- Invest කරලා නිකම් ඉඳලා සල්ලි හොයමුද? -

ZoomLine

Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113

    මූ එතකොට මොකක්ද මේ හැමතැනම ලියන්නේ මනී බැක් ගැරන්ටී කියලා?
    ඊබේ එකේ එහෙ මෙහෙ යනකොටත් දැකලා තියෙනවනේ එහෙම සීන එකක්...
    ඔක්කොම පටලැවුනා උඹ ලියපු සීන් එකෙන්. එහෙමනම් හෙන ගානක් ඩබල් කරගන්නනේ තියෙන්නේ...ගෙවල් කඩන හොරු ඕක දන්නවනම් මහන්සි වෙන්නේ නෑ...:baffled:
    ඊ මනි කරන එකෙක් තවදුරටත් පැහැදිලි කරන්න:rolleyes:
    ඔය ඉරෝෂාන් පොන්නයා කියන එක කරන්න බැහැ
    අනික ඕකා පේපල් ගැන දන්න ලබ්බක් නැහැ, ඕකට එකවුන්ට් එකක්වත් නැතුව ඇති
    ඔය හරකා Malaysian පේපල් සල්ලි බෑන්ක් එකවුන්ට් දාලා ගන්නවා කිව්ව හරකා නෙ :lol:
    $5000ක් වගේ උන ගමන් උන් නඩු දාලා හොරා ගෙන් සේරම සල්ලි අය කර ගන්නවා
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඔය ඉරෝෂාන් පොන්නයා කියන එක කරන්න බැහැ
    අනික ඕකා පේපල් ගැන දන්න ලබ්බක් නැහැ, ඕකට එකවුන්ට් එකක්වත් නැතුව ඇති
    ඔය හරකා Malaysian පේපල් සල්ලි බෑන්ක් එකවුන්ට් දාලා ගන්නවා කිව්ව හරකා නෙ :lol:
    $5000ක් වගේ උන ගමන් උන් නඩු දාලා හොරා ගෙන් සේරම සල්ලි අය කර ගන්නවා

    පල යන්ඩ බොරු නොකිය තෝ පොලිස් පොලිස් ගෑවට නිතිය දන්නෙ නැ....ගොන් බූරුව..:angry::angry:.ලoකාවෙ ලියාපදින්චි නැති කොම්පැනියකට ලකාවෙ පුරවැසියෙක්ට විරුද්දව නඩු දාන්ඩ බැ....:no::no:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    මූ එතකොට මොකක්ද මේ හැමතැනම ලියන්නේ මනී බැක් ගැරන්ටී කියලා?
    ඊබේ එකේ එහෙ මෙහෙ යනකොටත් දැකලා තියෙනවනේ එහෙම සීන එකක්...
    ඔක්කොම පටලැවුනා උඹ ලියපු සීන් එකෙන්. එහෙමනම් හෙන ගානක් ඩබල් කරගන්නනේ තියෙන්නේ...ගෙවල් කඩන හොරු ඕක දන්නවනම් මහන්සි වෙන්නේ නෑ...:baffled:
    ඊ මනි කරන එකෙක් තවදුරටත් පැහැදිලි කරන්න:rolleyes:

