whatever
this is truly ma sad oi,
hari tawa thread ekak dapan 3000k dennm

whatever

kauruhari kiyapanko waliya anthimata mokada une kiyala. 100 page eken passe kiyawanna une ne.
man 8 idan 8 30 wenakam winadi 5n 5 ta 6 denekgen ahanawa welawa, ita passe eka eka upload karanawa
me wesita peyaganak terum karala yewwe proof aran ena heti, den ewa netuwa awith puka denna hadanawa adanam okage puka palanawa huttige puthage family ekema details man gawa tynawa
============================================================කටින් කියවන්නෙ නැතුව විඩියෝ එක දාලා මම ආවෙ නැහැ කියලා ඔප්පු කරපන් කෝ පොන්නයෝ
ඔක්කොම තියෙනවා කියලා කයිවාරු ගහන පොන්නයා
දාපන් පිරිමියෙක් නම්
වේසිගේ පුතෝ මාව එක්ස්පෝස් කරපන් පුළුවන් නම්
ඇඩ්මීන් ඔන්න මමයි මූට කිව්වෙ මාව එක්ස්පෝස් කරන්න කියලා
උබ ඌව බෑන් කරන්න එපා
මම 100%ක් ඌට බලතල දෙනවා මාව එක්ස්පෝස් කරන්න
hari machan, man awe ne, man gawa recording ekakut nehe
hari man ponnayek kiyala piligannawa
mage gawa recordings nehe, man awet nehe, enawa kyala awe nette mage ponna kamata
sirawatama mama giye ne ban, u awada danne
man gawa ne ban man giye ne u awada danne
man giye ne ban man gawa clips ne
man giye ne ban bayata, aru awalu, u gawa tama badu tiyenne den
man giye ne ban oa pissu hutta ennet ne kyla man dannawa, anika bayat tibba church eke gahaganna wei kyla pissek ekka. kohomahari u awillanam u pora kyla man piligannawa ,amma palla kylat kiwwa nisa u enna ati but proof illawama hengenawa ponnaya


234 pages 3000 ewa zero zoomline still higannek![]()
ලොකු හීනයක් දැකල කල් අරගෙන ඉදල ඉදල හොරා කන්ඩ දාපු තෙර්ඩ් එක....ලක්ශ ගානක් හොරා කන්ඩ ආව zoomline පල් හොරාට අන්තිමට තබයක් නැතුව අපේ කමෙන්ට් කෝට් කර කර ඉන්නඩ වෙලා.. ඌත් අමර පොන්නයෙක්
මීට් වෙන්න එන්න කිව්වම ඒක මග ඇර ඇර ඉන්නවා ඔය යූසර්නෙට් පොන්නයාත්![]()
rata ponnayaලොකු හීනයක් දැකල කල් අරගෙන ඉදල ඉදල හොරා කන්ඩ දාපු තෙර්ඩ් එක....ලක්ශ ගානක් හොරා කන්ඩ ආව zoomline පල් හොරාට අන්තිමට තබයක් නැතුව අපේ කමෙන්ට් කෝට් කර කර ඉන්නඩ වෙලා..

ලොකු හීනයක් දැකල කල් අරගෙන ඉදල ඉදල හොරා කන්ඩ දාපු තෙර්ඩ් එක....ලක්ශ ගානක් හොරා කන්ඩ ආව zoomline පල් හොරාට අන්තිමට තබයක් නැතුව අපේ කමෙන්ට් කෝට් කර කර ඉන්නඩ වෙලා..

kiyna huttak sinhale kiyapan ballo




cutey pygmy
do you invest in this banana stall ?

dennm muta kuli wedakatawat yanda tyne ban, 2000 witara hambenawane, meke dawas 4k idalat tama zero![]()

මේ zoomline කියන පල් හොරා ගාව සල්ලි දැම්මනම් කොහොමට හිටිද...සල්ලිත් දාල මුගෙන් කුනුහරප අහන්ඩයි වෙන්නෙ කිරියෙ උන්ට..
.හොද පාඩම් මේව කාටත්....පල් හොරු විවිධ වේශයන්ගෙන් එනව... මේ zoomline කියන පල් හොරා ගාව සල්ලි දැම්මනම් කොහොමට හිටිද...සල්ලිත් දාල මුගෙන් කුනුහරප අහන්ඩයි වෙන්නෙ කිරියෙ උන්ට..
.හොද පාඩම් මේව කාටත්....පල් හොරු විවිධ වේශයන්ගෙන් එනව...





pees thawa kawiyak liyapan ko peeees![]()
මේ zoomline කියන පල් හොරා ගාව සල්ලි දැම්මනම් කොහොමට හිටිද...සල්ලිත් දාල මුගෙන් කුනුහරප අහන්ඩයි වෙන්නෙ කිරියෙ උන්ට..
.හොද පාඩම් මේව කාටත්....පල් හොරු විවිධ වේශයන්ගෙන් එනව...









..ඒකත් එක්ක මට ගණ දෙවි නුවන පහල උනා කොහොමද ඉක්මනින්ම පෝසත් වෙන්නෙ කියල...







.පස්සෙ 60 උන ගමන් මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එකට විරුද්දව කේස් එක අදිනව ලoකාවෙ අකවුන්ට් එක හරහා....
.. ZoomLine කියන පල් හොරාගෙ තියරියට අනුව පේපැල් එකෙන් අර මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එක බෑන් කරල, 1000$ අපිට පේපැල් එකෙන් හම්බෙනව....බලාපල්ල කොච්චර සරල ක්රමෙයක්ද කියල....


