Network problem

chamidilk

Active member
  • Nov 18, 2006
    1,053
    4
    38
    Moratuwa
    yaluwane mata mage PC eke details thawat 3 denek ekka shre karaganna one ....

    eee kiwwe api podi project ekak karanawa ,eeth apita hama welema hamuwenna baha

    eeth apita virtual widiyata data share karaganna widiyaka nadda

    windows remote desktop wage