redde yahapalane. yako..... wedak wena deyak karanna one. ara age of empire game eka dakala tiyenwada. loke anik un serama idiriyata yanakota mehe ekala idagena api hitiya nam amme. hena weda karanwa gaga natanwa. awama renawa. ethakota anik un kiyana api hitiya nam mehemai karanne , awilla renawa. wedak wena deyak karanna oya eka besik aputhek ta one ne. one ekama de commision witharai.ලොල්. ඕක කලින් යහපාලනෙන් හදලා මාකට් එකට දැම්මනං මේකේ බයියෝ මෙතන හැමිනිලා.![]()
![]()
![]()
මිනිහෙක් යම්කිසි නිර්මානයක් රට ඇතුලෙ කරන කොට අමුද්රව්ය සපයා ගැණීමට බදු සහන දෙනවා... පොහොට්ටුවට එහෙම කිසිම උවමනාවක් නැති එක ගැන මට කරන්න දෙයක් නෑ... එහෙම සහන දීලා තමා රට ඇතුලෙ නව නිශ්පාදන කරන්නෙ. රජයකට සැබෑ උවමනාවක් තිබ්බ නම් අපේ රටේ මිනිස්සුන්ට ගුණාත්මක වාහනයක් ( මෙතනදි වාහන ගැන විතරක් කතා කරන්නම් ) දෙන්න ඕන කියලා ඔය ඉන්දියන් නැනෝ හුත්ත වල් ඇල්ටො හුත්තවල් ලංකාවට එන්නෙ නෑ... එන්නෙ නෑ නෙවෙයි ඒවා ගෙන්නන්නත් බෑ... පිට රටවල් වල සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් අඩු කිසිම වාහනයක් රට ඇතුලට ගෙන්නන්න බෑ. හේතුව උන්බ ලන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව එක.රජයෙ කතාවක් ආවෙ කොහෙන්ද පොන්නයො තොගෙ නිශ්පාදන වියදම් ගැන කතාවට,ඈ පොන්නයො මොකෝ එක පාට්ට රෙද්ද රෙවුනද ???දෙන්ඩ උත්තර නැ නේද,කතාව පොන්නය පටන් ගත්තෙ ලක්ශ 7න් හදන්ඩ දැන් සැපද ගු පොන්නයො තොට?????
![]()
On to the pointමිනිහෙක් යම්කිසි නිර්මානයක් රට ඇතුලෙ කරන කොට අමුද්රව්ය සපයා ගැණීමට බදු සහන දෙනවා... පොහොට්ටුවට එහෙම කිසිම උවමනාවක් නැති එක ගැන මට කරන්න දෙයක් නෑ... එහෙම සහන දීලා තමා රට ඇතුලෙ නව නිශ්පාදන කරන්නෙ. රජයකට සැබෑ උවමනාවක් තිබ්බ නම් අපේ රටේ මිනිස්සුන්ට ගුණාත්මක වාහනයක් ( මෙතනදි වාහන ගැන විතරක් කතා කරන්නම් ) දෙන්න ඕන කියලා ඔය ඉන්දියන් නැනෝ හුත්ත වල් ඇල්ටො හුත්තවල් ලංකාවට එන්නෙ නෑ... එන්නෙ නෑ නෙවෙයි ඒවා ගෙන්නන්නත් බෑ... පිට රටවල් වල සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් අඩු කිසිම වාහනයක් රට ඇතුලට ගෙන්නන්න බෑ. හේතුව උන්බ ලන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව එක.