එහෙනම ජය වේවා...කට්ටියම සල්ලි කාරයො වෙයල්ල...

- Invest නොකර නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -
මේ ZoomLine කියන පල් හොරා කියන විදිහට පේපල් මනී බෑක් ගැරන්ටි එකක් තියෙනවලුනෙ....ඒකත් එක්ක මට ගණ දෙවි නුවන පහල උනා කොහොමද ඉක්මනින්ම පෝසත් වෙන්නෙ කියල...
කරන්ඩ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි...අපිට ඔන කරනව ශ්රි ලකාවෙ කියල හදපු පේපැල් අකවුන්ට් එකක් වගේම....මැලේසියාවෙ ඇඩ්රස් දාල හදපු තවත් පේපැල් අකවුන්ට් එකක්...
කරන්ඩ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි, ශ්රි ලකාවෙ අකවුන්ට් එකෙන් මැලේසේයාවෙ එකවුන්ට් එකට තමන්ට පුලුවන් උපරිම ගානක් දානව...උදා 1000 $ දානව...ඒ එක්කම ඒ සල්ලි මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එකට ආව ගමන් සල්ලි විත්ඩෝ කර ගන්නව ඔක්කොම...
දැන් සද්ද වහල මීක් නැතුව හොරා වගේ ඉන්නව දවස් 60 වෙනකන්...පස්සෙ 60 උන ගමන් මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එකට විරුද්දව කේස් එක අදිනව ලoකාවෙ අකවුන්ට් එක හරහා....
![]()
දැන් වැඩේ ගොඩ.... ZoomLine කියන පල් හොරාගෙ තියරියට අනුව පේපැල් එකෙන් අර මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එක බෑන් කරල, 1000$ අපිට පේපැල් එකෙන් හම්බෙනව....බලාපල්ල කොච්චර සරල ක්රමෙයක්ද කියල....
එහෙනම ජය වේවා...කට්ටියම සල්ලි කාරයො වෙයල්ල...
( ලoකාවෙ අකවුන්ට් එක ගෙදර කොම්පියුටරෙන් හදල....මැලේසියාවෙ එක ස්මාට් පෝන් එකෙන් පොක්සියක් හරහා ගිහින් හදපල්ල...එතකොට IP චෙක්කරත් පේපෑල් කාරයට හොයනව බොරු...)
තෝ වගේ හොරුන්ට නම් මම බය නැ...මම ලකාවෙ නැ ඒ හින්ද එන්ඩ වෙන්නෙ නැ...
මොන රටේද ඉන්නෙ? කියන බැරි නමක් නැති රටකද?
මම ඉන්න රටෙන් තොට වැඩක් නැ....මම ඉන්නෙ රටද නැද්ද කියල විතරක් දැන ගන්ඩ ඔනෙ නම් සයිට් ඇඩ්මින් GTRZ සහෝදරයව කන්ටැක් කරගනින්....අන්න කියයි....මම ලOකාවෙද නැද්ද කියන එක...ඉන්න රටෙන් තොට වැඩක් නැ....
ඊයා මේ පොන්නයා රට කියන්නත් බයයි. ගෙට වෙලා හිටපන් පොන්නයා

- Invest නොකර නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -
මේ ZoomLine කියන පල් හොරා කියන විදිහට පේපල් මනී බෑක් ගැරන්ටි එකක් තියෙනවලුනෙ....ඒකත් එක්ක මට ගණ දෙවි නුවන පහල උනා කොහොමද ඉක්මනින්ම පෝසත් වෙන්නෙ කියල...
කරන්ඩ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි...අපිට ඔන කරනව ශ්රි ලකාවෙ කියල හදපු පේපැල් අකවුන්ට් එකක් වගේම....මැලේසියාවෙ ඇඩ්රස් දාල හදපු තවත් පේපැල් අකවුන්ට් එකක්...
කරන්ඩ තියෙන්නෙ මෙච්චරයි, ශ්රි ලකාවෙ අකවුන්ට් එකෙන් මැලේසේයාවෙ එකවුන්ට් එකට තමන්ට පුලුවන් උපරිම ගානක් දානව...උදා 1000 $ දානව...ඒ එක්කම ඒ සල්ලි මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එකට ආව ගමන් සල්ලි විත්ඩෝ කර ගන්නව ඔක්කොම...
දැන් සද්ද වහල මීක් නැතුව හොරා වගේ ඉන්නව දවස් 60 වෙනකන්...පස්සෙ 60 උන ගමන් මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එකට විරුද්දව කේස් එක අදිනව ලoකාවෙ අකවුන්ට් එක හරහා....
![]()
දැන් වැඩේ ගොඩ.... ZoomLine කියන පල් හොරාගෙ තියරියට අනුව පේපැල් එකෙන් අර මැලේසියාවෙ අකවුන්ට් එක බෑන් කරල, 1000$ අපිට පේපැල් එකෙන් හම්බෙනව....බලාපල්ල කොච්චර සරල ක්රමෙයක්ද කියල....
එහෙනම ජය වේවා...කට්ටියම සල්ලි කාරයො වෙයල්ල...
( ලoකාවෙ අකවුන්ට් එක ගෙදර කොම්පියුටරෙන් හදල....මැලේසියාවෙ එක ස්මාට් පෝන් එකෙන් පොක්සියක් හරහා ගිහින් හදපල්ල...එතකොට IP චෙක්කරත් පේපෑල් කාරයට හොයනව බොරු...)

