need help

pathum119

Member
Jul 2, 2010
179
13
0
ලොවෙත් නැත.
මචන්ලා මට ලොකු උදව්වක් ඕන මගේ O/L result A1 C1 S5 A/L කෙරුවේ නෑ. මම ගොඩක් කැමති networking වලට. ඉතින් ඔයාල දන්නවද A/L කරන්නේ නැතුව degree එකක් ගන්න පුළුවන් ක්‍රමයක්. එහෙම විදියක් තියෙනවනම් විස්තර ටිකක් කියන්නකෝ ලොකු උදව්වක්...:(
 

flag au:

Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113
    Sliit curtaien university..computer sci: and network....pluwan nam Als karapan kathawath 2nd wena one na......
     
    Last edited:

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    SLIIT IT CURTIN degree eka karanna puluwan machan
    foundation yr eka karala then two yr dploma karala :) okkoma 4 yrs yanawa
    bt curtin degree eka godak amarui anit sliit 4 yr IT degree ekata wada :)
     

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63
    Mama Danna Widiyata nam. UCSC eke FIT (Foundation in Information Technology) Karala BIT (Bachelor of Information Technology ) Karanam Kari.

    BIT wala Networking Genath Tiyanawa.
     

    Ribbons

    Member
    Dec 6, 2010
    665
    158
    0
    ගෙදර :)
    Mage friend kenek kiwwa,

    BCS kiyala course ekak karanna one O/L witharai kiyala.

    eka 1 and half years lu.

    Poddak hoyala balanna

    Matrix kiyala institute ekaka thiyenawalu.
    Thawa places godakath athilu.
     

    RuZZa

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34
    Sliit curtaien university..computer sci: and network....pluwan nam Als karapan kathawath 2nd wena one na......

    අනිවා මොකක් කරන්නත් අඩුම තරමේ එ ලෙවල් වලට පාස් 3 තියන එක වටිනවා .... බැරිමම නං ඉතින් BIT/BCS වගේ කරන්න පුලුවන්
     

    flag au:

    Well-known member
  • Jun 5, 2010
    5,872
    1,350
    113

    අනිවා මොකක් කරන්නත් අඩුම තරමේ එ ලෙවල් වලට පාස් 3 තියන එක වටිනවා .... බැරිමම නං ඉතින් BIT/BCS වගේ කරන්න පුලුවන්





    mama machan boruwata kamathi na....oyage heetha ridana kuwa na...mama asa na heeetha ridana..ape lankawa inawa nam Als one...mokada hoda job s ekata definitely Als illanawa.(government or privet sector)...Als science subject thiyanawa nam thawath hodai...(sencienc wenama one kiyana na)......uba Als nathuwa degree karanata lankawa inawa nam rs 20000-30000 salary thama....ekata th marana one....Als or Als + degree nam sometime salary eka hodai....thawa good benefits thiyanawa life ekata........

    oya lankawen ina kamathi natham kisi matter ekak na.....mama nam recoomand karana oya lankawen yanawa nam curtain karana.it`s world recommend uni in aus:.Als thiyagena Aus: cutrien karana pluwan nam Aus: gehen ekath godak valid,,,, uba sliit joint wela ,after 2 years kohoma hari Aus : gehen degree eka finish kara gatha nam (lankawa indan newai) , ubata Aus: ina pluwan.......(mage kathawen oyage heetha ridana one na)....
     

    agresha

    Well-known member
  • Jul 25, 2009
    10,467
    768
    113
    ElaKiri.com
    mama machan boruwata kamathi na....oyage heetha ridana kuwa na...mama asa na heeetha ridana..ape lankawa inawa nam Als one...mokada hoda job s ekata definitely Als illanawa.(government or privet sector)...Als science subject thiyanawa nam thawath hodai...(sencienc wenama one kiyana na)......uba Als nathuwa degree karanata lankawa inawa nam rs 20000-30000 salary thama....ekata th marana one....Als or Als + degree nam sometime salary eka hodai....thawa good benefits thiyanawa life ekata........

    oya lankawen ina kamathi natham kisi matter ekak na.....mama nam recoomand karana oya lankawen yanawa nam curtain karana.it`s world recommend uni in aus:.Als thiyagena Aus: cutrien karana pluwan nam Aus: gehen ekath godak valid,,,, uba sliit joint wela ,after 2 years kohoma hari Aus : gehen degree eka finish kara gatha nam (lankawa indan newai) , ubata Aus: ina pluwan.......(mage kathawen oyage heetha ridana one na)....
    :yes::yes::yes: kathawa aththa!Oya lankawe job 1k karanna hithagena innawanam A'L mona stream 1n hari karala goda daaganna balanna.A'L hondata nathath laawata hari pass karaganna balalanna.mokada naaththan oya degree 1k aragena job 1kakata giyata wadak naa.eyala A'L gana ahanawa or oyata salary eka adu job 1k hambawei. ithin ehemanam oya degree 1ka karana eke kisima theerumak naane.
    A'L karanna baa wage nam Curtain yanna.gihilla Aus wala job 1k karanna.eka thamai ehenam thiyana hondama option 1ka widihata mamanam hithanne.
     
    Last edited:

    NipunaDDDD

    Well-known member
  • Jan 16, 2009
    1,556
    120
    63

    අනිවා මොකක් කරන්නත් අඩුම තරමේ එ ලෙවල් වලට පාස් 3 තියන එක වටිනවා .... බැරිමම නං ඉතින් BIT/BCS වගේ කරන්න පුලුවන්

    BIT karanna A/L S 3 thiyenna One nettam. FIT karala BIT karanda One. A/L hari FIT hari netuwa BIT karanda Be.