Laptop... Batt.....

siripaala

Well-known member
  • Jul 7, 2012
    2,786
    779
    113
    Melbourne
    මම use කරන්නෙ Toshiba L500 lap එකක්, මෙකෙ battery life එක, විනාඩි 30k වගෙ තිබ්බා, දෑන් ටිකකට කලින් batt. low වෙලා lap එක shutdown උනා, දෑන් batt. එක charge වෙන්නෙ නෑ,charging light 1t off වෙලා, මෙකට මොකද කරන්නෙ....batt. replace කරන්න වෙයිද???? Batt. price එක කියක් වෙයිද????? .... batt. model එක හොයා ගන්නෙ කොහොමද???? help 1k........... දෙන්නකො.............

    mehenam tikak ganan machan ebay eken genna ganna..math ekak genawa elata wada :)
     

    koolbird

    Well-known member
  • Feb 16, 2010
    1,680
    122
    63
    Kripton
    Machan mage laga thiyenne satelliteToshiba L655 Lap ekak( Model No: PSK2EL-008001)
    Meke battry eka upset gihin thiyenne den godak kaleka idala. aluthen ekak ganna kiyala hithuwe. hoda battry ekak ganna thenak kiyapanko. ebay eke unath kamak ne hoda link ekak denna.
     

    Xeroxeen

    Member
    May 20, 2013
    1,935
    73
    0
    ~Logical Address~
    පැටියා;13771736 said:
    6000-6500 වගේ.
    ඊබේ ගන්නවනං $35ට වගේ ගන්න පුලුවන් :)

    machan kochchara kal wage use karanna puluwan weida?mageth battery eka kela wela dan 1 1/2 year wage wenawa.eth kisi awulak nathuwa direct current eken wada.current eka nathuwa maximum 10 mins wage thiyenawa :D