Job එකට Dubai යනවද? PhD එකට Aussie යනවද?

patrickjane

Active member
  • Sep 4, 2016
    399
    201
    43
    ගෙදරින් එහා
    මචන් Critical life decision එකක් ගන්න ඕන තැනක ඉන්නේ. මම Civil engineering recently graduated පොඩි එකෙක්. GPA එක අවුලක් නෑ. මගේ Luck එකට හොද Research එකක් සෙට් වුණ නිසා Publication දෙකක් දාගන්නත් පුලුවන් වුණා. ඒ නිසා Aussie වල PhD එකකට යන්න පුලුවන් Chance එකක් තියෙනවා. ගොඩක් Senior අය ගියේ මේ පාත් එක නිසා, මටත් Aussie PhD එකක් සෙට් කරගන්න පුලුවන් කියලා හිතෙනවා.

    ඒත් මම දන්න PhD එක ඉවර කරපු කෙනෙක් කිව්වා, Aussie වල PR එක නැතුව, PhD එක තිබ්බා කියලා ජොබක් හොයාගන්න අමාරුයි කියලා. Ego එක Hurt වෙන්නේ නැත්නම් ඔය පොඩි ජොබක් කරලා හම්බ කරගන්න පුලුවන් කිව්වා. Post doc එකක්නම් හොයාගන්න එක ගොඩක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ Competition එක වැඩි නිසා.

    මට බයයි ඉතින් PhD එක ඉවරවෙලා ආයෙ ලංකාවට ඇවිත්, මෙහේ ඇකඩමියා යන්න වෙයිද කියලා. ලංකාවේ ඇකඩමියා සැලරි මදි බං. :(

    මට තියෙන අනිත් Option එක තමයි ඩුබායි යන එක. එහේ Civil engineers ලට ඕන තරම් Vacancies තියෙනවා. ගිය අය කියන්නේ තව අවුරුදු 300 කටවත් එහේ අළුත් Construction වැඩ නවතින්නේ නෑ කියලා. තාම අතගහපු නැති පැති බරටම තියෙනවා. Google map එක බැලුවත් ඒක පේනවා. සාමාන්‍යයෙන් මම ගියපු අයගෙන් ඇහුවම, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 5 ට ගිය අයත් හිටියා, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 12 ගිය අයත් හිටියා. ඒ නිසා මේ අතරේ ගාණක් පළවෙනි සැලරි එකට ගන්න පුලුවන්.

    මට එහෙම ලොකු සල්ලිකාර පවුලකින් එන කෙනෙක් නෙවේ බං. ඒකයි මෙච්චර උඩට ඉගෙනගත්තෙත්. මට හිතෙනවා ජීවිතේ සල්ලි තමයි Important වෙන්නේ කියලා. මට දැනට හම්බෙන පඩියත් එක්ක, මගේ Basic වියදම් Cover කරගන්නත් ටිකක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඒ නිසා තමයි ඩුබායි Option එක බැලුවේ. ඒත් වෙලාවකට හිතෙනවා, මම ඩුබායි ගිහින්, මගේ Basic අවශ්‍යතා ටික සම්පූර්ණ කරගන්න ගාණක් හම්බුණාට පස්සේ මම මානසික නිදහසට Priority එක දීලා ගත්ත Decision එක ගැන Regret වෙයිද කියලත්. :confused:

    මේ යන විදිහට (Civil ඉන්ජෙක් විදිහට), ගෙයක් වාහනයක් ඉක්මණින් ගන්න තියෙන Option එක මේක විතරයි වගේ සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඩුබායි ගිහින් කට්ට කාලා හොද කුට්ටියක් ඉතිරි කරගෙන එන්න හිතෙනවා.

    ඒත් ඩුබායි වල පට්ට වැඩ ටිකක් කරන්න තියෙනවා. දවස් 6ක් වැඩ. එළියකට බහින්න බෑ රස්නේ නිසා. කොටු වෙලා ඉන්න තියෙන්නේ.
    සෙල්සියස් 40ටත් නගිනවා සමහර දවස් වලට. ගියපු එවුනුත් මහ ලොකු සතුටකින් නෙවේ ඉන්නේ සල්ලි හම්බුණාට කියලා හිතෙනවා උන් එක්ක කථා කරාම.

