govt teaching da?Dollar 150$ kata vithara teach karana it degree thiyena kello innava neh... kolloth athi
ඒක වෙනස්නෙ බං. ටීචිං ලොකු ස්ට්රෙස් එකක් වර්ක් ලෝඩ් එකක් නෑනෙ? 1.30 වෙද්දි ගෙදර. අනික උගන්නන්නෙත් ලංකාවෙ ලමයින්ට පඩියත් හැම ටීචර් කෙනෙක්ගෙම සමානයි. හැබැයි IT industry එකේම Software company එකක SE කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරන ගමන් ඔය වගේ හිගන පඩි ගන්න එක අවුල් නෙ? ස්ට්රෙස් එකත් වැඩී වර්ක්ලෝඩ් එකත් වැඩී වැඩ කරන්නෙ ෆොරීන් ක්ලයන්ට් ලට. ඒ SE ව ක්ලයන්ට්ට බිල් කරන්නෙ මාසෙට 2800$ ට විතර හැබැයි Virtusa වගේ කම්පැනි SE ට ගෙවන්නෙ 300$ ක් වගේ 2500$ කම්පැනිය ගසාකාලා. අපේ සමහර බූරුවහන්සෙලත් දෙන ගානක් අරං කට පුක වහගෙන වෙන එකකට යන්නවත් ට්රයි නොකර ඒකටම වෙලා ඉන්නවාDollar 150$ kata vithara teach karana it degree thiyena kello innava neh... kolloth athi
Sri Lanka Teaching Service Basic starting salary is 18,000LKR.Dollar 150$ kata vithara teach karana it degree thiyena kello innava neh... kolloth athi
Dan 50ta vadiSri Lanka Teaching Service Basic starting salary is 18,000LKR.
A unata bn 150$ geyak hadala vahanayak ganna puluvanda bnඒක වෙනස්නෙ බං. ටීචිං ලොකු ස්ට්රෙස් එකක් වර්ක් ලෝඩ් එකක් නෑනෙ? 1.30 වෙද්දි ගෙදර. අනික උගන්නන්නෙත් ලංකාවෙ ලමයින්ට පඩියත් හැම ටීචර් කෙනෙක්ගෙම සමානයි. හැබැයි IT industry එකේම Software company එකක SE කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරන ගමන් ඔය වගේ හිගන පඩි ගන්න එක අවුල් නෙ? ස්ට්රෙස් එකත් වැඩී වර්ක්ලෝඩ් එකත් වැඩී වැඩ කරන්නෙ ෆොරීන් ක්ලයන්ට් ලට. ඒ SE ව ක්ලයන්ට්ට බිල් කරන්නෙ මාසෙට 2800$ ට විතර හැබැයි Virtusa වගේ කම්පැනි SE ට ගෙවන්නෙ 300$ ක් වගේ 2500$ කම්පැනිය ගසාකාලා. අපේ සමහර බූරුවහන්සෙලත් දෙන ගානක් අරං කට පුක වහගෙන වෙන එකකට යන්නවත් ට්රයි නොකර ඒකටම වෙලා ඉන්නවාපුදුමෙ කියන්නෙ virtusa එකේ මැනේජ්මන්ට් එකටත් කිසිම බයක්වත් නෑ වගේ හොද resources යයි කියලා? අනිත් කම්පැනි ඔක්කොම වගේ පෙග් නොකරත් inflation allowance එකක් හරි දීලා ඩොලර් 500ක් වත් අඩුම සෙට් වෙන්න salary එකක් දුන්නනෙ. මුං එහෙමවත් නෑ යනවනම් පලයව් කියලා සැපේ කන්ෆිඩන්ස් පිට වගේ ඉන්නෙ Virtusa Management එක. මගෙ හොදම බොක්කක් ඕකෙ ඉන්නවා SE කෙනෙක් පකයට ගානක්වත් නෑ වෙන එක්කට යන්න ඕන කියලා. ටැලන්ට එකක් නැති එකෙකුත් නෙවෙයි හොද වැඩ්ඩෙක් ? මොන හුත්තකට ඒකෙම ලැගගෙන ඉන්නවද මංදා හිගන පඩියකට
![]()
Ade. Year?Just before my graduation after completing my bachelors I joined a company in Maradana for 60USD a month. I accepted this offer only because the offer I got from Virtusa was less than 50USD a month.
So 250USD is far above average.
අයි ටී කරන උන්ට කෙල වෙනවා නේ දැන් ඔක්කොම කරන්නේ අයි ටී නේ තමන් තනියම දෙයක් පටන් ගනිල්ලා නැත්නම් ගොඩ යනවා බොරු![]()
5 years ago.Ade. Year?
ඉන්දියාවෙන් ගේනවා බය වෙන්න ඒපාලංකාවෙ ඉල්ලුමට IT කරන්න උං ගොඩක් මදි බං.
IT Graduates ල වැඩි කරන එක ආන්ඩුවෙ සැලැස්මක් වෙන්න ඕනෙ,
කොහෙද ඉතිං , එච්චර දෙයක් හිතන්න පුලුවං උං නෑ නෙ
ශුවර්ද මදි කියලා අහන අහන ඒකා අයි ටී නේ