එකෙක් හරි ඉන්නවා කියන්නේ ඉතින් ඔක්කොටම පුළුවන් කියන එක තමයිLankawe A/L 60% wada inne art karapu un thama. Ethin ekek hari lankawe software company ekak hari inna ona (probabilistically speaking) .
Stanford eke thiyenawa The Ho Center for Buddhist Studies School of Humanities & Sciences eken Buddhist civilization eka gena lecture series karanawa. (Ah mata amataka unane ubalata ethin wso2 th loku company ekakne.)
bill gates dropout වෙලා microsoft පටන් ගත්ත කියන්නේ dropout ඔක්කොම CEO ල වෙනවා කියන එක
එකෙක් හරි ඉන්නවා කියන්නේ ඉතින් ඔක්කොටම පුළුවන් කියන එක තමයි

bill gates dropout වෙලා microsoft පටන් ගත්ත කියන්නේ dropout ඔක්කොම CEO ල වෙනවා කියන එක
ආ ඒකනේ මොරටුවෙන් ගන්න එපා ආට් බුවාලා ටිකක් කැළණියෙන් වගේ බලපන්moratuwe Msc nm epa una potha witharai practical ne
(mechanical eke Msc hode)

පිස්සුනේ මේ company වලට හෙන ගනන් දීල මොරටුවේ එවුන් ගන්නේ

sarcasm



