menna mage speed eka ada ude wenas una

miyuru4u

Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    1822485433.png


    speedl.jpg



    iye aweilla yantam speed eka haduwa SLT eke ewun.. speed dennama ba kiyala kiwwa

    katha karala kiwwama dan speed eka dila ane manda
     

    chamil32

    Well-known member
  • Dec 5, 2009
    17,021
    1,698
    113
    Matara
    adai hetai witharai :P
    matath dawas 4 k oya wage awa...ita passe na..

    banna thiyena deyak danma ba ganin..hitu kiyala..

    banna deyak nathnam matath kiyapan user name and password :P