Me ammata mokada wune, dan nam marila athi aniwaryenma (sensitive content)!!!

Knowledge hub

Well-known member
  • Mar 16, 2022
    633
    865
    93
    aaaa.jpg


    Manthri dewage karunawathi
     

    barsl

    Active member
  • Sep 30, 2025
    102
    124
    43
    mata meka hodata mathakai meke paththare giya 2011 di ,ow than marila athi .oya flesh eating bacteria ekak.putha campus .putha tution karala ammawa balagannawa. amma gal walaka gal kadana job eka kare

    paw tikak dushkara paththaka
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 9:16 PM

    mulin muhune asadanayak wagelu awe atghu wela .lamaya campus indan hispital yanakota amma kahanawalu danwa kiyala,man hithanne doctors la hariyata adunagena naha prathikare karanna.duppath nisa nosalaka harinna atih mul awasthaeid ,paw ithn kohoma oya wage bacteria lankawedi minissunge agata yanwada danne naha
    ------ Post added on Sep 3, 2026 at 9:18 PM
     

    charitha2011

    Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,622
    1
    32,376
    113
    - උඩරට -
    මාතලේ පැත්තේ සීන් එකක් නේ..
    ඉස්සර තිබ්බා Help Karunawathi කියලා වෙබ් එකකුත් හදලා..
    මිලියනයකින් එක්කෙනෙක් ට එන දුර්ලභ රෝගයක් කියලා දාලා තිබ්බේ..
    බෙහෙත් වලට වත් හොඳ කරන්න බෑ කියලා තිබ්බේ...
    නැති උනා කියලා දාලා තිබ්බා