Mokada me Hambaya ???

lilman

Well-known member
  • May 10, 2009
    41,124
    54,841
    113
    Colombo
    UOG9tpq.jpg

     
    • Like
    Reactions: TMR72

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Appata hudu. Mercury eke hitapu ekada danne na. Wazeer Ahamed kiyanne. CIMA ACCA ehema karapu un dannawa athi.


    ලොල් මමත් මිනිහගෙන් ඉගෙන ගෙන තියෙනවා. හැබැයි ඌ එහෙම එකෙක් නෙවෙයි. දැන් වෙනස් වෙලාද දන්නෙ නෑ. අවුරුදු 10ක් වැඩී.
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,651
    2,431
    113
    ලොල් මමත් මිනිහගෙන් ඉගෙන ගෙන තියෙනවා. හැබැයි ඌ එහෙම එකෙක් නෙවෙයි. දැන් වෙනස් වෙලාද දන්නෙ නෑ. අවුරුදු 10ක් වැඩී.
    menna mu thama dial eka :yes:
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,201
    1
    6,258
    113
    Sri Lanka
    ලොල් මමත් මිනිහගෙන් ඉගෙන ගෙන තියෙනවා. හැබැයි ඌ එහෙම එකෙක් නෙවෙයි. දැන් වෙනස් වෙලාද දන්නෙ නෑ. අවුරුදු 10ක් වැඩී.


    Hithanna amarui thamai. Dan mara wadane yako wenne. Mata nam mercury eka set une na.
     

    War Fighter

    Well-known member
  • Mar 22, 2017
    9,130
    1
    28,711
    113
    මේ අර කොල්ලුපිටියේ Mercury institute එකේ ACCA උගන්නපු වසීර් අහමඩ් කියන එකානේ. ඇයි බං මේ සිද්ධිය පපහුගිය දවස්වල ප්‍රසිද්ධ වුනා මතක නැද්ද
     
    Last edited:

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    Hithanna amarui thamai. Dan mara wadane yako wenne. Mata nam mercury eka set une na.
    ඕකා හින්ද තමා මං ඩිශිශන් මැනේජ්මන්ට් සබ්ජෙට් එක ගොඩ දාගත්තෙ. ඌ හම්බ උනාට ඒ කාලෙ රැවුලවත් වවල හිටියෙ නෑ. දැන් ඉන්න හම්බයන්ට වහාබ් පොල්ලෙන් හොඳටම පුකේ ඇරලනෙහ් තියෙන්නෙ.