iphone 17 මේ කියන එක ඇත්තද? වෙන රටකින් අරන් එන එක ලාබද?

androlanka

Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    See how iphone we can clearly see iphone users are idiots.

    High-end androids are expensive than iphones. Apple is considered as a life style accessory so are samsungs
    othana machan case eka uba google nexus top ma model eka iphone ekata wada patta sira kiyamu. patta features kiyamu. but general society eka eka ganan ganne wath na. kellek nexus phone ekka kiyanne mokakada kiyala dannewath na. so lankawa wage country ekaka top ma iphone model eka use karanawa kiyanne poddak status eka maintain karana ekata use wenawa. onna okay case eka. Anith eka phones wala thiyena advance options godak un use karanneth na. Gaming/Vloging wage karanawa witharay use wenne godak ewa. don't blame me and tell technical stuff,i'm an android developer.
     
    • Like
    Reactions: Spiderman.Ayya

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    ehe apple store eken gattan 450 k wage yanawa, thawa masa dekakin wage lankawen ganna puluwan 410-420 wage
    ඔව් ඉතින්. එතකොට බන් මේ ඩුබායි වලත් එලියෙන් 3000කට 3500කට විතර ගන්න පුලුවන් වෙයි නෙ. :unsure:
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,216
    20,851
    113
    හස්තිශෛලපුර
    othana machan case eka uba google nexus top ma model eka iphone ekata wada patta sira kiyamu. patta features kiyamu. but general society eka eka ganan ganne wath na. kellek nexus phone ekka kiyanne mokakada kiyala dannewath na. so lankawa wage country ekaka top ma iphone model eka use karanawa kiyanne poddak status eka maintain karana ekata use wenawa. onna okay case eka. Anith eka phones wala thiyena advance options godak un use karanneth na. Gaming/Vloging wage karanawa witharay use wenne godak ewa. don't blame me and tell technical stuff,i'm an android developer.
    google nexus

    i'm an android developer


    Black Ink Crew Laughing GIF by VH1
     
    • Haha
    Reactions: chirantha19890821

    chirantha19890821

    Well-known member
  • Apr 21, 2009
    10,465
    14,258
    113
    Dubai, UAE
    othana machan case eka uba google nexus top ma model eka iphone ekata wada patta sira kiyamu. patta features kiyamu. but general society eka eka ganan ganne wath na. kellek nexus phone ekka kiyanne mokakada kiyala dannewath na. so lankawa wage country ekaka top ma iphone model eka use karanawa kiyanne poddak status eka maintain karana ekata use wenawa. onna okay case eka. Anith eka phones wala thiyena advance options godak un use karanneth na. Gaming/Vloging wage karanawa witharay use wenne godak ewa. don't blame me and tell technical stuff,i'm an android developer.
    Nexus discontinue වෙලා දැන් සෑහෙන කල් බන්. දැන තියෙන්නේ Pixel. 🤦‍♂️
     

    samruka

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    2,933
    533
    113
    Sri Lanka
    othana machan case eka uba google nexus top ma model eka iphone ekata wada patta sira kiyamu. patta features kiyamu. but general society eka eka ganan ganne wath na. kellek nexus phone ekka kiyanne mokakada kiyala dannewath na. so lankawa wage country ekaka top ma iphone model eka use karanawa kiyanne poddak status eka maintain karana ekata use wenawa. onna okay case eka. Anith eka phones wala thiyena advance options godak un use karanneth na. Gaming/Vloging wage karanawa witharay use wenne godak ewa. don't blame me and tell technical stuff,i'm an android developer.
    Yes, it's not nexus , but pixel and it not

    Samsung on the other hand is the standard
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    Yes, it's not nexus , but pixel and it not

    Samsung on the other hand is the standard
    but samsung top phone eka thibuna kiyala ekata loku demand ekak nahane lankawe(features wise patta sira eka). lankawe kello kamathi apple witharay. group selfie ekak gahaddi eta wada hoda front cam thiyena android phone thibunata okkoma hoyanne hodama apple phone eka. onna okay case eka. we can't change minds of srilankans
     

    samruka

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    2,933
    533
    113
    Sri Lanka
    but samsung top phone eka thibuna kiyala ekata loku demand ekak nahane lankawe(features wise patta sira eka). lankawe kello kamathi apple witharay. group selfie ekak gahaddi eta wada hoda front cam thiyena android phone thibunata okkoma hoyanne hodama apple phone eka. onna okay case eka. we can't change minds of srilankans
    3rd world country like us. Even best selfie camera is not iphones. Its like boys wearing those thick chains to show them that they are wealthy. Godey mentality