    ඕක තමයි මගේ ප්‍රශ්නේ. Path එකක් හොයාගන්න බැරිව ඉන්නේ. උඹලා හිතන්නේ මම මේ වෙලාවේ ගන්න ඕන තීරණේ මොකක්ද කියලා???

     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,172
    10,027
    113
    uba hithana tharam lesi na ehe climate ekka. mam danna yaluwek kattakagena idiya. pora anthimata finland panna.
     

    patrickjane

    Active member
  • Sep 4, 2016
    399
    201
    43
    ගෙදරින් එහා
    Go Dubai > work there for 5 years > apply PR in Australia > work until you die there.

    Btw salary laksha 5 is nothing in Dubai. It's shit in there. My bro in-law earns 30 laks + per month in Qatar in banking sector.
    Starting සැලරි එක තමයි ඒක. අවුරුද්දක් විතර ගියාට පස්සේ ලක්ෂ 10-12 ගන්න පුලුවන්. ඕක ඉතින් Experience එකත් එක්ක දිගට වැඩි වෙනවා. ඔයාගේ Bro in law එහේ Life එක ගැන සැටිස්ද?

    uba hithana tharam lesi na ehe climate ekka. mam danna yaluwek kattakagena idiya. pora anthimata finland panna.
    Ow ban ekata na kiyanne na. But meka field job newe. Office work as planning engineer
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 1:06 PM
     

    Daws

    Well-known member
  • Nov 27, 2025
    407
    372
    63
    Colombo
    Starting සැලරි එක තමයි ඒක. අවුරුද්දක් විතර ගියාට පස්සේ ලක්ෂ 10-12 ගන්න පුලුවන්. ඕක ඉතින් Experience එකත් එක්ක දිගට වැඩි වෙනවා. ඔයාගේ Bro in law එහේ Life එක ගැන සැටිස්ද?
    na
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,645
    75,690
    113
    මචන් Critical life decision එකක් ගන්න ඕන තැනක ඉන්නේ. මම Civil engineering recently graduated පොඩි එකෙක්. GPA එක අවුලක් නෑ. මගේ Luck එකට හොද Research එකක් සෙට් වුණ නිසා Publication දෙකක් දාගන්නත් පුලුවන් වුණා. ඒ නිසා Aussie වල PhD එකකට යන්න පුලුවන් Chance එකක් තියෙනවා. ගොඩක් Senior අය ගියේ මේ පාත් එක නිසා, මටත් Aussie PhD එකක් සෙට් කරගන්න පුලුවන් කියලා හිතෙනවා.

    ඒත් මම දන්න PhD එක ඉවර කරපු කෙනෙක් කිව්වා, Aussie වල PR එක නැතුව, PhD එක තිබ්බා කියලා ජොබක් හොයාගන්න අමාරුයි කියලා. Ego එක Hurt වෙන්නේ නැත්නම් ඔය පොඩි ජොබක් කරලා හම්බ කරගන්න පුලුවන් කිව්වා. Post doc එකක්නම් හොයාගන්න එක ගොඩක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ Competition එක වැඩි නිසා.

    මට බයයි ඉතින් PhD එක ඉවරවෙලා ආයෙ ලංකාවට ඇවිත්, මෙහේ ඇකඩමියා යන්න වෙයිද කියලා. ලංකාවේ ඇකඩමියා සැලරි මදි බං. :(

    මට තියෙන අනිත් Option එක තමයි ඩුබායි යන එක. එහේ Civil engineers ලට ඕන තරම් Vacancies තියෙනවා. ගිය අය කියන්නේ තව අවුරුදු 300 කටවත් එහේ අළුත් Construction වැඩ නවතින්නේ නෑ කියලා. තාම අතගහපු නැති පැති බරටම තියෙනවා. Google map එක බැලුවත් ඒක පේනවා. සාමාන්‍යයෙන් මම ගියපු අයගෙන් ඇහුවම, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 5 ට ගිය අයත් හිටියා, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 12 ගිය අයත් හිටියා. ඒ නිසා මේ අතරේ ගාණක් පළවෙනි සැලරි එකට ගන්න පුලුවන්.

