Moratuwa IT එකට Art කරපු උන්ටත් යන්න පුලුවන්ද??

Indika Buddika

Well-known member
  • Jul 29, 2016
    6,586
    6,835
    113
    BSc content baagayak wath courses walin igenagana Internship ekak karala inna one neda. nattan outright elawala daaine
    ehema one na bn. godak job wala illanne SE/CS degree or engineering related degree kiyala.
    uba dala balapan, interview goda nam set wenawa SE. passe promotion ganna thama Msc eka godak usefull wenne ubata cs/se degree ekak neme nam.
    SE interview dala balapan, aniwa set wenawa.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    mama danna electronics karapu kenek hitiya, habai porath SE widiyata awilla thama udata giye.
    MSc CS gaththath SE level eke idan wage enna wei, lokuwata software Side eke experience nathnam. just my two cents.

    CSE, IT, electrical, electronic ඕන එකක් කරපු කෙනෙක්ට IT වලට එන්න පුළුවන්. අනිත් අයට බෑ ලේසියෙන්. වැඩේ කියන්නෙ MSc එකක් කරන්නවත් දෙන්නෙ නෑනෙ. මං aptitude test එකටත් ලියන්න ලෑස්ති වෙන ගමන් හිටියෙ Mora CSE එකේ. මේ පාර ඒක තිබ්බෙත් නෑ දන්න විදියට. අපිව නිකන්ම cut.
     
    • Dislike
    Reactions: hancok

    CondomWisdom

    Well-known member
  • Jul 11, 2020
    1,938
    2,665
    113
    CSE, IT, electrical, electronic ඕන එකක් කරපු කෙනෙක්ට IT වලට එන්න පුළුවන්. අනිත් අයට බෑ ලේසියෙන්. වැඩේ කියන්නෙ MSc එකක් කරන්නවත් දෙන්නෙ නෑනෙ. මං aptitude test එකටත් ලියන්න ලෑස්ති වෙන ගමන් හිටියෙ Mora CSE එකේ. මේ පාර ඒක තිබ්බෙත් නෑ දන්න විදියට. අපිව නිකන්ම cut.
    ලංකාවේ Msc එකක් කරල හම්බවෙන්නෙ title එක විතරයි නේද? මන් දන්නා ගොඩක් උන් mora eng faculty msc කරන්නෙ, moratuwa කෑල්ල ගාවගන්න හා නැද්ද? මට නම් අපේ bsc ස කෙනෙක් ඕක කෙලින්ම කියලා කාලේ නාස්ති කරගන්න එපා කිව්වා :D
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    ලංකාවේ Msc එකක් කරල හම්බවෙන්නෙ title එක විතරයි නේද? මන් දන්නා ගොඩක් උන් mora eng faculty msc කරන්නෙ, moratuwa කෑල්ල ගාවගන්න හා නැද්ද? මට නම් අපේ bsc ස කෙනෙක් ඕක කෙලින්ම කියලා කාලේ නාස්ති කරගන්න එපා කිව්වා :D
    Sirawata msc ekain hambena benefits monwda bn
     

    Indika Buddika

    Well-known member
  • Jul 29, 2016
    6,586
    6,835
    113
    CSE, IT, electrical, electronic ඕන එකක් කරපු කෙනෙක්ට IT වලට එන්න පුළුවන්. අනිත් අයට බෑ ලේසියෙන්. වැඩේ කියන්නෙ MSc එකක් කරන්නවත් දෙන්නෙ නෑනෙ. මං aptitude test එකටත් ලියන්න ලෑස්ති වෙන ගමන් හිටියෙ Mora CSE එකේ. මේ පාර ඒක තිබ්බෙත් නෑ දන්න විදියට. අපිව නිකන්ම cut.
    ammatasiri ehemada. habai bn godak se job wala danne se/cs or any engineering degree wage.
    anith eka engineering degree ekak thiyena kenekta software development allaganna eka gemak na.
    habai lankawe company recruit karana widiyanam danne na.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    තාම try කරේ නං නැහැ. නමුත් වෙන්නෙ ඒකනෙ. බොරු බයිල ගැහුවට අරක ඕන නෑ මේක ඕන නෑ කියල shortlist කරනකොට ඒවයින් තමයි මුලින්ම කපන්නෙ. පිටරටත් එහෙම තමයි. මං කිව්වෙ බං මං ඉන්න ෆීල්ඩ් එකේ ඒව අහල දැකලා. වැඩිය ඕන නෑ මෙහේ නං PR නෑ කිව්වොත් එතනිනුත් කැපෙන්න ඉඩ වැඩියි.ඊට පස්සෙ local experience. ඒක නැත්තං එතනිනුත් හරි ගොඩක් වෙලාවට.
    ඊට පස්සෙ related experience. අපි civil උනාට දැන් මෙච්චර කල් කරල තියෙන එකෙන් පිට ඉල්ලුවට යන්න බෑ ලේසියෙන්. බෑම වගේ තමයි.

