මචන්ලා මට ලොකු උදව්වක් ඕන මගේ O/L result A1 C1 S5 A/L කෙරුවේ නෑ. මම ගොඩක් කැමති networking වලට. ඉතින් ඔයාල දන්නවද A/L කරන්නේ නැතුව degree එකක් ගන්න පුළුවන් ක්රමයක්. එහෙම විදියක් තියෙනවනම් විස්තර ටිකක් කියන්නකෝ ලොකු උදව්වක්...


okkoma 4 yrs yanawa
Sliit curtaien university..computer sci: and network....pluwan nam Als karapan kathawath 2nd wena one na......
අනිවා මොකක් කරන්නත් අඩුම තරමේ එ ලෙවල් වලට පාස් 3 තියන එක වටිනවා .... බැරිමම නං ඉතින් BIT/BCS වගේ කරන්න පුලුවන්
mama machan boruwata kamathi na....oyage heetha ridana kuwa na...mama asa na heeetha ridana..ape lankawa inawa nam Als one...mokada hoda job s ekata definitely Als illanawa.(government or privet sector)...Als science subject thiyanawa nam thawath hodai...(sencienc wenama one kiyana na)......uba Als nathuwa degree karanata lankawa inawa nam rs 20000-30000 salary thama....ekata th marana one....Als or Als + degree nam sometime salary eka hodai....thawa good benefits thiyanawa life ekata........
oya lankawen ina kamathi natham kisi matter ekak na.....mama nam recoomand karana oya lankawen yanawa nam curtain karana.it`s world recommend uni in aus:.Als thiyagena Aus: cutrien karana pluwan nam Aus: gehen ekath godak valid,,,, uba sliit joint wela ,after 2 years kohoma hari Aus : gehen degree eka finish kara gatha nam (lankawa indan newai) , ubata Aus: ina pluwan.......(mage kathawen oyage heetha ridana one na)....


kathawa aththa!Oya lankawe job 1k karanna hithagena innawanam A'L mona stream 1n hari karala goda daaganna balanna.A'L hondata nathath laawata hari pass karaganna balalanna.mokada naaththan oya degree 1k aragena job 1kakata giyata wadak naa.eyala A'L gana ahanawa or oyata salary eka adu job 1k hambawei. ithin ehemanam oya degree 1ka karana eke kisima theerumak naane.salli thiyenawanam ona tharam place thiyenawa
Mama Danna Widiyata nam. UCSC eke FIT (Foundation in Information Technology) Karala BIT (Bachelor of Information Technology ) Karanam Kari.
BIT wala Networking Genath Tiyanawa.
අනිවා මොකක් කරන්නත් අඩුම තරමේ එ ලෙවල් වලට පාස් 3 තියන එක වටිනවා .... බැරිමම නං ඉතින් BIT/BCS වගේ කරන්න පුලුවන්