Moratuwa IT එකට Art කරපු උන්ටත් යන්න පුලුවන්ද??

හෙළයෙක්

Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,608
    100,841
    113
    ewa wadak na ban laksha 2k salary dala joba set karapan
    Mama hitunu hitunu welawata awith yannam office uba inna nisa aulak attema nane
    අපි දැන් ගෙදර ඉදන් වැඩ උබ නිදාගනින් අවුලක් නෑ. වෙලා තිබ්බොත් ඔන්ලයින් වරෙන්. නැත්තත් අවුලක් නෑ බිසී දාගෙන හිටපන්
     
    • Haha
    Reactions: Ashan052

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    Lankawe company wala weda karanna nam ethin loku denumak ona nehene. Owa Nvidia, Mathworks wage company neweine. Hik hik. Lankawe government campus wala eka language ekak focus karala kohomath ugannane nehe. Anika art kala kiyala eka awulakuth nehe. Job ekata awith igenagena karanawanam.
    Mamath ona taran campus studentls la interview karala thiyenawa. Unge api nam baluwe problem solving skill eka witharai. Apu hema ekama awulak netuwa wede goda demma. Ethana UCSC, IT , Tronic, Chemical, Pera CS, un hitiya.
    Samanyen A/L result dala campus yana ekekta lankawe thiyena ona software development company ekaka weda karanna puluwan.
    Issara MIT eke hire kale island rank eken. E kale api katha une A/L C++ witharak kalanam campus yanne netuwama me job eka karana puluwan kiyala.
    Ubalage requirement walata lankawe kollo hoyanna wenne nehe.
    තනියෙන් වැඩක් කරගන්න බැරි උන් හාර්වඩ් වලින් ආවත් මමනං ගන්නේ නෑ
    එහෙම පස්සේ හැදෙයි කියල ගත්ත උන් කලේ හිටපු උන්ගේත් ඔලු කෑව එක
    language specific ප්‍රශ්න නෙමෙයි ඇහුවේ
    table definition දීල SQL එකක් ලියන්න කිව්වම ඒකත් බැරි නං
    කොහොමද බං උන්ව select කරන්නේ
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    අන්න ඒකයි.
    සයිටම් උන් "කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලය" කියල දාගන්න හැදුව වගේ තමයි. මොකටද කියල දන්නවනේ 🤭

    උන්ගෙයි colombo uni එකෙයි සම්බන්දයක් නෑනේ? :baffled:

    Lankawe company wala weda karanna nam ethin loku denumak ona nehene. Owa Nvidia, Mathworks wage company neweine. Hik hik. Lankawe government campus wala eka language ekak focus karala kohomath ugannane nehe. Anika art kala kiyala eka awulakuth nehe. Job ekata awith igenagena karanawanam.
    Mamath ona taran campus studentls la interview karala thiyenawa. Unge api nam baluwe problem solving skill eka witharai. Apu hema ekama awulak netuwa wede goda demma. Ethana UCSC, IT , Tronic, Chemical, Pera CS, un hitiya.
    Samanyen A/L result dala campus yana ekekta lankawe thiyena ona software development company ekaka weda karanna puluwan.
    Issara MIT eke hire kale island rank eken. E kale api katha une A/L C++ witharak kalanam campus yanne netuwama me job eka karana puluwan kiyala.
    Ubalage requirement walata lankawe kollo hoyanna wenne nehe.

    ela ela collo

    හෙට ඉඳන් බෞද්ධ ශිෂ්ඨාචාරය කරපු උනුත් අපි ගන්නවා :rofl:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    1. Software Engineering Basics
    2. problem එකක් solve කරන්න ගන්න approach එක
    3. analyze කිරීමේ හැකියාව
    4 English (මේකට මම පුද්ගලිකව agree නොවුනත් Company policy නිසා කරන්න දෙයක් නෑ )
    5 Attitude
    මේ ටික තමයි mainly බලන්නේ

    ඔය ටික බලන තැනට එනකන් එනවද අපි civil degree එකක් තියාගෙන ඔය ඔක්කොම knowledge එක තියාගෙන apply කරොත්?
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    ඔය ටික බලන තැනට එනකන් එනවද අපි civil degree එකක් තියාගෙන ඔය ඔක්කොම knowledge එක තියාගෙන apply කරොත්?
    Samahara project wala consultant wenna puluwan Civil degree tibbath
    habai SE wenna nan Software side eke degree ekak aniwaryayai (according to Company Policy)
     
    • Like
    Reactions: shenat

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    උන්ගෙයි colombo uni එකෙයි සම්බන්දයක් නෑනේ? :baffled:

    උන් MBBS(Colombo) වගේ දාගන්න බැලුව නේද ඒ කාලෙ.

    Samahara project wala consultant wenna puluwan Civil degree tibbath
    habai SE wenna nan Software side eke degree ekak aniwaryayai (according to Company Policy)

    අන්න ඒකනෙ බයිල ගහනව කියන්නෙ degree ඕන නෑ අනම් මනං. Shortlist කරනකොට අරුන්ව හලනවා. කොච්චර skill තිබුනත් interview යන්න නැතුව පෙන්නන්න බැහැනෙ.
    ------ Post added on Jul 20, 2021 at 3:29 PM
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    උන් MBBS(Colombo) වගේ දාගන්න බැලුව නේද ඒ කාලෙ.



    අන්න ඒකනෙ බයිල ගහනව කියන්නෙ degree ඕන නෑ අනම් මනං.
    ------ Post added on Jul 20, 2021 at 3:29 PM
    kawda ban degree ona na kiwwe???
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    උන් MBBS(Colombo) වගේ දාගන්න බැලුව නේද ඒ කාලෙ.