    ඉතින් ඔය වගේ ගොඩක් ඒව තියෙනවා. කවදාවත් කියන්නෙ නෑ ඒව නිසා කපනවා කියලා. ලංකාවෙත් වෙනසක් වෙන්න බැහැනේ. බොරුවට කියනවා ඩිග්‍රි ඕන නෑ , ස්කිල් එකයි තියෙන්න ඕන අනං මනං. පුක තමයි ස්කිල් එක. ස්කිල් එකක් පෙන්නන්න විදියක් තියෙන්න එපැයි.

    ඔය degree නැතුව යන අය කවුරුහරි contact එකකින්, නැත්නං apply කරන අයගෙන් හොඳ එකෙක් හිටියෙම නැති වෙලාවක luck එකට සෙට් වෙන chance එකකින් රිංග ගත්තට පස්සෙ වැඩ පෙන්නලා සෙට් උනොත් මිසක් ස්කිල් තියෙන නිසා ගන්නව කියන එකම පට්ට බයිලයක් නෙවෙයිද?
    Skill එක කියල බන් FB හදපු එකා හරි , Spotify වගේ එකක් හදපු එකෙක් හරි එන්නෙ නැහැනෙ ඔහොම interview වලට.
    කවුරුවත් කියන්නෙ නැති truth එකනෙ ඔය.



    ඔය අනිත් එක. ඒ විදියට first job එකක් නොලැබී experience ලැබෙන්නෙ කොහොමද බං?
    නෑ නෑ මං try කරාද කියල ඇහුවේ සයිටම් එවුන් colombo uni නම දාගන්න :baffled:

    ඔව් ස්කිල් කියන්නේ බං මෙහෙමයි, පොඩි තැනකට ගිහින් එතනින් දේවල් ඉගනගෙන ස්ටෙප් බයි ස්ටෙප් ඇවිත් හොඳ experince එක්ක apply කරාම උන්ව degree තියන උන්ටත් උඩින් ගන්නවා.

    ඔය විස්තරේ අහුවමම උඹට තේරෙනවනේ ඒක දුර්ලබ කේස් එකක් කියල

    ඉතින් මේ field එකේ degree එකට වඩා skill එකට තැන දෙනවයි කියන කතාව ඇත්ත නමුත් උඹ කිව්වා වගේ degree නැතුව හොට දාගන්න සැහෙන්න අමාරුයි.
     
    • Like
    Reactions: DevilRox and shenat

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    මේකනම් ඇත්ත.. ගොඩක් private උන් සිරාවට මහන්සි වෙලා කරනවා... අනික උබ ඔය කිව්වත් වගේ private උන්වත් ඕනෙතරම් හලලා තියනවා හැම company එකක්ම.. කොහොමත් Mora CSE උනත් interview එක අවුල් ගියොත් එහෙම හලන්න වෙනවා නෙ
    මට නම් සෙට් වෙලාම නෑ අවුල් වුන් CSE :rolleyes:
    වැඩ්ඩෙක් නම් අපිට නම් අදාල නෑ ප්‍රයිවට් ද ගවර්න්මන්ට් ද කියන එක මචං.
    මං හිතුව ඕක හිතෙන්නේ මට විතරයි කියල :baffled:



