MADE IN SRI LANKA මෝටර් රථයක් වෙළදපොලට..මිළ රුපියල් ලක්‍ෂ 12ක් පමණයි..😱😎😎🤩

anuradhamapa

Well-known member
  • Aug 23, 2006
    13,512
    3,758
    113
    ලොල්. ඕක කලින් යහපාලනෙන් හදලා මාකට් එකට දැම්මනං මේකේ බයියෝ මෙතන හැමිනිලා. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    redde yahapalane. yako..... wedak wena deyak karanna one. ara age of empire game eka dakala tiyenwada. loke anik un serama idiriyata yanakota mehe ekala idagena api hitiya nam amme. hena weda karanwa gaga natanwa. awama renawa. ethakota anik un kiyana api hitiya nam mehemai karanne , awilla renawa. wedak wena deyak karanna oya eka besik aputhek ta one ne. one ekama de commision witharai.
     
    • Like
    Reactions: Idias

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    ඕක ඔච්චර සුපිරි වන්ඩියක් නං නාකි මයිනයි නන්දසේනයයි බැසිලයි වගේ නාකි ටික පැත්තකින් තියමුකො , අඩුම බේබිලා 3න් දෙනාට උන්ගෙ ගෑනු ටිකත් දාගෙන සතියක් ඕය වන්ඩි පැදලා පෙන්නන්න කියපන් උන්ගෙ හැම ගමනකටම.එකම එක සතියක් උන් උන්ගේ v8 , rangerover පැත්තකින් තියලා ගෑනු ටිකත් ඔය ඩක්කුවෙ පටවගෙන යන්න ඕන ගමන් ටික ඕකෙ ගිහින් පෙන්නුවොත් ලොවෙත් ඕකක් ගන්නවා මමත්.මොකද කියන්නෙ පොන්න බේසිකයො දෙන්නා @erozan @N A K A M U R A
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    රජයෙ කතාවක් ආවෙ කොහෙන්ද පොන්නයො තොගෙ නිශ්පාදන වියදම් ගැන කතාවට,ඈ පොන්නයො මොකෝ එක පාට්ට රෙද්ද රෙවුනද ???දෙන්ඩ උත්තර නැ නේද,🤣🤣🤣🤣🤣🤣කතාව පොන්නය පටන් ගත්තෙ ලක්ශ 7න් හදන්ඩ දැන් සැපද ගු පොන්නයො තොට?????🤭🤭
    මිනිහෙක් යම්කිසි නිර්මානයක් රට ඇතුලෙ කරන කොට අමුද්‍රව්‍ය සපයා ගැණීමට බදු සහන දෙනවා... පොහොට්ටුවට එහෙම කිසිම උවමනාවක් නැති එක ගැන මට කරන්න දෙයක් නෑ... එහෙම සහන දීලා තමා රට ඇතුලෙ නව නිශ්පාදන කරන්නෙ. රජයකට සැබෑ උවමනාවක් තිබ්බ නම් අපේ රටේ මිනිස්සුන්ට ගුණාත්මක වාහනයක් ( මෙතනදි වාහන ගැන විතරක් කතා කරන්නම් ) දෙන්න ඕන කියලා ඔය ඉන්දියන් නැනෝ හුත්ත වල් ඇල්ටො හුත්තවල් ලංකාවට එන්නෙ නෑ... එන්නෙ නෑ නෙවෙයි ඒවා ගෙන්නන්නත් බෑ... පිට රටවල් වල සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් අඩු කිසිම වාහනයක් රට ඇතුලට ගෙන්නන්න බෑ. හේතුව උන්බ ලන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව එක.

