එක එක කඩවල එක එක ගණන්නෙ බන්. කොහොමත් ලංකාවේ අඩුවටම පෝන් තියෙන්නෙ එතන කියලා යාලුවෙක් කිව්වා.
ඕගොල්ලන්ගේ අත්දැකීම් කොහොමද?
ඕගොල්ලන්ගේ අත්දැකීම් කොහොමද?
එහෙමෙයි? එහෙම අත්දැකිමක් නැ?එක එක කඩවල එක එක ගණන්නෙ බන්. කොහොමත් ලංකාවේ අඩුවටම පෝන් තියෙන්නෙ එතන කියලා යාලුවෙක් කිව්වා.
ඕගොල්ලන්ගේ අත්දැකීම් කොහොමද?
free? lankawe??එහෙමෙයි? එහෙම අත්දැකිමක් නැ?
කොහොමත් වියදම් කරලා පෝන් අරන් බලන අත්දැකිමක් නැ.
සයිටි වල බලපං. Free තියනවා. යාලුවා උබව අන්දලා ගානක් කඩාගන්න යන්නේ.

පට්ට හොරු..If you are in Colombo or Gampaha area, go to Walk and Talk at Raddolugama. They have genuine brand new products. You cannot trust most of the shops in Liberty Plaza as they sell refurbished phones as brand new items.

mun deliver karanne nadda ban.greanware mobile,
පට්ට හොරු..
මම අහුවෙලා තියෙනවා. මට ඒ කඩේ හොඳටම ළඟයි. ඒත් එකපාරක් බ්ලූටූත් හෙඩ්සෙට් එකක් ගත්තා. ගන්නකොට කිව්වෙ කොලිටි බඩු අරකයි මේකයි. අන්තිමට චාර්ජ් හිටින්නෙ නෑ කියලා මාරු කරන්න ගියාම කියනවා. ඒවා එහෙම තමයිලු. මම දන්නෙ නැත්නම් නොගෙන ඉන්නලු තිබුනෙ. මාරු කරලා දුන්නෙ නෑ.
තව එකෙක්ගේ පෝර්ටබල් හාර්ඩ් එකක් කෙළවෙලා වොරන්ටි තියෙද්දි. අන්තිමට ස්ටොක් නෑ කියලා ඊට බාල එකක් දීලා තිබ්බා. එතනින් අඩුවෙන ගානට වෙච්චි දෙයක් නෑ. තව එකෙක්ගේ ඵෝන් එකකුත් කැඩිලා හදන්න ගියාම කලින් ගලවපු එකක් කියලා මාට්ටු උනා.
Anyway, thank you very much for your information.![]()



mama iphone 11 phone 2k gaththa mungen, badu quality ailak neha, thama kisi prashnayak neha, aduma price thibbe munge. Delivery nam kohomada danne neha machan.mun deliver karanne nadda ban.
wisthara ahapuwama deliver karanna puluwanda kiyala call ekak dennam kiyanawa aye ganneth na.
Message walata reply karanneth na.
ane manda salli deela phone ekak gannath wadinna one.
greanware mobile,
greanware mobile,
ethakota apple care warrenty refurbished evatah labenawada? Mata nam aulak wenna widiyak neha, iphone 11 eka release wela 1 month yanna kalin gaththe.refurbished kiyanne kalawak nam ehi picaso greenware![]()
ow eka wenna puluwan machan, mamayh dawasak call karama kivwe model eka koi shop ekeda thiyenne kiyala balala kiyannam kiyala. Call center ekak wage seen eka yanne.un okkoma ekama therin aragena denne. mokek hari muslim supplier kenek gen un aran denn.
liberty kiyanne hora guhawak
meka thama hora mulasthanaya
------ Post added on Apr 25, 2021 at 10:31 PM
ethakota apple care warrenty refurbished evatah labenawada? Mata nam aulak wenna widiyak neha, iphone 11 eka release wela 1 month yanna kalin gaththe.
ow eka wenna puluwan machan, mamayh dawasak call karama kivwe model eka koi shop ekeda thiyenne kiyala balala kiyannam kiyala. Call center ekak wage seen eka yanne.
------ Post added on Apr 25, 2021 at 10:36 PM
ethakota apple care warrenty refurbished evatah labenawada? Mata nam aulak wenna widiyak neha, iphone 11 eka release wela 1 month yanna kalin gaththe.