ලංකාවේ රජයේ අදායමින් 85% ගෙවන්නේ රාජ්ය සේවක අයගේ පඩි ගෙවන්නලු..
ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?
ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?
Permanent nethi un release karai job walin.ලංකාවේ රජයේ අදායමින් 85% ගෙවන්නේ රාජ්ය සේවක අයගේ පඩි ගෙවන්නලු..
ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?

පින් පඩි නම් එමට ඇති.ප්රාදේශීය ලේකම් කාර්යාලයට ගියා ලගදී.කිසිම වැඩක් නැතුව නිකන් ඉන්න උන් 4-5 දෙනෙක්ම දැක්කා.
ගෙදර යවනවා නම් මේ වගේ #ත්තියෝ තමයි

uba dannavada oya samahara rata hadana set vala geval vala amma,thattha rajaye sevaye.. mata mevila penava mun ammagen,thaththagen guti kana hetiNathuwa thawa salli tikak print karala padi gewannada uba kiyanne?