othana machan case eka uba google nexus top ma model eka iphone ekata wada patta sira kiyamu. patta features kiyamu. but general society eka eka ganan ganne wath na. kellek nexus phone ekka kiyanne mokakada kiyala dannewath na. so lankawa wage country ekaka top ma iphone model eka use karanawa kiyanne poddak status eka maintain karana ekata use wenawa. onna okay case eka. Anith eka phones wala thiyena advance options godak un use karanneth na. Gaming/Vloging wage karanawa witharay use wenne godak ewa. don't blame me and tell technical stuff,i'm an android developer.