හොද Thread 1kak ...... හැබැයි මට මේ ගැනත් පොඩ්ඩක් කියන්න ඕන...
වාහනය ගමන් කිරීමේදී ටයරයේ රත්වීම අඩුවීම
සාමාන්ය වාතයේ තෙත ගතිය හෙවත් ජල වාෂ්ප සහිත වීම නිසා සහ නයිට්රිජන් වායුව වියලි වීම යන සංකල්ප දෙක මත මෙම ගුණාංගය රඳාපවතී.මන්ද වියලි වායු පීඩනය හමුවේ තරමක සිසිල් ගතියකින් යුක්තවෙනවා.වේගයෙන් ගමන් කිරීමේදී සහ විශාල බරක පටවාගෙන යාමේදී මෙම තත්වය හොඳින් නිරීක්ෂණය කල හැකි වෙයි.
මම අහල තියන විදිහට නම් , ටයරයක full performance එන්න නම් ටයරය අනිවාර්යෙන් රත්වෙන්න ඕන . මම නම් හිතන් නෑ නයිට්රිජන් වායුව හේතුවෙන් රත් වීම මහා ලොකුවට අඩුවෙනවා කියල .
වාහනය පැදවීමේ ගුණත්වය / තුලිතතාවය වැඩි වීම
නයිට්රිජන් වායුවේ පවතින වියලි ගතිය නිසා සහ අංශු අතර ඇති අවකාශයන් කුඩා වන හෙයින් ටයරයේ ඇතුලත අවකාශය හොඳින් පිරී ටයරය නිසි පරිදි මාර්ගය සමඟ ග්රණය වීම නිසා වාහනය පාලයන කිරීම පහසු වෙයි.
පට්ට පල් බොරුවක් ,
ඕක කියන්නේ නයිට්රිජන් ගහන එවුන්මයි . මොකද උන්ට market 1ka අල්ල ගන්න තම ක්රමයක් නැතුව බොරු බේගල් කියනව .
අත්දැකීමෙන් කියන්නේ , මට නම් කිසිම වෙනසක් දැනෙන්නේ නැ
ටයරයේ ජීව කාලය වැඩි කරයි.
සාමාන්ය වාතයේ තිබෙන ඔක්සිජන් සහ ජලවාෂ්ප නිසා ටයරය සාදා තිබෙන රසායනික ද්රව්ය සමඟ ප්රතික්රියා කිරීම නිසා ඔක්සිකරණය වීමෙන් ටයරයේ ජීව කාලය අඩු වෙයි.නමුත් නයිට්රිජන් මගින් එසේ වීමක් නොවන නිසා ටයරයේ ජීව කාලය වැඩි වෙයි.තවද ටයරය රත්වීමද අඩු කෙරෙන නිසා ජීව කාලය වැඩි වෙයි.
ටයර් මිලදීගැනීමේදී , අපි හැමෝම ගාන වගේම , යන්න පුළුවන් mileage 1kath අහලා තමයි ගන්නේ ... ඉතින් ඒ mileage 1ක දුවාගන්න පුලුවන්නම් හරිනේ .... එහෙමනම් ටයරයේ ජීව කාලය වැඩි කරන්නේ කොහොමද ???
සාමාන්ය වායු ගෝලයේ 78% නයිට්රිජන් තියනවනම් ,
නයිට්රිජන් ගහන ටයර් 1කේ තියෙන්නේ 95% නයිට්රිජන් නම් ,
17% නයිට්රිජන් වැඩි උනා කියල ඔය කියන තරම් වෙනසක් වෙයිද ????