mata meka hodata mathakai meke paththare giya 2011 di ,ow than marila athi .oya flesh eating bacteria ekak.putha campus .putha tution karala ammawa balagannawa. amma gal walaka gal kadana job eka kare
paw tikak dushkara paththaka
------ Post added on Sep 3, 2026 at 9:16 PM
mulin muhune asadanayak wagelu awe atghu wela .lamaya campus indan hispital yanakota amma kahanawalu danwa kiyala,man hithanne doctors la hariyata adunagena naha prathikare karanna.duppath nisa nosalaka harinna atih mul awasthaeid ,paw ithn kohoma oya wage bacteria lankawedi minissunge agata yanwada danne naha
------ Post added on Sep 3, 2026 at 9:18 PM