ලංකාවෙ ඉන්න කාලකන්නි ලංකාවට ගේන වාහන මොනව ද ? ඒවා සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් වල මොන තත්වෙද තියෙන්නෙ කියල දන්නව ද
ඇල්ටො - 0
ටාටා නැනෝ - 0
හුන්ඩායි එයොන්
ඩට්සන් ගෝ - 1
ක්විඩ් - 0
ඔය උඩ තියෙන්නෙ ලංකාවෙ බහුතරයක වාහන සිහිනය සැබෑ කරන වාහන. සේෆ්ටි රේටින් 0 යි.. වෙනා රටකට වාහනයක් ඇතුලු කරන්න අඩුම 3 ස්ටාර් එකක් ඕන. නැත්නම් දෙන්නෙ නෑ... උඹගෙ හුත්තෙ පොහොට්ටු කැරියො විතරක් නෙවෙයි මේ රටේ හිටිය හැම පාලකයෙක්ටම කිසිම උවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ මිනිහෙක් ගෙ ආරක්ශාව මූලික කරගෙන වාහන ගෙන්නන්න. ඒකට හේතුව තමා කාලකන්නි පාලකයොන්ට මොලේ නැති කම සහ දූශන. ඉන්දියාවෙන් ණය දෙන්නෙ චීනෙන් ණය දෙන්නෙ තමන්ගෙ රටේ නිශ්පාදන අපේ වෙලද පොල තුල විකුනන්න ඕන කියන ඇග්රිමන්ට්ස් එක්ක. මේක උබ නොදන්නවා උනාට දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහන්න. සමහර විට අම්මා දන්නවා ඇති. ඕනෑම රටක් තවත් රටක් එක්ක වෙලද ගිවිසුම් ඇති කරන්නෙ එහෙම. ඉතින් අපේ පාලකයොන්ට බැරි වුනාද ටොයෝටා Etios Liva වගේ මොඩල් එකක් ( 80% ක් වගේ ඉන්දියන් ඇල්ටො එකකට සමානයි ) වගේ වාහනයක් ලංකාවට ටැක්ස් එක අඩු කරලා ගෙන්නන්න ? ජනතාව වෙනුවෙන් මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව වෙනුවෙන් ? එහෙනම් හැම මිනිහම ජැපනීස් කාර් එකක සාඩම්බර හිමි කාරයෙක් වෙන්න ඉද තිබ්බා. ඕවා ගැන කියනවා නම් කියන්න පුලුවන්..
බැක්ටු ද ටොපික්
නිශ්පාදන වියදම අඩු කරන හැටි ඉගෙන ගෙන තියෙනවද ඕ ලෙවල් වලට වත්... ?
නිශ්පාදන වියදමක් අඩු කිරීමෙ අවශ්ය තාවය මොකද්ද කියලවත් ඉගෙන ගෙන තියෙනව ද ?
භාන්ඩයේ නිශ්පාදන පිරිවැය සහ වෙලද පොල වටිනා කම ගැන මොකද්ද දන්නෙ උඹ ?
මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...
කරන්නේ නැති එකනේ අවුලවේග උන්ට සපෝට් කරනවනම් හොදයිනෙ ඇයි කුහකකමට අඩන්නෙ???
හදපු එකාට පුලුවන් විදිහටනෙ පොන්නයො හදල තියෙන්නෙ, උබට ඒක මදිනම් පොන්නයො කරන්ඩ තියෙන්නෙ ඊට හොද එකක් හදන එක, එහෙම නැතුව එහෙම හරි හදපු මනුස්සයට හිනා වෙන එක නෙමේ..මොන ගූ පොන්නයොද තොපි ලකාවෙ විල්බැරෝවක් හරි හද්දි ඇයි ඔච්චර කුහක???