    මට එහෙම ලොකු සල්ලිකාර පවුලකින් එන කෙනෙක් නෙවේ බං. ඒකයි මෙච්චර උඩට ඉගෙනගත්තෙත්. මට හිතෙනවා ජීවිතේ සල්ලි තමයි Important වෙන්නේ කියලා. මට දැනට හම්බෙන පඩියත් එක්ක, මගේ Basic වියදම් Cover කරගන්නත් ටිකක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඒ නිසා තමයි ඩුබායි Option එක බැලුවේ. ඒත් වෙලාවකට හිතෙනවා, මම ඩුබායි ගිහින්, මගේ Basic අවශ්‍යතා ටික සම්පූර්ණ කරගන්න ගාණක් හම්බුණාට පස්සේ මම මානසික නිදහසට Priority එක දීලා ගත්ත Decision එක ගැන Regret වෙයිද කියලත්. :confused:

    මේ යන විදිහට (Civil ඉන්ජෙක් විදිහට), ගෙයක් වාහනයක් ඉක්මණින් ගන්න තියෙන Option එක මේක විතරයි වගේ සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඩුබායි ගිහින් කට්ට කාලා හොද කුට්ටියක් ඉතිරි කරගෙන එන්න හිතෙනවා.

    ඒත් ඩුබායි වල පට්ට වැඩ ටිකක් කරන්න තියෙනවා. දවස් 6ක් වැඩ. එළියකට බහින්න බෑ රස්නේ නිසා. කොටු වෙලා ඉන්න තියෙන්නේ.
    සෙල්සියස් 40ටත් නගිනවා සමහර දවස් වලට. ගියපු එවුනුත් මහ ලොකු සතුටකින් නෙවේ ඉන්නේ සල්ලි හම්බුණාට කියලා හිතෙනවා උන් එක්ක කථා කරාම.

    ඕක තමයි මගේ ප්‍රශ්නේ. Path එකක් හොයාගන්න බැරිව ඉන්නේ. උඹලා හිතන්නේ මම මේ වෙලාවේ ගන්න ඕන තීරණේ මොකක්ද කියලා???

    ඔය හැම දේම අන්තිමට සල්ලි වලට තමා translate වෙන්නෙ. උඹට මිනිස්සු "පස්වාන් දහසකට බුදුවෙන්න සර්" කියලා කතා කලත්, සල්ලි නැත්තන් උඹටම එපා වෙනවා.

    මොන රටේ හිටියත් සල්ලි තමා මචන් ඕන වෙන්නෙ. Ausi වල හිඟන පඩි වලට දුක් විඳනවට වඩා සුපිරි ලංකාවෙ above average පඩි එන ජොබක් කරලා සැපේ ඉන්න එක.

    ඉතින් සල්ලි හොයන්න පුලුවන් දේ කරපන්. ඉස්සර කතාවක් තිබ්බා "Do what you like OR Like what you do" කියලා. ගොඩක් වෙලාවට සල්ලි එන්න ගත්තාම ඉබෙම "Like what you do" තමා වෙන්නෙ.
     

    Daws

    Well-known member
  • Nov 27, 2025
    407
    372
    63
    Colombo
    Na kiwwe mkkd scene eka? Eya mnwd kiyanne. E tika danna puluwannam godak watinawa
    1. rasnei
    2. kammaliy
    3. ehe inna minissu dirawanne nati eka
    4. pakistan, indian ewun ekka ekata wada karanna amaru eka
    5. no family, no relatives, no childhood friends, etc.

    mewa tamai mulika hetu. tawa awurudu 2kin enawa kiwwa lankawata.
     

