Micro Privilege Help

nmps

Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    Hi machanla me vehicle eka gana mokada hitenne mcn? Maruti 800 ekai mekai atara mokakda hoda? Cab service ekakata wage meka hodaida? Wistara danna aya innawanam kiyapan mcn. Big help ekak

    bd029bda-6611-11e2-a17a-123143013573.jpg
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    Maruti 800 market eka wadi. micro ekata lokuwata market ekaknam na.

    mama quality eka gananam danne na machan

    Ow mcn eka tamai mamat baluwe. Maruti eka tikak price eka wadi. but meka mcn godak adu rate ekak nisa ganna baluwe. Anika meka maruti ekata wada comfortable wage. Meke engine ehema kohomada mcn? Dannawanm kiyapanko loku udauwak
     

    dimuthume

    Well-known member
  • Apr 4, 2008
    1,723
    501
    113
    machoo mama adurana bass kenek matakiwwa meekata oona widihata parts tiyanawa awlak nee kiyala.habai engine eka gana nam mukuth kiyanna danne nee
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    සැප නං මරුටි වලට වඩා හොඳයි. එන්ජිමේ අවුලක් නෑ, හොඳට අදිනවා. ඕකට අවුල වෙන්නේ විකුනන්න ගියොත් තමයි. කොලිටි ගැන නං කියන්න බෑ.. හරියට පාවිච්චි කලේ නැත්තං ඉක්මනට ඇතුලේ තියන ප්ලාස්ටික් කෑලි ටික කැඩිලා යයි..
     

    dimuthume

    Well-known member
  • Apr 4, 2008
    1,723
    501
    113
    machanv oka use karana aunty kenek issara mata kiwwa petrole 19vithara karanawa kiyala.
    mata tiyana prashnaya thamai ai bang me wagee lankawe hadapu car ekak populer unee nathhe kiuana eka kohee hari mokak hari awlak de danne nee:( :((
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    සැප නං මරුටි වලට වඩා හොඳයි. එන්ජිමේ අවුලක් නෑ, හොඳට අදිනවා. ඕකට අවුල වෙන්නේ විකුනන්න ගියොත් තමයි. කොලිටි ගැන නං කියන්න බෑ.. හරියට පාවිච්චි කලේ නැත්තං ඉක්මනට ඇතුලේ තියන ප්ලාස්ටික් කෑලි ටික කැඩිලා යයි..
    Thanks mcn
    Man ekai mcn maruti ekata wada mekak ganna haduwe. Anika ganat patta adui mcn
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    machanv oka use karana aunty kenek issara mata kiwwa petrole 19vithara karanawa kiyala.
    mata tiyana prashnaya thamai ai bang me wagee lankawe hadapu car ekak populer unee nathhe kiuana eka kohee hari mokak hari awlak de danne nee:( :((
    Thanks mcn
    Ehema mokak hari aulak tiyenawada mcn uba danna widihata?
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    machanv oka use karana aunty kenek issara mata kiwwa petrole 19vithara karanawa kiyala.
    mata tiyana prashnaya thamai ai bang me wagee lankawe hadapu car ekak populer unee nathhe kiuana eka kohee hari mokak hari awlak de danne nee:( :((
    ඔකේ ලස්සනක් නෑනෙ බං.
    අනික අපේ සෙල් අය්යිලාත් උන්ට කෙල වෙන හින්දා ඕක ආපු දවස වලම ඒ ගානට අර බටු වෑන් ගෙන්නන්න ගත්තේ.
    ඕකයි අවුල.
     

    nmps

    Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    ඔකේ ලස්සනක් නෑනෙ බං.
    අනික අපේ සෙල් අය්යිලාත් උන්ට කෙල වෙන හින්දා ඕක ආපු දවස වලම ඒ ගානට අර බටු වෑන් ගෙන්නන්න ගත්තේ.
    ඕකයි අවුල.
    Ado sale karayo tamai okkoma karanne
     

    dimuthume

    Well-known member
  • Apr 4, 2008
    1,723
    501
    113
    ඔකේ ලස්සනක් නෑනෙ බං.
    අනික අපේ සෙල් අය්යිලාත් උන්ට කෙල වෙන හින්දා ඕක ආපු දවස වලම ඒ ගානට අර බටු වෑන් ගෙන්නන්න ගත්තේ.
    ඕකයි අවුල.

    eja tamai bang. prof. Kalo fonseka mahatayatath oya car ekak tiyanawa .
    oka use karana kawruth upset kiyannenam nee. mama hithanne micro ewn hadapu ekama local car eka tamai oka. dan tiyana anek okoma pitarata kaali set karala mehe vikunana ekane karanne.
    uba poddak auto lanka ekee mee gana hoyanna parana thrads ehema hambawei
     

    kosandpol

    Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    eja tamai bang. prof. Kalo fonseka mahatayatath oya car ekak tiyanawa .
    oka use karana kawruth upset kiyannenam nee. mama hithanne micro ewn hadapu ekama local car eka tamai oka. dan tiyana anek okoma pitarata kaali set karala mehe vikunana ekane karanne.
    uba poddak auto lanka ekee mee gana hoyanna parana thrads ehema hambawei
    ඕකයි, ඕකත් එක්කම හදපු පොඩි වැන් එකයි විතරයි මෙහෙ ෆැක්ටරි වල හැදුවේ. පොඩි වැන් එක නං අන්න slt එකෙන් පට්ට ගහනවා උන්ගේ ෆීල්ඩ් එකේ යන උන්..