------ Post added on Feb 8, 2022 at 12:29 PM
ඕවට උත්තර දෙන්න තරම් මොලයක් ඌට නෑ... ඌ දන්නෙ මොකෙක් හරි දේශපාලකයෙක් කරන ගොබ්බ තකතීරු මොට්ට වේස වැඩක් සාදාරනීයකරනය කරන්න විතරයි.. මූත් පොහොට්ටුවෙ ඉන්න නූගත්තු වගේම තමා.. මහා ලොකු ප්රොජෙක්ට්ස් කරනවා තමන්ගෙ නම තියාගන්න. මේක රටට ඕනද හොදද ඵලදායීතාවය කිසිම දෙයක් බලන්නෙ නෑ...On to the point![]()
well saidමිනිහෙක් යම්කිසි නිර්මානයක් රට ඇතුලෙ කරන කොට අමුද්රව්ය සපයා ගැණීමට බදු සහන දෙනවා... පොහොට්ටුවට එහෙම කිසිම උවමනාවක් නැති එක ගැන මට කරන්න දෙයක් නෑ... එහෙම සහන දීලා තමා රට ඇතුලෙ නව නිශ්පාදන කරන්නෙ. රජයකට සැබෑ උවමනාවක් තිබ්බ නම් අපේ රටේ මිනිස්සුන්ට ගුණාත්මක වාහනයක් ( මෙතනදි වාහන ගැන විතරක් කතා කරන්නම් ) දෙන්න ඕන කියලා ඔය ඉන්දියන් නැනෝ හුත්ත වල් ඇල්ටො හුත්තවල් ලංකාවට එන්නෙ නෑ... එන්නෙ නෑ නෙවෙයි ඒවා ගෙන්නන්නත් බෑ... පිට රටවල් වල සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් අඩු කිසිම වාහනයක් රට ඇතුලට ගෙන්නන්න බෑ. හේතුව උන්බ ලන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව එක.
ලංකාවෙ ඉන්න කාලකන්නි ලංකාවට ගේන වාහන මොනව ද ? ඒවා සෙෆ්ටි රේටින්ග්ස් වල මොන තත්වෙද තියෙන්නෙ කියල දන්නව ද
ඇල්ටො - 0
ටාටා නැනෝ - 0
හුන්ඩායි එයොන්
ඩට්සන් ගෝ - 1
ක්විඩ් - 0
ඔය උඩ තියෙන්නෙ ලංකාවෙ බහුතරයක වාහන සිහිනය සැබෑ කරන වාහන. සේෆ්ටි රේටින් 0 යි.. වෙනා රටකට වාහනයක් ඇතුලු කරන්න අඩුම 3 ස්ටාර් එකක් ඕන. නැත්නම් දෙන්නෙ නෑ... උඹගෙ හුත්තෙ පොහොට්ටු කැරියො විතරක් නෙවෙයි මේ රටේ හිටිය හැම පාලකයෙක්ටම කිසිම උවමනාවක් තිබ්බෙ නෑ මිනිහෙක් ගෙ ආරක්ශාව මූලික කරගෙන වාහන ගෙන්නන්න. ඒකට හේතුව තමා කාලකන්නි පාලකයොන්ට මොලේ නැති කම සහ දූශන. ඉන්දියාවෙන් ණය දෙන්නෙ චීනෙන් ණය දෙන්නෙ තමන්ගෙ රටේ නිශ්පාදන අපේ වෙලද පොල තුල විකුනන්න ඕන කියන ඇග්රිමන්ට්ස් එක්ක. මේක උබ නොදන්නවා උනාට දන්න කෙනෙක්ගෙන් අහන්න. සමහර විට අම්මා දන්නවා ඇති. ඕනෑම රටක් තවත් රටක් එක්ක වෙලද ගිවිසුම් ඇති කරන්නෙ එහෙම. ඉතින් අපේ පාලකයොන්ට බැරි වුනාද ටොයෝටා Etios Liva වගේ මොඩල් එකක් ( 80% ක් වගේ ඉන්දියන් ඇල්ටො එකකට සමානයි ) වගේ වාහනයක් ලංකාවට ටැක්ස් එක අඩු කරලා ගෙන්නන්න ? ජනතාව වෙනුවෙන් මිනිස්සුන්ගෙ ආරක්ශාව වෙනුවෙන් ? එහෙනම් හැම මිනිහම ජැපනීස් කාර් එකක සාඩම්බර හිමි කාරයෙක් වෙන්න ඉද තිබ්බා. ඕවා ගැන කියනවා නම් කියන්න පුලුවන්..
