උබලගෙත් මෙහෙමද. මුන් ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක ලිමිට් කරලද ?
Gaash Well-known member Jan 15, 2015 5,116 7,921 113 May 31, 2021 #1 උබලගෙත් මෙහෙමද. මුන් ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක ලිමිට් කරලද ?
CloudX64 Well-known member Nov 26, 2014 9,383 10,301 113 Winterfell May 31, 2021 #2 Upload wadi karana eka hodai...
EVC Well-known member Sep 15, 2008 29,000 21,208 113 May 31, 2021 #3 Tower full capacity kiyala in kiyanna Apita kiyala wadak naha Company Dana ganna onee capacity eka wadi karanna Reactions: JohnSnow
Tower full capacity kiyala in kiyanna Apita kiyala wadak naha Company Dana ganna onee capacity eka wadi karanna
H hiran108 Well-known member Nov 1, 2006 1,721 771 113 88 May 31, 2021 #4 meeka lankabell , unlimited karata passe speed eka limit kara kalin oke 20 Mbps download thibba
EVC Well-known member Sep 15, 2008 29,000 21,208 113 May 31, 2021 #5 hiran108 said: meeka lankabell , unlimited karata passe speed eka limit kara View attachment 128100 kalin oke 20 Mbps download thibba Click to expand... Bell nam patta awul
hiran108 said: meeka lankabell , unlimited karata passe speed eka limit kara View attachment 128100 kalin oke 20 Mbps download thibba Click to expand... Bell nam patta awul
H hiran108 Well-known member Nov 1, 2006 1,721 771 113 88 May 31, 2021 #6 EVC said: Bell nam patta awul Click to expand... colombo vala case ekak na 20mbps enawa normal package ekata. මට කෙල උනෙ unlimited කරන්න ගිහින්..
EVC said: Bell nam patta awul Click to expand... colombo vala case ekak na 20mbps enawa normal package ekata. මට කෙල උනෙ unlimited කරන්න ගිහින්..
pdn.ac.lk Well-known member Apr 22, 2012 2,275 2,399 113 May 31, 2021 #8 Gaash said: උබලගෙත් මෙහෙමද. මුන් ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක ලිමිට් කරලද ? View attachment 128097 Click to expand... test with this don't use Ookla
Gaash said: උබලගෙත් මෙහෙමද. මුන් ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක ලිමිට් කරලද ? View attachment 128097 Click to expand... test with this don't use Ookla
I icepack Well-known member Jun 5, 2008 3,020 1,916 113 May 31, 2021 #9 Hutch eket upload speed eka wedi