hadanna puluwan da newe manussayo........ eka eka ge comis walata kohe hari sellam baduwak atawana eka newe..... me ratin eliyata ena Engineering set eka. kage hari deshapaluwek ge uwamanawata yata karala , wedak nethi pin padi karayek nokara. un igena gatta dewalin wedak wena deyak karana plan ekak me inna ekek ta wath ne. kotinma penadol pettak hadanna one dewal tika karaganna be. hebei pamporiya nam balanna one.ඉන්දියාවෙත් ඇණ දාල තමයි පටන් ගත්තෙ..ඔයාට 100%ක් හදන්ඩ පුලුවන් නම් හදන්ඩ අපිට ගැටලුවක් නැ,
ඔයාට 100%ක් හදන්ඩ පුලුවන් නම් හදන්ඩ අපිට ගැටලුවක් නැ,වැස්සට නොතමෙන්ඩ,ඒසි දාල හොද සීට් ගහල එන්ජින් ධාරිතාව වැඩි කරල කොච්චර දෙයක්ද, කරල පෙන්නන්ඩ හෑලි නොලිය..
------ Post added on Feb 8, 2022 at 12:23 PM
mewa anik pakshe un choon wennath epa. mokada eke hitapu un karath okama thama. ethakota 3% choon wennath epa. okun tharam depeththe beti kapu un loweth ne.
kujeethay.
me hethikaraya ma epa wela tiyenne mata