    ලංකාවෙ ඉන්න කාලකන්නි ලංකාවට ගේන වාහන මොනව ද ? ඒවා සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් වල මොන තත්වෙද තියෙන්නෙ කියල දන්නව ද

    ඇල්ටො - 0
    ටාටා නැනෝ - 0
    හුන්ඩායි එයොන්
    ඩට්සන් ගෝ - 1
    ක්විඩ් - 0

    ඔය උඩ තියෙන්නෙ ලංකාවෙ බහුතරයක වාහන සිහිනය සැබෑ කරන වාහන. සේෆ්ටි රේටින් 0 යි.. වෙනා රටකට වාහනයක් ඇතුලු කරන්න අඩුම 3 ස්ටාර් එකක් ඕන. නැත්නම් දෙන්නෙ නෑ... උඹගෙ හුත්තෙ පොහොට්ටු කැරියො විතරක් නෙවෙයි මේ රටේ හිටිය හැම පාලකයෙක්ටම කිසිම උවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ මිනිහෙක් ගෙ ආරක්ශාව මූලික කරගෙන වාහන ගෙන්නන්න. ඒකට හේතුව තමා කාලකන්නි පාලකයොන්ට මොලේ නැති කම සහ දූශන. ඉන්දියාවෙන් ණය දෙන්නෙ චීනෙන් ණය දෙන්නෙ තමන්ගෙ රටේ නිශ්පාදන අපේ වෙලද පොල තුල විකුනන්න ඕන කියන ඇග්‍රිමන්ට්ස් එක්ක. මේක උබ නොදන්නවා උනාට දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහන්න. සමහර විට අම්මා දන්නවා ඇති. ඕනෑම රටක් තවත් රටක් එක්ක වෙලද ගිවිසුම් ඇති කරන්නෙ එහෙම. ඉතින් අපේ පාලකයොන්ට බැරි වුනාද ටොයෝටා Etios Liva වගේ මොඩල් එකක් ( 80% ක් වගේ ඉන්දියන් ඇල්ටො එකකට සමානයි ) වගේ වාහනයක් ලංකාවට ටැක්ස් එක අඩු කරලා ගෙන්නන්න ? ජනතාව වෙනුවෙන් මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව වෙනුවෙන් ? එහෙනම් හැම මිනිහම ජැපනීස් කාර් එකක සාඩම්බර හිමි කාරයෙක් වෙන්න ඉද තිබ්බා. ඕවා ගැන කියනවා නම් කියන්න පුලුවන්..

    බැක්ටු ද ටොපික්


    නිශ්පාදන වියදම අඩු කරන හැටි ඉගෙන ගෙන තියෙනවද ඕ ලෙවල් වලට වත්... ?
    නිශ්පාදන වියදමක් අඩු කිරීමෙ අවශ්‍ය තාවය මොකද්ද කියලවත් ඉගෙන ගෙන තියෙනව ද ?
    භාන්ඩයේ නිශ්පාදන පිරිවැය සහ වෙලද පොල වටිනා කම ගැන මොකද්ද දන්නෙ උඹ ?

    මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...
     

    Darth Vadar

    Well-known member
  • Oct 7, 2021
    994
    1,622
    113
    මිනිහෙක් යම්කිසි නිර්මානයක් රට ඇතුලෙ කරන කොට අමුද්‍රව්‍ය සපයා ගැණීමට බදු සහන දෙනවා... පොහොට්ටුවට එහෙම කිසිම උවමනාවක් නැති එක ගැන මට කරන්න දෙයක් නෑ... එහෙම සහන දීලා තමා රට ඇතුලෙ නව නිශ්පාදන කරන්නෙ. රජයකට සැබෑ උවමනාවක් තිබ්බ නම් අපේ රටේ මිනිස්සුන්ට ගුණාත්මක වාහනයක් ( මෙතනදි වාහන ගැන විතරක් කතා කරන්නම් ) දෙන්න ඕන කියලා ඔය ඉන්දියන් නැනෝ හුත්ත වල් ඇල්ටො හුත්තවල් ලංකාවට එන්නෙ නෑ... එන්නෙ නෑ නෙවෙයි ඒවා ගෙන්නන්නත් බෑ... පිට රටවල් වල සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් අඩු කිසිම වාහනයක් රට ඇතුලට ගෙන්නන්න බෑ. හේතුව උන්බ ලන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව එක.

