Mobitel - Download වලට වඩා Upload වැඩිනේ. ලිමිට් කරලද ?

Gaash

Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    උබලගෙත් මෙහෙමද.
    මුන් ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක ලිමිට් කරලද ?

    1622442685342.png
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,211
    113
    Tower full capacity kiyala in kiyanna
    Apita kiyala wadak naha
    Company Dana ganna onee capacity eka wadi karanna
     
    • Like
    Reactions: JohnSnow

    hiran108

    Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    meeka lankabell , unlimited karata passe speed eka limit kara
    1622443110587.png


    kalin oke 20 Mbps download thibba