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,800
    4,922
    113
    සැලරියම නම් බලන්නේ ඩිග්රි නැතුව කොරියා ගියත් ඔය ගාන හොයන්න පුළුවන් බන්. ජීවිතේ කියන්නේ සැලරිම නෙවෙයි බන්. ඔයා Graduate කෙනෙක් නිසා හොද ජිවිතයක් ලබා ගන්න පුළුවන් රටක්/ රටවල් බලල උත්සාහ කරන්න. (උගත්කමට සලකන රටවල් බලන්න). :cool: සමහර උන් කියාවි සල්ලි ඕන සල්ලි ඕන කියල. ඔව් සල්ලි ඕන, ඒවගේම Quality of Life කියන එකත් ඕන. හරක් බහුතරයක් ඉන්න රටවල වල සල්ලි කඳු තිබ්බත් Quality of Life නෑ.
     

    raaajit

    Well-known member
  • Nov 4, 2007
    832
    993
    93
    ube long term goal eka PR aragena developedd country ekaka settle vena ekanan Aussi yaman , natthan hamba karana eka vithranan Dubayi palayan , habayi vayasath thiyena ekey Aussie palyan , eka hariyata set novunath kohomath ita passeth Dubai option eka available neah
     

    sihan

    Well-known member
  • Apr 7, 2007
    1,598
    1,002
    113
    මචන් Critical life decision එකක් ගන්න ඕන තැනක ඉන්නේ. මම Civil engineering recently graduated පොඩි එකෙක්. GPA එක අවුලක් නෑ. මගේ Luck එකට හොද Research එකක් සෙට් වුණ නිසා Publication දෙකක් දාගන්නත් පුලුවන් වුණා. ඒ නිසා Aussie වල PhD එකකට යන්න පුලුවන් Chance එකක් තියෙනවා. ගොඩක් Senior අය ගියේ මේ පාත් එක නිසා, මටත් Aussie PhD එකක් සෙට් කරගන්න පුලුවන් කියලා හිතෙනවා.

    ඒත් මම දන්න PhD එක ඉවර කරපු කෙනෙක් කිව්වා, Aussie වල PR එක නැතුව, PhD එක තිබ්බා කියලා ජොබක් හොයාගන්න අමාරුයි කියලා. Ego එක Hurt වෙන්නේ නැත්නම් ඔය පොඩි ජොබක් කරලා හම්බ කරගන්න පුලුවන් කිව්වා. Post doc එකක්නම් හොයාගන්න එක ගොඩක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ Competition එක වැඩි නිසා.

    මට බයයි ඉතින් PhD එක ඉවරවෙලා ආයෙ ලංකාවට ඇවිත්, මෙහේ ඇකඩමියා යන්න වෙයිද කියලා. ලංකාවේ ඇකඩමියා සැලරි මදි බං. :(

    මට තියෙන අනිත් Option එක තමයි ඩුබායි යන එක. එහේ Civil engineers ලට ඕන තරම් Vacancies තියෙනවා. ගිය අය කියන්නේ තව අවුරුදු 300 කටවත් එහේ අළුත් Construction වැඩ නවතින්නේ නෑ කියලා. තාම අතගහපු නැති පැති බරටම තියෙනවා. Google map එක බැලුවත් ඒක පේනවා. සාමාන්‍යයෙන් මම ගියපු අයගෙන් ඇහුවම, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 5 ට ගිය අයත් හිටියා, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 12 ගිය අයත් හිටියා. ඒ නිසා මේ අතරේ ගාණක් පළවෙනි සැලරි එකට ගන්න පුලුවන්.

