Need Windows 7 Help..

thilan##

Well-known member
  • Feb 21, 2009
    2,343
    51
    48
    36
    Kurunegala
    Machanla mata kiyanawada Prolink H9601 Modem eka Windows 7 walata support da..mata danmama kiyanawada...mama win 7 dannai yanne..denata use karana vista drivers hari yaida..
     

    thilan##

    Well-known member
  • Feb 21, 2009
    2,343
    51
    48
    36
    Kurunegala
    nadun sampath said:
    Machan mata thilangen help ekak oni?
    machan mama win7 dl karanna giyama 47% witharagiyama nathra wenawa mokakda danne pro? uba dl karana kota oya pro 1 awe nadda bannz

    macho, mama meka dl karapu ekak nemei. cd shop ekakin gaththe..den demma vista drivers ekata weda. kisima awlak ne. Uba torrent 1 k da gaththe..sme times eke awlak wenna athi..coments ehema baluwe nedda..