    මොරටුව CSE වෙනයි මොරටු මොරටු කියල ලී බඩු සාප්පු වල ඉඳන් එන අනික් එවුන් වෙනයි. නිකන් car සහ carpet වගේ නමට රැවටෙන්න එපා :baffled:


    ඔතන නම් තනිකර වංචාවක් යන්නේ ඕකුන් ඇහුවොත් කියන්නේ "මොරටුව" කියල විතරයි ඉතින් නොදන්න එකා හිතා ගන්නවා CSE කියල :rofl:
    හාහා.අනික මට සිරාවට තේරෙන්නේ නෑ (මොරටුව IT) , මාස 6ක ඉන්ටර්න් එකක් තියාගෙන හෙනම වැඩ්ඩො කියල හිතාගෙන ඉන්නේ ඇයි කියල බං සමහර උන්. බැජ් එකේ එක ගානට යන්නේ කියල හැම එකාම හිතන්නේ ඒ ගාන තමන්ටත් දෙන්න ඕන කියල :rolleyes:
     
    • Like
    Reactions: CondomWisdom

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    මට නම් සෙට් වෙලාම නෑ අවුල් වුන් CSE :rolleyes:
    වැඩ්ඩෙක් නම් අපිට නම් අදාල නෑ ප්‍රයිවට් ද ගවර්න්මන්ට් ද කියන එක මචං.

    හාහා.අනික මට සිරාවට තේරෙන්නේ නෑ (මොරටුව IT) , මාස 6ක ඉන්ටර්න් එකක් තියාගෙන හෙනම වැඩ්ඩො කියල හිතාගෙන ඉන්නේ ඇයි කියල බං සමහර උන්. බැජ් එකේ එක ගානට යන්නේ කියල හැම එකාම හිතන්නේ ඒ ගාන තමන්ටත් දෙන්න ඕන කියල :rolleyes:
    බේසිකල් උං හිතන් ඉන්නේ CSE කියල ඒකයි. CSE අව්ල් එකෙක් සෙට් වෙන්නේ බොහොම කලාතුරකින්. IT එකේ තමන්ගේ skill එක ගැන හරි evaluation එකක් තියන එකෙක් සෙට් වෙන්නේ කලාතුරකින්.

    මං පොර ජාතකේ නම් ප්‍රෝ මැක්ස් :rofl:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ලංකාවේ Msc එකක් කරල හම්බවෙන්නෙ title එක විතරයි නේද? මන් දන්නා ගොඩක් උන් mora eng faculty msc කරන්නෙ, moratuwa කෑල්ල ගාවගන්න හා නැද්ද? මට නම් අපේ bsc ස කෙනෙක් ඕක කෙලින්ම කියලා කාලේ නාස්ති කරගන්න එපා කිව්වා :D

