මචන්ලා මට දැන ගන්න ඕන ලංකාවේ CAMPUS එක Msc කරන්න පුලුවන්ද පිටරට university එකක degree එකක් තියාගෙන (මට තියෙන්නේ Bsc (MIS ) National University Iyerland- 2nd class ).හැබැයි මට advanced Level ගණිත අංශයෙන් කරලා s2 ක් තමා තියෙන්නේ .
ඊට අමතරව මට software development 2 year exp තියෙනවා . තව microsoft exam කරලත් තියෙනවා .
පුළුවන් නම් පොඩි idea එකක් දීපල්ලා ලොකු උදව්වක් .
ඊට අමතරව මට software development 2 year exp තියෙනවා . තව microsoft exam කරලත් තියෙනවා .
පුළුවන් නම් පොඩි idea එකක් දීපල්ලා ලොකු උදව්වක් .
