Metropolitan එකේ service එක කොහොමද ? vote එකක් දාල සහයෝගයක් දෙන්&#3505

Metropolitan එකේ service එක කොහොමද


  • Total voters
    24

ABLive

Member
Jan 9, 2017
122
44
0
Metropolitan එකේ service එක කොහොමද ? vote එකක් දාල සහයෝගයක් දෙන්&#3505

මේකේ poll එක්ක දැම්මා උබලට තියෙන experience වගේ ඒවත් එක්ක දාන්න.
 

gaya_94

Active member
  • Apr 27, 2009
    613
    208
    43
    Sri Lanka
    Mat lap ekak gatta battaramulla eken. Man passe ssd ekak wenama aragena giya. Mata windi 15n eka hai karala windows dala dunna aye.
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,160
    2,416
    113
    Metropolitan හොදයි මචන් බඩුත් sure service එකත් එල ......
     

    garfieldzz

    Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර
    Mn acer i3 lap ekak aragena sathiyak withara use karaddi battery eke podi case ekak awa. Mn gihin kiwwama eka eyala aragena mata packing kadala nathi lap ekak dunna os eka mata daganna kiwwa. :) 6 years wage wenawa. Thama battery 2 hours walata wada thiyenawa.