    අන්න ඒකනෙ බයිල ගහනව කියන්නෙ degree ඕන නෑ අනම් මනං. Shortlist කරනකොට අරුන්ව හලනවා. කොච්චර skill තිබුනත් interview යන්න නැතුව පෙන්නන්න බැහැනෙ.
    ------ Post added on Jul 20, 2021 at 3:29 PM
    eka aththa
    degree ekak nathuwa interview call karanne na
    ewa company policies ban apita wenas karanna ba
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    උන් MBBS(Colombo) වගේ දාගන්න බැලුව නේද ඒ කාලෙ.



    අන්න ඒකනෙ බයිල ගහනව කියන්නෙ degree ඕන නෑ අනම් මනං. Shortlist කරනකොට අරුන්ව හලනවා. කොච්චර skill තිබුනත් interview යන්න නැතුව පෙන්නන්න බැහැනෙ.
    ------ Post added on Jul 20, 2021 at 3:29 PM
    අඩෝ එහෙම ට්‍රයි කරාද? :rofl:

    first ජොබ් එකට කොහොමත් degree බලපානවා මචං, experince ගොඩක් තියනවා නම් ශේප් එකේ ගොඩ දාගන්න පුළුවන්
     
    • Like
    Reactions: shenat

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    BSc ekama balanawada. CS MSc ekak hadan awoth CS BSc ekak thiyana ekaa wagema kapili halili nathuwa SE path ekata enna puluwanda
    ba kiyala na ban
    eth ehema path change karala apu un okkoma suddo (unuth habai BSc karala tibba CS walin)
    lankawe un dakke na
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Indika Buddika

    Well-known member
  • Jul 29, 2016
    6,586
    6,835
    113
    BSc ekama balanawada. CS MSc ekak hadan awoth CS BSc ekak thiyana ekaa wagema kapili halili nathuwa SE path ekata enna puluwanda
    mama danna electronics karapu kenek hitiya, habai porath SE widiyata awilla thama udata giye.
    MSc CS gaththath SE level eke idan wage enna wei, lokuwata software Side eke experience nathnam. just my two cents.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අඩෝ එහෙම ට්‍රයි කරාද? :rofl:

    තාම try කරේ නං නැහැ. නමුත් වෙන්නෙ ඒකනෙ. බොරු බයිල ගැහුවට අරක ඕන නෑ මේක ඕන නෑ කියල shortlist කරනකොට ඒවයින් තමයි මුලින්ම කපන්නෙ. පිටරටත් එහෙම තමයි. මං කිව්වෙ බං මං ඉන්න ෆීල්ඩ් එකේ ඒව අහල දැකලා. වැඩිය ඕන නෑ මෙහේ නං PR නෑ කිව්වොත් එතනිනුත් කැපෙන්න ඉඩ වැඩියි.ඊට පස්සෙ local experience. ඒක නැත්තං එතනිනුත් හරි ගොඩක් වෙලාවට.
    ඊට පස්සෙ related experience. අපි civil උනාට දැන් මෙච්චර කල් කරල තියෙන එකෙන් පිට ඉල්ලුවට යන්න බෑ ලේසියෙන්. බෑම වගේ තමයි.

    ඉතින් ඔය වගේ ගොඩක් ඒව තියෙනවා. කවදාවත් කියන්නෙ නෑ ඒව නිසා කපනවා කියලා. ලංකාවෙත් වෙනසක් වෙන්න බැහැනේ. බොරුවට කියනවා ඩිග්‍රි ඕන නෑ , ස්කිල් එකයි තියෙන්න ඕන අනං මනං. පුක තමයි ස්කිල් එක. ස්කිල් එකක් පෙන්නන්න විදියක් තියෙන්න එපැයි.

    ඔය degree නැතුව යන අය කවුරුහරි contact එකකින්, නැත්නං apply කරන අයගෙන් හොඳ එකෙක් හිටියෙම නැති වෙලාවක luck එකට සෙට් වෙන chance එකකින් රිංග ගත්තට පස්සෙ වැඩ පෙන්නලා සෙට් උනොත් මිසක් ස්කිල් තියෙන නිසා ගන්නව කියන එකම පට්ට බයිලයක් නෙවෙයිද?
    Skill එක කියල බන් FB හදපු එකා හරි , Spotify වගේ එකක් හදපු එකෙක් හරි එන්නෙ නැහැනෙ ඔහොම interview වලට.
    කවුරුවත් කියන්නෙ නැති truth එකනෙ ඔය.

    first ජොබ් එකට කොහොමත් degree බලපානවා මචං, experince ගොඩක් තියනවා නම් ශේප් එකේ ගොඩ දාගන්න පුළුවන්

    ඔය අනිත් එක. ඒ විදියට first job එකක් නොලැබී experience ලැබෙන්නෙ කොහොමද බං?
     
    • Love
    Reactions: DevilRox

    CondomWisdom

    Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,938
    2,665
    113
    ඔතන ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ බලෙන් ලමයින්ට account ,mgt,financial account ,project mamagemnet wage management subject it lamaintath balenma compulsory karala age gahanawa mora it asawen coding pattata asa ekek awath uge asawath marala dana eka karanne me subject combination eken
    මහා බොරු course බන්. ඔය මොකෙක් හරි හාල්පාරුවෙක්ට ලොක්කා වෙන්න හදන Courses වෙන්න ඕන.