NEED HELP GUYS

r@c

Member
Mar 23, 2010
403
63
0
kuwait
යාලුවනේ මගේ computer එකේ තියන පින්තුර මම දාන thread එකකට දාන්නෙ කොහමද කියල මට කියල දෙනවද මම එළකිරි එකට අලුතෙන් ආවේ ඔයාල උදව් කරනවද ?
 

Rovin

Well-known member
  • Aug 27, 2008
    56,440
    2,081
    113
    ෴*On Earth*෴
    http://tinypic.com/
    http://imageshack.us/

    oya site deken ekakata gihilla upload karanna... passe e image eke link eka .. menna meka clik karala
    insertimage.gif
    ekata paste karanna
     

    Tom Riddle

    Member
    Aug 31, 2007
    1,833
    196
    0
    යාලුවනේ මගේ computer එකේ තියන පින්තුර මම දාන thread එකකට දාන්නෙ කොහමද කියල මට කියල දෙනවද මම එළකිරි එකට අලුතෙන් ආවේ ඔයාල උදව් කරනවද ?

    http://www.imageshack.us

    oke register wenna
    pinthure oya site ekata upload karanna
    eke ewi direct link kiyala url ekak
    eka copy karaganna
    elakiri eke reply dana box eke kandu 2k wage thiyena kaha pata icon ekak (insert image)
    eka click karanna
    ena dialog box ekata ara url eka paste karanna
    wede goda. :)