    ලංකාවෙ ඉන්න කාලකන්නි ලංකාවට ගේන වාහන මොනව ද ? ඒවා සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් වල මොන තත්වෙද තියෙන්නෙ කියල දන්නව ද

    ඇල්ටො - 0
    ටාටා නැනෝ - 0
    හුන්ඩායි එයොන්
    ඩට්සන් ගෝ - 1
    ක්විඩ් - 0

    ඔය උඩ තියෙන්නෙ ලංකාවෙ බහුතරයක වාහන සිහිනය සැබෑ කරන වාහන. සේෆ්ටි රේටින් 0 යි.. වෙනා රටකට වාහනයක් ඇතුලු කරන්න අඩුම 3 ස්ටාර් එකක් ඕන. නැත්නම් දෙන්නෙ නෑ... උඹගෙ හුත්තෙ පොහොට්ටු කැරියො විතරක් නෙවෙයි මේ රටේ හිටිය හැම පාලකයෙක්ටම කිසිම උවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ මිනිහෙක් ගෙ ආරක්ශාව මූලික කරගෙන වාහන ගෙන්නන්න. ඒකට හේතුව තමා කාලකන්නි පාලකයොන්ට මොලේ නැති කම සහ දූශන. ඉන්දියාවෙන් ණය දෙන්නෙ චීනෙන් ණය දෙන්නෙ තමන්ගෙ රටේ නිශ්පාදන අපේ වෙලද පොල තුල විකුනන්න ඕන කියන ඇග්‍රිමන්ට්ස් එක්ක. මේක උබ නොදන්නවා උනාට දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහන්න. සමහර විට අම්මා දන්නවා ඇති. ඕනෑම රටක් තවත් රටක් එක්ක වෙලද ගිවිසුම් ඇති කරන්නෙ එහෙම. ඉතින් අපේ පාලකයොන්ට බැරි වුනාද ටොයෝටා Etios Liva වගේ මොඩල් එකක් ( 80% ක් වගේ ඉන්දියන් ඇල්ටො එකකට සමානයි ) වගේ වාහනයක් ලංකාවට ටැක්ස් එක අඩු කරලා ගෙන්නන්න ? ජනතාව වෙනුවෙන් මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව වෙනුවෙන් ? එහෙනම් හැම මිනිහම ජැපනීස් කාර් එකක සාඩම්බර හිමි කාරයෙක් වෙන්න ඉද තිබ්බා. ඕවා ගැන කියනවා නම් කියන්න පුලුවන්..

    බැක්ටු ද ටොපික්


    නිශ්පාදන වියදම අඩු කරන හැටි ඉගෙන ගෙන තියෙනවද ඕ ලෙවල් වලට වත්... ?
    නිශ්පාදන වියදමක් අඩු කිරීමෙ අවශ්‍ය තාවය මොකද්ද කියලවත් ඉගෙන ගෙන තියෙනව ද ?
    භාන්ඩයේ නිශ්පාදන පිරිවැය සහ වෙලද පොල වටිනා කම ගැන මොකද්ද දන්නෙ උඹ ?

    මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...
    On to the point ♥️
     
    • Like
    Reactions: Rankira and Idias

    Akithama

    Well-known member
  • May 24, 2014
    2,640
    2,547
    113
    හැම තැනම
    වේග උන්ට සපෝට් කරනවනම් හොදයිනෙ ඇයි කුහකකමට අඩන්නෙ???


    හදපු එකාට පුලුවන් විදිහටනෙ පොන්නයො හදල තියෙන්නෙ, උබට ඒක මදිනම් පොන්නයො කරන්ඩ තියෙන්නෙ ඊට හොද එකක් හදන එක, එහෙම නැතුව එහෙම හරි හදපු මනුස්සයට හිනා වෙන එක නෙමේ..මොන ගූ පොන්නයොද තොපි ලකාවෙ විල්බැරෝවක් හරි හද්දි ඇයි ඔච්චර කුහක???
    ------ Post added on Feb 8, 2022 at 12:29 PM
    කරන්නේ නැති එකනේ අවුල
     

    Underground

    Well-known member
  • Oct 31, 2014
    3,524
    4,503
    113
    On to the point ♥️
    ඕවට උත්තර දෙන්න තරම් මොලයක් ඌට නෑ... ඌ දන්නෙ මොකෙක් හරි දේශපාලකයෙක් කරන ගොබ්බ තකතීරු මොට්ට වේස වැඩක් සාදාරනීයකරනය කරන්න විතරයි.. මූත් පොහොට්ටුවෙ ඉන්න නූගත්තු වගේම තමා.. මහා ලොකු ප්‍රොජෙක්ට්ස් කරනවා තමන්ගෙ නම තියාගන්න. මේක රටට ඕනද හොදද ඵලදායීතාවය කිසිම දෙයක් බලන්නෙ නෑ...

