකාවේ රජයේ අදායමින් 85% ගෙවන්නේ රාජ්‍ය සේවක අයගේ පඩි ගෙවන්නලු..

    ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්‍ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?
    Permanent nethi un release karai job walin.

    Retirement planning kiyala wenama mkak hari project ekak genei

    Ara udin ekek kiyala tyenawa wage 4k yaddi 3k witarak recruit karai (But ekedith retirement ekak gewnna wenawa ne)
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    පින් පඩි නම් එමට ඇති.ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයට ගියා ලගදී.කිසිම වැඩක් නැතුව නිකන් ඉන්න උන් 4-5 දෙනෙක්ම දැක්කා.




    ගෙදර යවනවා නම් මේ වගේ #ත්තියෝ තමයි
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    dan government, semi government cadre walata approve denne vacancy adu karala.
    IMF giyata passe kohomath adukarai.
     
    • Like
    Reactions: Die-hard

    Forrest_Gump

    Well-known member
  • Sep 18, 2021
    662
    1,221
    93
    Sri Lanka
    Ithin unta wada krnna thamai aluth investorsla awith companies open karanne. IMF sup eka gnnwa kiynne investorslage wishwaseth tikak wadi wenwa.

    Ape rateth Aussie NZ Japan wage economy eke survive wenna tharage hadenna one bn kawadahari. Nattm ithin meka sada anathai.
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,007
    10,296
    113
    පින් පඩි නම් එමට ඇති.ප්‍රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයට ගියා ලගදී.කිසිම වැඩක් නැතුව නිකන් ඉන්න උන් 4-5 දෙනෙක්ම දැක්කා.




    ගෙදර යවනවා නම් මේ වගේ #ත්තියෝ තමයි

    මේක ඇත්ත
     

    BlackWalker

    Well-known member
  • Jan 28, 2019
    829
    558
    93
    Aluthen 1lak gaththey kamakaru kiyala boruwata thawa DO kiyala un wagayak gaththey ara ara campus gihin job hoya ganna beri..

    Munwa ain karala danna wenawa.. aya penshion yawanna oni 50 walin wath un hitiyath wedak karana un newei huuran kana ice set ekak