ඔය ඉරෝෂාන් පොන්නයා කියන එක කරන්න බැහැ
මූ එතකොට මොකක්ද මේ හැමතැනම ලියන්නේ මනී බැක් ගැරන්ටී කියලා?
ඊබේ එකේ එහෙ මෙහෙ යනකොටත් දැකලා තියෙනවනේ එහෙම සීන එකක්...
ඔක්කොම පටලැවුනා උඹ ලියපු සීන් එකෙන්. එහෙමනම් හෙන ගානක් ඩබල් කරගන්නනේ තියෙන්නේ...ගෙවල් කඩන හොරු ඕක දන්නවනම් මහන්සි වෙන්නේ නෑ...
ඊ මනි කරන එකෙක් තවදුරටත් පැහැදිලි කරන්න

ඔය ඉරෝෂාන් පොන්නයා කියන එක කරන්න බැහැ
අනික ඕකා පේපල් ගැන දන්න ලබ්බක් නැහැ, ඕකට එකවුන්ට් එකක්වත් නැතුව ඇති
ඔය හරකා Malaysian පේපල් සල්ලි බෑන්ක් එකවුන්ට් දාලා ගන්නවා කිව්ව හරකා නෙ
$5000ක් වගේ උන ගමන් උන් නඩු දාලා හොරා ගෙන් සේරම සල්ලි අය කර ගන්නවා

.ලoකාවෙ ලියාපදින්චි නැති කොම්පැනියකට ලකාවෙ පුරවැසියෙක්ට විරුද්දව නඩු දාන්ඩ බැ....

මූ එතකොට මොකක්ද මේ හැමතැනම ලියන්නේ මනී බැක් ගැරන්ටී කියලා?
ඊබේ එකේ එහෙ මෙහෙ යනකොටත් දැකලා තියෙනවනේ එහෙම සීන එකක්...
ඔක්කොම පටලැවුනා උඹ ලියපු සීන් එකෙන්. එහෙමනම් හෙන ගානක් ඩබල් කරගන්නනේ තියෙන්නේ...ගෙවල් කඩන හොරු ඕක දන්නවනම් මහන්සි වෙන්නේ නෑ...
ඊ මනි කරන එකෙක් තවදුරටත් පැහැදිලි කරන්න
.මේ zoomline කියන පල් හොරා කිරියෙ උන්ව ගොනාට අන්දල සල්ලි මකොල්ල කන්ඩ හදන්නෙ එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා..
.මූ සක්විති ගේමක් දෙන්ඩ දගලන්නෙ...උඹ අනිත් උන්ට නීති උගන්නන්නෙ උබට අඩුම ගානේ නීති ජොබ් එකක් තියා වෙන ජොබ් එකක්වත් තියද බන්?පල යන්ඩ බොරු නොකිය තෝ පොලිස් පොලිස් ගෑවට නිතිය දන්නෙ නැ....ගොන් බූරුව...ලoකාවෙ ලියාපදින්චි නැති කොම්පැනියකට ලකාවෙ පුරවැසියෙක්ට විරුද්දව නඩු දාන්ඩ බැ....
![]()

උබට ඉංග්රීසි පුළුවන් නම් අර ලින්ක් කියෝලා ඉගෙන ගනින්මනී බැක් ගැරන්ට් තියෙන්නෙ ඉබේ බලට විතරයි,වෙන කිසිම අවස්තාවකදි මනි බැක් ගැරන්ට් එකක් පේපෑල් එකෙන් හම්බෙන් නැ...ඔය zoomline කියන පල් හොරා කියන විදිහට මනී බැක් ගැරන්ට් එකක් තියෙනව නම් මම කියපු විදිහට සල්ලි ඩබල් කරගන්ඩයි තියෙන්නෙ...:.මේ zoomline කියන පල් හොරා කිරියෙ උන්ව ගොනාට අන්දල සල්ලි මකොල්ල කන්ඩ හදන්නෙ එකෙක් අහුවෙන්ඩ එපා..
.මූ සක්විති ගේමක් දෙන්ඩ දගලන්නෙ...

තොපි වගේ පල් හොරුන්ට වඩා නම් මම ලoකාවෙ නිතිය දන්නව...තෝ බල්ල වගේ හැගිලා ඉන්න නිසා බේරිලා ඉන්නව නැත්තන් මෙලහකටත් තෝ කුඩුවෙ .... තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ තෝ ඔය දාල තියෙන තෙර්ඩ් එක නිතිගතයි කියලද බල්ලො....ඔය වගේ පිරමිඩාකාර බිස්නස් කිරිම ප්රචාරනය පවා තහනම්...තෝ පල් හොරා බල්ල වගේ ගේ මුල්ලෙ හැගිලා පේපෑල් එකෙන් හොරා කන්ඩ බලන්නෙ තොට ඒක අමාරු වෙයි අපි කිරියෙ ඉන්නකන්....උඹ අනිත් උන්ට නීති උගන්නන්නෙ උබට අඩුම ගානේ නීති ජොබ් එකක් තියා වෙන ජොබ් එකක්වත් තියද බන්?
උබ දන්න හුත්තක් කියපන්