    මූත් එහෙම තමා ආන්ඩුවෙන් මොකක් හරි කිව්වොත් ඔව් ඔව් ඒක තමා හරි කියන ටයිප් වහලෙක්... කොච්චර වහලෙක් ද කියනවා නම් ඌ හැදුනු ශුක්‍රානුවත් රාජපක්ශ වහලෙක්...
     
    • Like
    Reactions: Idias

    Akithama

    Well-known member
  • May 24, 2014
    2,640
    2,547
    113
    හැම තැනම
    මිනිහෙක් යම්කිසි නිර්මානයක් රට ඇතුලෙ කරන කොට අමුද්‍රව්‍ය සපයා ගැණීමට බදු සහන දෙනවා... පොහොට්ටුවට එහෙම කිසිම උවමනාවක් නැති එක ගැන මට කරන්න දෙයක් නෑ... එහෙම සහන දීලා තමා රට ඇතුලෙ නව නිශ්පාදන කරන්නෙ. රජයකට සැබෑ උවමනාවක් තිබ්බ නම් අපේ රටේ මිනිස්සුන්ට ගුණාත්මක වාහනයක් ( මෙතනදි වාහන ගැන විතරක් කතා කරන්නම් ) දෙන්න ඕන කියලා ඔය ඉන්දියන් නැනෝ හුත්ත වල් ඇල්ටො හුත්තවල් ලංකාවට එන්නෙ නෑ... එන්නෙ නෑ නෙවෙයි ඒවා ගෙන්නන්නත් බෑ... පිට රටවල් වල සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් අඩු කිසිම වාහනයක් රට ඇතුලට ගෙන්නන්න බෑ. හේතුව උන්බ ලන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව එක.

    ලංකාවෙ ඉන්න කාලකන්නි ලංකාවට ගේන වාහන මොනව ද ? ඒවා සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් වල මොන තත්වෙද තියෙන්නෙ කියල දන්නව ද

    ඇල්ටො - 0
    ටාටා නැනෝ - 0
    හුන්ඩායි එයොන්
    ඩට්සන් ගෝ - 1
    ක්විඩ් - 0

    ඔය උඩ තියෙන්නෙ ලංකාවෙ බහුතරයක වාහන සිහිනය සැබෑ කරන වාහන. සේෆ්ටි රේටින් 0 යි.. වෙනා රටකට වාහනයක් ඇතුලු කරන්න අඩුම 3 ස්ටාර් එකක් ඕන. නැත්නම් දෙන්නෙ නෑ... උඹගෙ හුත්තෙ පොහොට්ටු කැරියො විතරක් නෙවෙයි මේ රටේ හිටිය හැම පාලකයෙක්ටම කිසිම උවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ මිනිහෙක් ගෙ ආරක්ශාව මූලික කරගෙන වාහන ගෙන්නන්න. ඒකට හේතුව තමා කාලකන්නි පාලකයොන්ට මොලේ නැති කම සහ දූශන. ඉන්දියාවෙන් ණය දෙන්නෙ චීනෙන් ණය දෙන්නෙ තමන්ගෙ රටේ නිශ්පාදන අපේ වෙලද පොල තුල විකුනන්න ඕන කියන ඇග්‍රිමන්ට්ස් එක්ක. මේක උබ නොදන්නවා උනාට දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහන්න. සමහර විට අම්මා දන්නවා ඇති. ඕනෑම රටක් තවත් රටක් එක්ක වෙලද ගිවිසුම් ඇති කරන්නෙ එහෙම. ඉතින් අපේ පාලකයොන්ට බැරි වුනාද ටොයෝටා Etios Liva වගේ මොඩල් එකක් ( 80% ක් වගේ ඉන්දියන් ඇල්ටො එකකට සමානයි ) වගේ වාහනයක් ලංකාවට ටැක්ස් එක අඩු කරලා ගෙන්නන්න ? ජනතාව වෙනුවෙන් මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව වෙනුවෙන් ? එහෙනම් හැම මිනිහම ජැපනීස් කාර් එකක සාඩම්බර හිමි කාරයෙක් වෙන්න ඉද තිබ්බා. ඕවා ගැන කියනවා නම් කියන්න පුලුවන්..