    මට එහෙම ලොකු සල්ලිකාර පවුලකින් එන කෙනෙක් නෙවේ බං. ඒකයි මෙච්චර උඩට ඉගෙනගත්තෙත්. මට හිතෙනවා ජීවිතේ සල්ලි තමයි Important වෙන්නේ කියලා. මට දැනට හම්බෙන පඩියත් එක්ක, මගේ Basic වියදම් Cover කරගන්නත් ටිකක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඒ නිසා තමයි ඩුබායි Option එක බැලුවේ. ඒත් වෙලාවකට හිතෙනවා, මම ඩුබායි ගිහින්, මගේ Basic අවශ්‍යතා ටික සම්පූර්ණ කරගන්න ගාණක් හම්බුණාට පස්සේ මම මානසික නිදහසට Priority එක දීලා ගත්ත Decision එක ගැන Regret වෙයිද කියලත්. :confused:

    මේ යන විදිහට (Civil ඉන්ජෙක් විදිහට), ගෙයක් වාහනයක් ඉක්මණින් ගන්න තියෙන Option එක මේක විතරයි වගේ සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඩුබායි ගිහින් කට්ට කාලා හොද කුට්ටියක් ඉතිරි කරගෙන එන්න හිතෙනවා.

    ඒත් ඩුබායි වල පට්ට වැඩ ටිකක් කරන්න තියෙනවා. දවස් 6ක් වැඩ. එළියකට බහින්න බෑ රස්නේ නිසා. කොටු වෙලා ඉන්න තියෙන්නේ.
    සෙල්සියස් 40ටත් නගිනවා සමහර දවස් වලට. ගියපු එවුනුත් මහ ලොකු සතුටකින් නෙවේ ඉන්නේ සල්ලි හම්බුණාට කියලා හිතෙනවා උන් එක්ක කථා කරාම.

    ඕක තමයි මගේ ප්‍රශ්නේ. Path එකක් හොයාගන්න බැරිව ඉන්නේ. උඹලා හිතන්නේ මම මේ වෙලාවේ ගන්න ඕන තීරණේ මොකක්ද කියලා???


    මචන් Critical life decision එකක් ගන්න ඕන තැනක ඉන්නේ. මම Civil engineering recently graduated පොඩි එකෙක්. GPA එක අවුලක් නෑ. මගේ Luck එකට හොද Research එකක් සෙට් වුණ නිසා Publication දෙකක් දාගන්නත් පුලුවන් වුණා. ඒ නිසා Aussie වල PhD එකකට යන්න පුලුවන් Chance එකක් තියෙනවා. ගොඩක් Senior අය ගියේ මේ පාත් එක නිසා, මටත් Aussie PhD එකක් සෙට් කරගන්න පුලුවන් කියලා හිතෙනවා.

    ඒත් මම දන්න PhD එක ඉවර කරපු කෙනෙක් කිව්වා, Aussie වල PR එක නැතුව, PhD එක තිබ්බා කියලා ජොබක් හොයාගන්න අමාරුයි කියලා. Ego එක Hurt වෙන්නේ නැත්නම් ඔය පොඩි ජොබක් කරලා හම්බ කරගන්න පුලුවන් කිව්වා. Post doc එකක්නම් හොයාගන්න එක ගොඩක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ Competition එක වැඩි නිසා.

    මට බයයි ඉතින් PhD එක ඉවරවෙලා ආයෙ ලංකාවට ඇවිත්, මෙහේ ඇකඩමියා යන්න වෙයිද කියලා. ලංකාවේ ඇකඩමියා සැලරි මදි බං. :(

    මට තියෙන අනිත් Option එක තමයි ඩුබායි යන එක. එහේ Civil engineers ලට ඕන තරම් Vacancies තියෙනවා. ගිය අය කියන්නේ තව අවුරුදු 300 කටවත් එහේ අළුත් Construction වැඩ නවතින්නේ නෑ කියලා. තාම අතගහපු නැති පැති බරටම තියෙනවා. Google map එක බැලුවත් ඒක පේනවා. සාමාන්‍යයෙන් මම ගියපු අයගෙන් ඇහුවම, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 5 ට ගිය අයත් හිටියා, පළවෙනි සැලරි එක ලක්ෂ 12 ගිය අයත් හිටියා. ඒ නිසා මේ අතරේ ගාණක් පළවෙනි සැලරි එකට ගන්න පුලුවන්.

