Machanla mata kiyanawada Prolink H9601 Modem eka Windows 7 walata support da..mata danmama kiyanawada...mama win 7 dannai yanne..denata use karana vista drivers hari yaida..
nadun sampath said:Machan mata thilangen help ekak oni?
machan mama win7 dl karanna giyama 47% witharagiyama nathra wenawa mokakda danne pro? uba dl karana kota oya pro 1 awe nadda bannz