Moratuwa IT aya poddak madi wage thamai. MIT IT dekama ekai. Mokakhari guru mushti scene ekak thiyanawa mama hithanne. Software Engineering Engineering faculty eketh thiyana nisa, IT eke hariyata course eka yanne na wage. Anika final project eka group ekak. karana eka karanawa anith eka na. Lagadi Moratuwa IT fresh graduate kenek awa. GIT danne na, SQL nam hodatama madi. Visual studio eka hariyata danneth na. mora IT thawa senior la dennek hitiya, complex sql query ehema karaddi bayai lissla yanawa.
Oya faculty 2 dekak. Ugannanneth wenas aya mama hithanne. Ekak nisa anikata balapamak wenna widiyak nane.