    මනී බැක් ගැරන්ට් තියෙන්නෙ ඉබේ බලට විතරයි,වෙන කිසිම අවස්තාවකදි මනි බැක් ගැරන්ට් එකක් පේපෑල් එකෙන් හම්බෙන් නැ...ඔය zoomline කියන පල් හොරා කියන විදිහට මනී බැක් ගැරන්ට් එකක් තියෙනව නම් මම කියපු විදිහට සල්ලි ඩබල් කරගන්ඩයි තියෙන්නෙ...::dull:.මේ zoomline කියන පල් හොරා කිරියෙ උන්ව ගොනාට අන්දල සල්ලි මකොල්ල කන්ඩ හදන්නෙ එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා..:no::no:.මූ සක්විති ගේමක් දෙන්ඩ දගලන්නෙ...
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    පල යන්ඩ බොරු නොකිය තෝ පොලිස් පොලිස් ගෑවට නිතිය දන්නෙ නැ....ගොන් බූරුව..:angry::angry:.ලoකාවෙ ලියාපදින්චි නැති කොම්පැනියකට ලකාවෙ පුරවැසියෙක්ට විරුද්දව නඩු දාන්ඩ බැ....:no::no:
    උඹ අනිත් උන්ට නීති උගන්නන්නෙ උබට අඩුම ගානේ නීති ජොබ් එකක් තියා වෙන ජොබ් එකක්වත් තියද බන්? :rofl:
    උබ දන්න හුත්තක් කියපන්
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    මනී බැක් ගැරන්ට් තියෙන්නෙ ඉබේ බලට විතරයි,වෙන කිසිම අවස්තාවකදි මනි බැක් ගැරන්ට් එකක් පේපෑල් එකෙන් හම්බෙන් නැ...ඔය zoomline කියන පල් හොරා කියන විදිහට මනී බැක් ගැරන්ට් එකක් තියෙනව නම් මම කියපු විදිහට සල්ලි ඩබල් කරගන්ඩයි තියෙන්නෙ...::dull:.මේ zoomline කියන පල් හොරා කිරියෙ උන්ව ගොනාට අන්දල සල්ලි මකොල්ල කන්ඩ හදන්නෙ එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා..:no::no:.මූ සක්විති ගේමක් දෙන්ඩ දගලන්නෙ...
    උබට ඉංග්‍රීසි පුළුවන් නම් අර ලින්ක් කියෝලා ඉගෙන ගනින්
    උඹ පොන්නයා වගේ නොදන්න ඒවා කියවන්න එපා :rofl:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උඹ අනිත් උන්ට නීති උගන්නන්නෙ උබට අඩුම ගානේ නීති ජොබ් එකක් තියා වෙන ජොබ් එකක්වත් තියද බන්? :rofl:
    උබ දන්න හුත්තක් කියපන්
    තොපි වගේ පල් හොරුන්ට වඩා නම් මම ලoකාවෙ නිතිය දන්නව...තෝ බල්ල වගේ හැගිලා ඉන්න නිසා බේරිලා ඉන්නව නැත්තන් මෙලහකටත් තෝ කුඩුවෙ .... තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ තෝ ඔය දාල තියෙන තෙර්ඩ් එක නිතිගතයි කියලද බල්ලො....ඔය වගේ පිරමිඩාකාර බිස්නස් කිරිම ප්‍රචාරනය පවා තහනම්...තෝ පල් හොරා බල්ල වගේ ගේ මුල්ලෙ හැගිලා පේපෑල් එකෙන් හොරා කන්ඩ බලන්නෙ තොට ඒක අමාරු වෙයි අපි කිරියෙ ඉන්නකන්....:no:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උබට ඉංග්‍රීසි පුළුවන් නම් අර ලින්ක් කියෝලා ඉගෙන ගනින්
    උඹ පොන්නයා වගේ නොදන්න ඒවා කියවන්න එපා :rofl:

    හොදට කියවල තියෙන්නෙ තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ ඉoගිසි දෙයියන්ගෙ බාසාවක් කියලද අනිත් උන්ට නොතේරෙන්ඩ....නොදකින් හීනමානෙන් පෙලන පල් හොරා...
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    හොදට කියවල තියෙන්නෙ තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ ඉoගිසි දෙයියන්ගෙ බාසාවක් කියලද අනිත් උන්ට නොතේරෙන්ඩ....නොදකින් හීනමානෙන් පෙලන පල් හොරා...
    so why you keep saying same thing again and again?
    which link you did read?
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    තොපි වගේ පල් හොරුන්ට වඩා නම් මම ලoකාවෙ නිතිය දන්නව...තෝ බල්ල වගේ හැගිලා ඉන්න නිසා බේරිලා ඉන්නව නැත්තන් මෙලහකටත් තෝ කුඩුවෙ .... තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ තෝ ඔය දාල තියෙන තෙර්ඩ් එක නිතිගතයි කියලද බල්ලො....ඔය වගේ පිරමිඩාකාර බිස්නස් කිරිම ප්‍රචාරනය පවා තහනම්...තෝ පල් හොරා බල්ල වගේ ගේ මුල්ලෙ හැගිලා පේපෑල් එකෙන් හොරා කන්ඩ බලන්නෙ තොට ඒක අමාරු වෙයි අපි කිරියෙ ඉන්නකන්....:no:
    How a investing program become a pyramid scam?
    do you have any idea how pyramid scam works?
    did i say anyone to collect members under them? if i did can you post that link here so every one can see it
     
    Oct 3, 2008
    1,723
    437
    0

    මූ එතකොට මොකක්ද මේ හැමතැනම ලියන්නේ මනී බැක් ගැරන්ටී කියලා?
    ඊබේ එකේ එහෙ මෙහෙ යනකොටත් දැකලා තියෙනවනේ එහෙම සීන එකක්...
    ඔක්කොම පටලැවුනා උඹ ලියපු සීන් එකෙන්. එහෙමනම් හෙන ගානක් ඩබල් කරගන්නනේ තියෙන්නේ...ගෙවල් කඩන හොරු ඕක දන්නවනම් මහන්සි වෙන්නේ නෑ...:baffled:
    ඊ මනි කරන එකෙක් තවදුරටත් පැහැදිලි කරන්න:rolleyes:


    hamoma meka gana ahana nisa podi pahadili kireemak karannam.
    monawa hari deyak gannawa kiyala salli yawwoth refund eka ganna puluwan eaka apita awe nathnam , eath sellerge kamaththath balapanawa mekata :D
    mokada mama dakka ekek paypal haraha direct payment karala drop shipping karala , seller fake tracking / product eka yawanne nathiwa gathipu tracking no submit karala paypal eken refund eka deela thibune naa.

    thawa deyak thiyanawa , product ekak ganna widiyata yawaddi $200k yawwama $200 ma yanne naa , paypal fee eka poddak wadiy family/friend yawanatawa wada.

    Ebay eke kisima bayak nathi wunath normal direct pay karala refund illaddi hithana tharam lesi wenne naa hama welawema. anith eka seller boru tracking or wena parcell ekak yawala tracking no submit kaloth refund eka gannath baa.

    a wagema seller ta paduwak wennath puluwan , product or profit ekath aragena refund illuwoth eakath prashnayak wenawa. :D lankawe nam ehema ewn inna nisa dan ebay eken samahara aya lankawata shipping denneth naa. :D

    ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame. :) :) :)
    lankawata godak aya shipping denne naa lankawe horu nisa. :D
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Ado ada kuli wedata gihin 2000 hewwada uba . Meke 3000 ewa higa kanawata wada eka hodai bn.

    :rofl::rofl: අරූ පල් හොරා ෆුල් ගේමක් දෙනව කියක් හරි හොයා ගන්ඩ ...එකෙක් අහු වෙන්නෙ නැ...පල් හොරා වහ කන දිනේ ඉතා ලගයි....:yes:
     
    Last edited:

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    Aniwa refund ganna puluwanlu baduwa gedaratama deliver karama unat refund ganna puluwanlu mu wage keri horek lowet ne
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    :rofl::rofl: අරූ පල් හොරා ෆුල් ගේමක් දෙනව කියක් හරි හොයා ගන්ඩ ...එකෙක් අහු වෙන්නෙ නැ...පල් හොරා වහ කාන් දිනේ ඉතා ලගයි....:yes:

