yaluwane mata mage PC eke details thawat 3 denek ekka shre karaganna one ....
eee kiwwe api podi project ekak karanawa ,eeth apita hama welema hamuwenna baha
eeth apita virtual widiyata data share karaganna widiyaka nadda
windows remote desktop wage
eee kiwwe api podi project ekak karanawa ,eeth apita hama welema hamuwenna baha
eeth apita virtual widiyata data share karaganna widiyaka nadda
windows remote desktop wage