music පුළුවන් කොල්ලෙක් ඕන ...
music පුළුවන් කොල්ලෙක් ඕන ...හොදට සින්දු කියන්න පුළුවන් .... music අමාරුව තියන .... trackz වගයක් ත්යනව voice කරන්න ...ms ekak awanna ..



ලංකාවේ හොදම music studio එකක වැඩක් ...
music පුළුවන් කොල්ලෙක් ඕන ...හොදට සින්දු කියන්න පුළුවන් .... music අමාරුව තියන .... trackz වගයක් ත්යනව voice කරන්න ...ms ekak awanna ..




ලංකාවේ හොදම music studio එකක වැඩක් ...