    Page 240 api nisa hodata hit una but tama 3000 ewa zero. Mewa hena gahana aparada oi :lol::lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    hamoma meka gana ahana nisa podi pahadili kireemak karannam.
    monawa hari deyak gannawa kiyala salli yawwoth refund eka ganna puluwan eaka apita awe nathnam , eath sellerge kamaththath balapanawa mekata :D
    mokada mama dakka ekek paypal haraha direct payment karala drop shipping karala , seller fake tracking / product eka yawanne nathiwa gathipu tracking no submit karala paypal eken refund eka deela thibune naa.

    thawa deyak thiyanawa , product ekak ganna widiyata yawaddi $200k yawwama $200 ma yanne naa , paypal fee eka poddak wadiy family/friend yawanatawa wada.

    Ebay eke kisima bayak nathi wunath normal direct pay karala refund illaddi hithana tharam lesi wenne naa hama welawema. anith eka seller boru tracking or wena parcell ekak yawala tracking no submit kaloth refund eka gannath baa.

    a wagema seller ta paduwak wennath puluwan , product or profit ekath aragena refund illuwoth eakath prashnayak wenawa. :D lankawe nam ehema ewn inna nisa dan ebay eken samahara aya lankawata shipping denneth naa. :D

    ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame. :) :) :)
    lankawata godak aya shipping denne naa lankawe horu nisa. :D

    මේ zoomline කියාන පල් හොරා කියන විද්හට කවුරු හරි සල්ලි දාල මූ වoචා කරපු ගමන් පේපෑල් එකෙන් ගෙවයිද මෙන්න කියල....:dull:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Page 240 api nisa hodata hit una but tama 3000 ewa zero. Mewa hena gahana aparada oi :lol::lol:

    :rofl::rofl: පේපෑල් එකට අලුත් රූල් හදල දෙන ලoකාවෙ අරුම පුදුම හොරා පොලිස්...:lol::lol:
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala

    hamoma meka gana ahana nisa podi pahadili kireemak karannam.
    monawa hari deyak gannawa kiyala salli yawwoth refund eka ganna puluwan eaka apita awe nathnam , eath sellerge kamaththath balapanawa mekata :D
    mokada mama dakka ekek paypal haraha direct payment karala drop shipping karala , seller fake tracking / product eka yawanne nathiwa gathipu tracking no submit karala paypal eken refund eka deela thibune naa.

    thawa deyak thiyanawa , product ekak ganna widiyata yawaddi $200k yawwama $200 ma yanne naa , paypal fee eka poddak wadiy family/friend yawanatawa wada.

    Ebay eke kisima bayak nathi wunath normal direct pay karala refund illaddi hithana tharam lesi wenne naa hama welawema. anith eka seller boru tracking or wena parcell ekak yawala tracking no submit kaloth refund eka gannath baa.

    a wagema seller ta paduwak wennath puluwan , product or profit ekath aragena refund illuwoth eakath prashnayak wenawa. :D lankawe nam ehema ewn inna nisa dan ebay eken samahara aya lankawata shipping denneth naa. :D

    ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame. :) :) :)
    lankawata godak aya shipping denne naa lankawe horu nisa. :D


    ස්තූතියි පැහැදිලි කිරීමට..
    සමහර ඒවා නොතේරුනාට අයිඩියා එකක් ආවා..

    මේ සූම් ලයින් කියන විදියට ඉන්වෙස්ට්මන්ට් එකක් කලොත් ඒකත් සෙලර් කෙනෙකුට කරපු ගෙවීමක් විදියට අර්ථ දැක්වෙනවද?
    සාමාන්‍යයෙන් එහෙම භාවිතාවන ඉන්වෙස්ට්මන්ට් භාරගන්නා වෙබ් සයිට් දන්නවද? එහෙම දන්නවානම් ඒවායෙ මනී බැක් ගැරන්ටි කියන එක පේපැල්ලාදෙනවද?