    බැක්ටු ද ටොපික්


    නිශ්පාදන වියදම අඩු කරන හැටි ඉගෙන ගෙන තියෙනවද ඕ ලෙවල් වලට වත්... ?
    නිශ්පාදන වියදමක් අඩු කිරීමෙ අවශ්‍ය තාවය මොකද්ද කියලවත් ඉගෙන ගෙන තියෙනව ද ?
    භාන්ඩයේ නිශ්පාදන පිරිවැය සහ වෙලද පොල වටිනා කම ගැන මොකද්ද දන්නෙ උඹ ?

    මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...
    well said :cool: :cool:
     
    • Love
    Reactions: Underground

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    %E0%B6%BB%E0%B7%94%E0%B6%B4%E0%B7%92%E0%B6%BA%E0%B6%BD%E0%B7%8A-%E0%B6%BD%E0%B6%9A%E0%B7%8A%E2%80%8D%E0%B7%82-12%E0%B6%BA%E0%B7%92.webp


    යතුරු පැදි සහ ත්‍රිරෝද රථ සඳහා විකල්පයක් ලෙස සිව් රෝද රථයක් දේශීයව නිපදවා තිබේ.

    මෙම දේශීය සමාගම පවසන්නේ මෙම රථය සඳහා මේ වනවිටත් අනුමැතිය ලැබී තිබෙන බවත් ආසන්න වශයෙන් රුපියල් ලක්ෂ 12 ක මිලකට ළඟදීම මෙම රථය දේශීය වෙළෙඳපොළට නිකුත් කරන බවයි..මෙම රථයේ පස් දෙනෙකුට ගමන් කළ හැකි අතර මෙහි 200 සී.සී. එන්ජිමක් සවිකර තිබෙන අතර කිලෝ 814 ක බර රැගෙන යා හැකි බවත් අනාවරණය වේ.
    Laksha 12k dila mehema thahadi karatthayak ganna un minissu wenna ba. laskha 12k gaththata kamak na adu tharame look ekawath hadapallako mita wada
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    @erozan @N A K A M U R A ඔට්ටුවක් දාමුද පඹයා ඕක හදන්න අවසර දීලා තව අවුරුදු 2ක් වගේ ඇතුලත වෙලඳපොලට දාලා ලක්ෂ 12ට දෙයිද කියල? :rofl:

    පඹයා ගැන උඹලට අල්පමාතේ‍රක හරි විස්වාසයක් තියනවනම් ඔට්ටුවත් අල්ලන්න පුලුවන් වෙන්න ඕනෙ :rofl:
     
    • Like
    Reactions: PHBhagya

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,239
    9,136
    113
    මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...
    You got the point.. :yes:
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,389
    1
    101,278
    113
    34
    Kalutara
    යකෝ ලක්ෂ 4ට හොඳ බයික් ඵකක්වත් ගන්න පුළුවන්ද අද කාලේ..අයිෆෝන් ඵකකුත් ඒ ගාණ.උඹලට රට බඩු නම් ගන්න පුළුවන් ලක්ෂ 50/60 දීල..ලංකාවේ අපේ දෙයක් ගන්න බෑ.ඉතිං මේ රට කොහේ දියුණු කරන්නද.
    ලංකාවේ හදන හැමදේම හොඳයි නම් ඉතින් ලංකාවේ හදන ගන්ජත් හොඳ වෙන්න එපැයි. කොහෙද ඒ ටිකත් පුච්චනවනේ. ලංකාවේ හදන පලියට හොඳ වෙන්නේ නෑ ජරාව නම් ජරාවම තමා.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    මේ ඔක්කොටම ඕන නම් යයි තව ලක්ශයක්. නොදකින් ඕන ගූ ගොඩක් මාකට් කරන තෝ වගේ වේසිගෙ පුතෙක්.. :P :P :P
    මෙව්ව මාර්කටින්ද? ලොක්ක රෙනව දානව යනව යන ගමන් කියාන යනව අන්න අර ටික සුද්ද කරල දාපන් කියල. එච්චරයි.