බැක්ටු ද ටොපික්
නිශ්පාදන වියදම අඩු කරන හැටි ඉගෙන ගෙන තියෙනවද ඕ ලෙවල් වලට වත්... ?
නිශ්පාදන වියදමක් අඩු කිරීමෙ අවශ්ය තාවය මොකද්ද කියලවත් ඉගෙන ගෙන තියෙනව ද ?
භාන්ඩයේ නිශ්පාදන පිරිවැය සහ වෙලද පොල වටිනා කම ගැන මොකද්ද දන්නෙ උඹ ?
මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...

Laksha 12k dila mehema thahadi karatthayak ganna un minissu wenna ba. laskha 12k gaththata kamak na adu tharame look ekawath hadapallako mita wada![]()
යතුරු පැදි සහ ත්රිරෝද රථ සඳහා විකල්පයක් ලෙස සිව් රෝද රථයක් දේශීයව නිපදවා තිබේ.
මෙම දේශීය සමාගම පවසන්නේ මෙම රථය සඳහා මේ වනවිටත් අනුමැතිය ලැබී තිබෙන බවත් ආසන්න වශයෙන් රුපියල් ලක්ෂ 12 ක මිලකට ළඟදීම මෙම රථය දේශීය වෙළෙඳපොළට නිකුත් කරන බවයි..මෙම රථයේ පස් දෙනෙකුට ගමන් කළ හැකි අතර මෙහි 200 සී.සී. එන්ජිමක් සවිකර තිබෙන අතර කිලෝ 814 ක බර රැගෙන යා හැකි බවත් අනාවරණය වේ.

You got the point..මම දන්නවා උඹ ඉගෙන ගත්තෙ නැති නූගත් මෝඩ හුකන්නෙක් කියලා.. නැත්නම් මේ වගේ දේශපාලකයොන්ට රෙද්දෙ රෙවාගෙන පුක ඉරාගෙන අම්මට කුනු බැනුම් අස්සවගෙන කඩේ යන්නෙ නෑ නේ.. ඉගෙන ගත්තෙ නැති නිසා උඹට රස්සාවක් නැති නිසා වලව්වෙ වහල් කම් කරලා ඉන්න ඔක්කොගෙම සුරතලා වෙලා මෙහෙම පීච්චන් වෙන්නෙ නෑ නේ.. නොදන්න නිශ්පාදන පිරි වැය ගැන කතා නොකර දන්න බෙට්ට ලොවාගෙන හිටහන්...

ලංකාවේ හදන හැමදේම හොඳයි නම් ඉතින් ලංකාවේ හදන ගන්ජත් හොඳ වෙන්න එපැයි. කොහෙද ඒ ටිකත් පුච්චනවනේ. ලංකාවේ හදන පලියට හොඳ වෙන්නේ නෑ ජරාව නම් ජරාවම තමා.යකෝ ලක්ෂ 4ට හොඳ බයික් ඵකක්වත් ගන්න පුළුවන්ද අද කාලේ..අයිෆෝන් ඵකකුත් ඒ ගාණ.උඹලට රට බඩු නම් ගන්න පුළුවන් ලක්ෂ 50/60 දීල..ලංකාවේ අපේ දෙයක් ගන්න බෑ.ඉතිං මේ රට කොහේ දියුණු කරන්නද.
මෙව්ව මාර්කටින්ද? ලොක්ක රෙනව දානව යනව යන ගමන් කියාන යනව අන්න අර ටික සුද්ද කරල දාපන් කියල. එච්චරයි.මේ ඔක්කොටම ඕන නම් යයි තව ලක්ශයක්. නොදකින් ඕන ගූ ගොඩක් මාකට් කරන තෝ වගේ වේසිගෙ පුතෙක්..![]()
![]()
![]()
මේකේ spec එක කව්රුවත් දන්නේ නැද්ද?