උබට ඉංග්රීසි පුළුවන් නම් අර ලින්ක් කියෝලා ඉගෙන ගනින්
උඹ පොන්නයා වගේ නොදන්න ඒවා කියවන්න එපා![]()
so why you keep saying same thing again and again?හොදට කියවල තියෙන්නෙ තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ ඉoගිසි දෙයියන්ගෙ බාසාවක් කියලද අනිත් උන්ට නොතේරෙන්ඩ....නොදකින් හීනමානෙන් පෙලන පල් හොරා...
so why you keep saying same thing again and again?
which link you did read?
How a investing program become a pyramid scam?තොපි වගේ පල් හොරුන්ට වඩා නම් මම ලoකාවෙ නිතිය දන්නව...තෝ බල්ල වගේ හැගිලා ඉන්න නිසා බේරිලා ඉන්නව නැත්තන් මෙලහකටත් තෝ කුඩුවෙ .... තෝ හිතාගෙන ඉන්නෙ තෝ ඔය දාල තියෙන තෙර්ඩ් එක නිතිගතයි කියලද බල්ලො....ඔය වගේ පිරමිඩාකාර බිස්නස් කිරිම ප්රචාරනය පවා තහනම්...තෝ පල් හොරා බල්ල වගේ ගේ මුල්ලෙ හැගිලා පේපෑල් එකෙන් හොරා කන්ඩ බලන්නෙ තොට ඒක අමාරු වෙයි අපි කිරියෙ ඉන්නකන්....
මූ එතකොට මොකක්ද මේ හැමතැනම ලියන්නේ මනී බැක් ගැරන්ටී කියලා?
ඊබේ එකේ එහෙ මෙහෙ යනකොටත් දැකලා තියෙනවනේ එහෙම සීන එකක්...
ඔක්කොම පටලැවුනා උඹ ලියපු සීන් එකෙන්. එහෙමනම් හෙන ගානක් ඩබල් කරගන්නනේ තියෙන්නේ...ගෙවල් කඩන හොරු ඕක දන්නවනම් මහන්සි වෙන්නේ නෑ...
ඊ මනි කරන එකෙක් තවදුරටත් පැහැදිලි කරන්න
lankawe nam ehema ewn inna nisa dan ebay eken samahara aya lankawata shipping denneth naa.
Why not? you said you are in a foreign countryතේරුනේ නැ...දෙයියන්ගෙ බාසාව නිසා....
Ado ada kuli wedata gihin 2000 hewwada uba . Meke 3000 ewa higa kanawata wada eka hodai bn.

අරූ පල් හොරා ෆුල් ගේමක් දෙනව කියක් හරි හොයා ගන්ඩ ...එකෙක් අහු වෙන්නෙ නැ...පල් හොරා වහ කන දිනේ ඉතා ලගයි....
අරූ පල් හොරා ෆුල් ගේමක් දෙනව කියක් හරි හොයා ගන්ඩ ...එකෙක් අහු වෙන්නෙ නැ...පල් හොරා වහ කාන් දිනේ ඉතා ලගයි....
![]()


hamoma meka gana ahana nisa podi pahadili kireemak karannam.
monawa hari deyak gannawa kiyala salli yawwoth refund eka ganna puluwan eaka apita awe nathnam , eath sellerge kamaththath balapanawa mekata![]()
mokada mama dakka ekek paypal haraha direct payment karala drop shipping karala , seller fake tracking / product eka yawanne nathiwa gathipu tracking no submit karala paypal eken refund eka deela thibune naa.
thawa deyak thiyanawa , product ekak ganna widiyata yawaddi $200k yawwama $200 ma yanne naa , paypal fee eka poddak wadiy family/friend yawanatawa wada.
Ebay eke kisima bayak nathi wunath normal direct pay karala refund illaddi hithana tharam lesi wenne naa hama welawema. anith eka seller boru tracking or wena parcell ekak yawala tracking no submit kaloth refund eka gannath baa.
a wagema seller ta paduwak wennath puluwan , product or profit ekath aragena refund illuwoth eakath prashnayak wenawa.lankawe nam ehema ewn inna nisa dan ebay eken samahara aya lankawata shipping denneth naa.
![]()
ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame.![]()
![]()
![]()
lankawata godak aya shipping denne naa lankawe horu nisa.![]()

Page 240 api nisa hodata hit una but tama 3000 ewa zero. Mewa hena gahana aparada oi![]()

පේපෑල් එකට අලුත් රූල් හදල දෙන ලoකාවෙ අරුම පුදුම හොරා පොලිස්...

hamoma meka gana ahana nisa podi pahadili kireemak karannam.
monawa hari deyak gannawa kiyala salli yawwoth refund eka ganna puluwan eaka apita awe nathnam , eath sellerge kamaththath balapanawa mekata![]()
mokada mama dakka ekek paypal haraha direct payment karala drop shipping karala , seller fake tracking / product eka yawanne nathiwa gathipu tracking no submit karala paypal eken refund eka deela thibune naa.
thawa deyak thiyanawa , product ekak ganna widiyata yawaddi $200k yawwama $200 ma yanne naa , paypal fee eka poddak wadiy family/friend yawanatawa wada.
Ebay eke kisima bayak nathi wunath normal direct pay karala refund illaddi hithana tharam lesi wenne naa hama welawema. anith eka seller boru tracking or wena parcell ekak yawala tracking no submit kaloth refund eka gannath baa.
a wagema seller ta paduwak wennath puluwan , product or profit ekath aragena refund illuwoth eakath prashnayak wenawa.lankawe nam ehema ewn inna nisa dan ebay eken samahara aya lankawata shipping denneth naa.
![]()
ebay waladi baya nathuwa refund ganna puluwan hethuwa thamay paypal eka aythi wenne ebay samagamatamay. dekama ekama samagame.![]()
![]()
![]()
lankawata godak aya shipping denne naa lankawe horu nisa.![]()