Mta Frustation sinhalu

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,727
    113
    Mage katata ganna balagena oya kale hangila innawa @Don GasCan
    Ge අම්මා hangila.

    @redux ඉන්නව උගේ gani thiyagena cuckold husband කෙනෙක්.

    @Besamaayam nam oka ඇතුලේ දැන ට @tharakaf ගෙ uranna patan අරං kiyala ආරංචිය awa thread eken
    @Besamaayam වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාට උදේ ඉඳන් පුකේ ඇරලා ඉන්නෙ. පුක අත ගගා තාම පස්සෙන් එනවා ඇරපන් ඇරපන් කියලා 🤭 🤭
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    @Besamaayam වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතාට උදේ ඉඳන් පුකේ ඇරලා ඉන්නෙ. පුක අත ගගා තාම පස්සෙන් එනවා ඇරපන් ඇරපන් කියලා 🤭 🤭

    ඊයා හලෝ. ඔයා කොල්ලොත් ගහනවද?
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,118
    113
    Mage katata ganna balagena oya kale hangila innawa @Don GasCan
    Ge අම්මා hangila.

    @redux ඉන්නව උගේ gani thiyagena cuckold husband කෙනෙක්.

    @Besamaayam nam oka ඇතුලේ දැන ට @tharakaf ගෙ uranna patan අරං kiyala ආරංචිය awa thread eken
    lltqkjv.png

    ඒ උනාට උඹේ තාත්තා cuck කියල උඹේ කටින්ම කිව්වනේ. අපි මෙතන බොරුවට වාද කරන්න ඕනේ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    මන් ගැනම හෙන කලකිරීමක් දැනෙනවා ශින්හලුනේ. කාටවත් මුකුත් කියන්ඩ බෑ. සම්පූර්ණයෙන් මගේ වරද.

    නිකමට ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ.
    Feel like fail ponnaya (according to EK vocabulary)
    අඩෙ මන් දැම්මෙ නෑ මෙහෙම එකක්.
    මේක මට පස්සෙ bump කරන උන් කාර් සේල් එකෙ මුරට දානව. ඔව් ඔව් මයි රෙඩ් බිච් ඉන්න කාර් සේල් එකට තමයි.