    ඒකත් ලොකු හේතුවක් වෙන්න ඇති.
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,893
    1
    15,235
    113
    තනියෙන් වැඩක් කරගන්න බැරි උන් හාර්වඩ් වලින් ආවත් මමනං ගන්නේ නෑ
    එහෙම පස්සේ හැදෙයි කියල ගත්ත උන් කලේ හිටපු උන්ගේත් ඔලු කෑව එක
    language specific ප්‍රශ්න නෙමෙයි ඇහුවේ
    table definition දීල SQL එකක් ලියන්න කිව්වම ඒකත් බැරි නං
    කොහොමද බං උන්ව select කරන්නේ
    Moratuwa IT aya poddak madi wage thamai. MIT IT dekama ekai. Mokakhari guru mushti scene ekak thiyanawa mama hithanne. Software Engineering Engineering faculty eketh thiyana nisa, IT eke hariyata course eka yanne na wage. Anika final project eka group ekak. karana eka karanawa anith eka na. Lagadi Moratuwa IT fresh graduate kenek awa. GIT danne na, SQL nam hodatama madi. Visual studio eka hariyata danneth na. mora IT thawa senior la dennek hitiya, complex sql query ehema karaddi bayai lissla yanawa.
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ලංකාවේ Msc එකක් කරල හම්බවෙන්නෙ title එක විතරයි නේද? මන් දන්නා ගොඩක් උන් mora eng faculty msc කරන්නෙ, moratuwa කෑල්ල ගාවගන්න හා නැද්ද? මට නම් අපේ bsc ස කෙනෙක් ඕක කෙලින්ම කියලා කාලේ නාස්ති කරගන්න එපා කිව්වා :D
    ehen mehen private ewa walin apu un BSc kale gov uni walata bana bana idala MSc eka moratuwe karala iwara unama BSc eka kohenda gatte kiyana kaalla profile walin ain karanawa, balu balmata penne BSc ekath moratuwe kiyala ethakota
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    Moratuwa IT aya poddak madi wage thamai. MIT IT dekama ekai. Mokakhari guru mushti scene ekak thiyanawa mama hithanne. Software Engineering Engineering faculty eketh thiyana nisa, IT eke hariyata course eka yanne na wage. Anika final project eka group ekak. karana eka karanawa anith eka na. Lagadi Moratuwa IT fresh graduate kenek awa. GIT danne na, SQL nam hodatama madi. Visual studio eka hariyata danneth na. mora IT thawa senior la dennek hitiya, complex sql query ehema karaddi bayai lissla yanawa.
    simple SQL join ekak bari unwa select karanna puluwanda kiyahanko
    HR ewaye pora talk deela technical interview waladi guu wela yanakota utath awul apeth hithata hari na :(
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,101
    113
    අනේ මන්දා අයියේ සමහර උන්ට කොච්චර කියලා දුන්නත් ප්‍රෝග්‍රැමිං බෑනෙහ්? මට තිත්ත වෙලා තියෙන්නෙ මේ ටිකේ අපේ නෑදෑ වෙන ගවර්මන්ට් කැම්පස් එකක සෙකන්ඩ් ඉයර් එකේ කෙල්ලෙක්ට ජාවා ප්‍රෝග්‍රැමිං කියලා දෙන්න ගිහින්.කියල දුන්නම තේරුම් ගන්නවා හැබැයි තනියම හිතලා ගහන්න දුන්නම * පැටන් එකක්වත් පොඩ්ඩක් වෙනස් කරලා දුන්නම ගහගන්න බෑ.හැබැයි ෆස්ට් ඉයර් එකේ ප්‍රෝග්‍රැමිං සබ්ජෙක්ට් හොදට පාස්.කොහොම පාස් උනාද කියලා දෙයියො තමයි දන්නෙ.

    සමහරවිට මම කියලා දෙන විදිහ අවුල්ද දන්නෙත් නෑ.මට ඔය උගන්නන එක වැඩිය සෙට් වැඩකුත් නෙවෙයි.අනික මේකි ප්‍රෝග්‍රැමිං වල තියරි ඔක්කොමත් දන්නවා.ලූප් , ඇරේ ඔක්කොම හැබැයි ප්‍රැක්ටිකල් කෝඩ් එකක් ගහන්න දුන්නම බෑ? මම යූටියුබ් ජාවා ටියුටෝරියල් එකක් සෙට් කරලා දීලා ශේප් වෙන්න බැලුවා ඒත් වැඩක් නෑ ඒ හැම එකකම ඔය බේසික් තියරි ටිකයි එක්සාම්පල් ටිකයිනෙ කරන්නෙ.ඒවා මේකි කටපාඩමෙන් කියන්නම දන්නවා. එහෙම ප්‍රැක්ටිකල් කෝඩ් කරන්න කියලා දෙන්න විදිහක් තියනවද බ්‍රෝ ?මට එහෙම කරන විදිහ කියලා දෙන්න තේරෙන්නෑ. මම මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් අරං ඒක මම කෝඩ් කරන හැටි පෙන්නනවා විස්තර කරලා එතනින් එහාට ඒකිට ප්‍රැක්ටිකල් හිතන විදිහ කියලා දෙන්න විදිහක් මම නං දන්නෑ 😑 මේකෙ ප්‍රෝග්‍රැමිං කාපර් කෙනෙක් එහෙම ප්‍රැක්ටිකල් හිතලා කෝඩ් කරන්න වෙන එකෙක්ට කියලා දෙන්න විදිහක් දන්නවනං කියහල්ලකො ලොකු උදව්වක් 🙄
     
