bank loan nikan denne nahani.. apayata sign karanna oni ehema nathnam mokak ahri property ekak land ekak hari apeta tiyanna oni.. uba rata giyoth apayata sign karana unta case eka adenawa.. ehema nathnam uba apayata tibba property ekkata hari mokakata hari.. private company ekak nam director board ekata case eka watey. uba aye lankawata ana dawasaka air port ekenma kelinma athule tamay..
ඇපයක් නැතිව ලොන් එකක් දෙන්නෙ නැනේ අනිවා ඇපකාරයන්ගෙන් අත්සන් ගන්නවාමනේ. උබ ගෙවන්නෙ නැතිව හිටියොත් උන්ට ගෙවන්න කියනවා. උන් ගෙවන්න නොගෙවුවොත් උන්ට නඩු දානවා. උබයි උනුයි හැමොම crib බ්ලැක් ලිස්ට් වෙනවා.
Personnel Loan professional category eke ewata guarantors la oni naha mukut tiyanna oni naha
CRIB eke history eka hodanam salary eka anuwa 3 million 5 million unat ganna puluwan