    මට එහෙම ලොකු සල්ලිකාර පවුලකින් එන කෙනෙක් නෙවේ බං. ඒකයි මෙච්චර උඩට ඉගෙනගත්තෙත්. මට හිතෙනවා ජීවිතේ සල්ලි තමයි Important වෙන්නේ කියලා. මට දැනට හම්බෙන පඩියත් එක්ක, මගේ Basic වියදම් Cover කරගන්නත් ටිකක් අමාරු සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඒ නිසා තමයි ඩුබායි Option එක බැලුවේ. ඒත් වෙලාවකට හිතෙනවා, මම ඩුබායි ගිහින්, මගේ Basic අවශ්‍යතා ටික සම්පූර්ණ කරගන්න ගාණක් හම්බුණාට පස්සේ මම මානසික නිදහසට Priority එක දීලා ගත්ත Decision එක ගැන Regret වෙයිද කියලත්. :confused:

    මේ යන විදිහට (Civil ඉන්ජෙක් විදිහට), ගෙයක් වාහනයක් ඉක්මණින් ගන්න තියෙන Option එක මේක විතරයි වගේ සීන් එකක් තියෙන්නේ. ඩුබායි ගිහින් කට්ට කාලා හොද කුට්ටියක් ඉතිරි කරගෙන එන්න හිතෙනවා.

    ඒත් ඩුබායි වල පට්ට වැඩ ටිකක් කරන්න තියෙනවා. දවස් 6ක් වැඩ. එළියකට බහින්න බෑ රස්නේ නිසා. කොටු වෙලා ඉන්න තියෙන්නේ.
    සෙල්සියස් 40ටත් නගිනවා සමහර දවස් වලට. ගියපු එවුනුත් මහ ලොකු සතුටකින් නෙවේ ඉන්නේ සල්ලි හම්බුණාට කියලා හිතෙනවා උන් එක්ක කථා කරාම.

    ඕක තමයි මගේ ප්‍රශ්නේ. Path එකක් හොයාගන්න බැරිව ඉන්නේ. උඹලා හිතන්නේ මම මේ වෙලාවේ ගන්න ඕන තීරණේ මොකක්ද කියලා???

    Do a phd. Why only austrailia. Try usa or a good european country. If you do a phd in austrailia link up with other countries as well. You will have opportunities.
    But decide whether you want to be in the academia or industry. If the latter go to dubai
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,626
    67,977
    113
    PHD karanawa kiyanne budu kattak bn ausi wala,wena wedak nan karanna wenne ne complete karanakan.PR apply karala tiyapan danata.
     

    jasz

    Well-known member
  • Sep 29, 2007
    8,987
    1,248
    113
    නුවර
    ඩුබායි ගිහින් කට්ට කාලා හොද කුට්ටියක් ඉතිරි කරගෙන එන්න හිතෙනවා.
    :P engineering, QS apu un enne ohoma hithan tama. elawanakan yanne na awata passe. giyath yanne Australia, New Zealand wage.
    ඒත් ඩුබායි වල පට්ට වැඩ ටිකක් කරන්න තියෙනවා. දවස් 6ක් වැඩ. එළියකට බහින්න බෑ රස්නේ නිසා. කොටු වෙලා ඉන්න තියෙන්නේ.
    සෙල්සියස් 40ටත් නගිනවා සමහර දවස් වලට. ගියපු එවුනුත් මහ ලොකු සතුටකින් නෙවේ ඉන්නේ සල්ලි හම්බුණාට කියලා හිතෙනවා උන් එක්ක කථා කරාම.
    engineer la kattak kanawa. site wala katta tiyenawa. habai hoda company ekak set unoth loku awulak na. rasne kaleta hodtama rasnei. me dawas wala eliye innama ba. oya giyapu un awulen innawa kiyana ekanam ane manda. kattak tiyenawa mona job eketh muladi. experiance aran hodan company ekak, position ekak set unoth goda. salli athagala balapan, terei. inna place eka awulnam wena ekakata maru weyan. anika engineerla inne site walama newene. wena positiins, oppertunatiews one taram tiyenawa. planning engineers, client sides hoda ewa tiyenawa.