    • Like
    Reactions: Master malli

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    අනේ මන්දා අයියේ සමහර උන්ට කොච්චර කියලා දුන්නත් ප්‍රෝග්‍රැමිං බෑනෙහ්? මට තිත්ත වෙලා තියෙන්නෙ මේ ටිකේ අපේ නෑදෑ වෙන ගවර්මන්ට් කැම්පස් එකක සෙකන්ඩ් ඉයර් එකේ කෙල්ලෙක්ට ජාවා ප්‍රෝග්‍රැමිං කියලා දෙන්න ගිහින්.කියල දුන්නම තේරුම් ගන්නවා හැබැයි තනියම හිතලා ගහන්න දුන්නම * පැටන් එකක්වත් පොඩ්ඩක් වෙනස් කරලා දුන්නම ගහගන්න බෑ.හැබැයි ෆස්ට් ඉයර් එකේ ප්‍රෝග්‍රැමිං සබ්ජෙක්ට් හොදට පාස්.කොහොම පාස් උනාද කියලා දෙයියො තමයි දන්නෙ.

    සමහරවිට මම කියලා දෙන විදිහ අවුල්ද දන්නෙත් නෑ.මට ඔය උගන්නන එක වැඩිය සෙට් වැඩකුත් නෙවෙයි.අනික මේකි ප්‍රෝග්‍රැමිං වල තියරි ඔක්කොමත් දන්නවා.ලූප් , ඇරේ ඔක්කොම හැබැයි ප්‍රැක්ටිකල් කෝඩ් එකක් ගහන්න දුන්නම බෑ? මම යූටියුබ් ජාවා ටියුටෝරියල් එකක් සෙට් කරලා දීලා ශේප් වෙන්න බැලුවා ඒත් වැඩක් නෑ ඒ හැම එකකම ඔය බේසික් තියරි ටිකයි එක්සාම්පල් ටිකයිනෙ කරන්නෙ.ඒවා මේකි කටපාඩමෙන් කියන්නම දන්නවා. එහෙම ප්‍රැක්ටිකල් කෝඩ් කරන්න කියලා දෙන්න විදිහක් තියනවද බ්‍රෝ ?මට එහෙම කරන විදිහ කියලා දෙන්න තේරෙන්නෑ. මම මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් අරං ඒක මම කෝඩ් කරන හැටි පෙන්නනවා විස්තර කරලා එතනින් එහාට ඒකිට ප්‍රැක්ටිකල් හිතන විදිහ කියලා දෙන්න විදිහක් මම නං දන්නෑ 😑 මේකෙ ප්‍රෝග්‍රැමිං කාපර් කෙනෙක් එහෙම ප්‍රැක්ටිකල් හිතලා කෝඩ් කරන්න වෙන එකෙක්ට කියලා දෙන්න විදිහක් දන්නවනං කියහල්ලකො ලොකු උදව්වක් 🙄
    okita kiyahan porgramming atharala mahumak gethumak karan gedaratawela inna kiyala
    mokada ohoma un interview passwela job eka set unath probation period ekedi halenawa
     
    • Like
    Reactions: Mr UNKNOWN

    sp3co

    Well-known member
  • Sep 22, 2016
    1,495
    425
    83
    Katubedda
    ...Anika final project eka group ekak. karana eka karanawa anith eka na.

    Meka research project ekak machan.
    Karana eka karala anith eka nathi wenna widiyak na... Credits 10 subject ekak oka.

    Anika supervisor + thawa lecturesla/pitin ena panel eke 3-4 denek wena wenama awith hama ekagenma ahanawa thamange part eke research eka gana.. Godak supervisors la individual research papers liyala illanawa... Sathiyak digata (dawas 5-6) lab eke tiyagena inna one panel eken ona welawaka balanna enna puluwan...


    ehen mehen private ewa walin apu un BSc kale gov uni walata bana bana idala MSc eka moratuwe karala iwara unama BSc eka kohenda gatte kiyana kaalla profile walin ain karanawa, balu balmata penne BSc ekath moratuwe kiyala ethakota
    ehema scn nam math sahena dakala tiyanawa
    ------ Post added on Jul 20, 2021 at 9:09 PM