NO FAP aka අපායේ යම සෙට් එක කඩු වලින් ඇනීම

SumuduSulari

Member
Jan 27, 2018
935
83
0
නවත්තන්න හෙන අමාරුයි බන්. බැඳලා හිටියත් ඉඳලා හිටලා ගහනවා. වයිෆ්ට ඩේට් දවසට එහෙම. නැත්නම් මොකක් හරි ආතල් එකක් ආවම.

මට මතකයි ඉස්සර මම මෙදා ඉඳන් නවත්තනව මෙදා ඉඳන් නවත්තනවා කියලා කැලැන්ඩර් එකේ දින ලකුණු කරනවා. ඒත් හරියන්නෙ නෑ. එක පාරක් මට 16ක් විතර ඇති එතකොට. සතියක් දෙකක් බොහොම අමාරුවෙන් අල්ලන් හිටියා කරන්නෙම නෑ කියලා. ඒ දවස්වල හිතන් හිටියෙ මහා පව්කාර වැඩක් කියලා. පස්සෙ අම්මා යැව්වා ඉස්සරහ ගෙදරට පණිවිඩයක් කියන්න. මම් ගිහින් ගෙදරට කතා කරද්දි ඇන්ටි ගේ පිටිපස්සෙන් කෑ ගැහුවා මම් මෙහෙ එන්න කියලා. මම් ගියා. ගෑණි ළිඳ ළඟ නානවා. යට සායක් උස්සගෙන තන් දෙක ගාවට. වතුර වැටිලා හෙලුවෙන් වගේ. හිතාගනිල්ලකෝ සුදුම සුදු ඇන්ටිගෙ කළු තැන් ඔක්කොම පේනකොට. පණිවිඩේ කියලා ගෙදර එද්දිම සීලෙ ඉවරයි කෙලින්ම බාත් රූම් එකේ. හතර පස් පාරක්ම කලා එදා. අම්මා අහනවා මොකෝ සැරින් සැරේ යන්නේ බඩේ අමාරුවක්ද කියලා.
 
Feb 9, 2019
833
64
0
නවත්තන්න හෙන අමාරුයි බන්. බැඳලා හිටියත් ඉඳලා හිටලා ගහනවා. වයිෆ්ට ඩේට් දවසට එහෙම. නැත්නම් මොකක් හරි ආතල් එකක් ආවම.

මට මතකයි ඉස්සර මම මෙදා ඉඳන් නවත්තනව මෙදා ඉඳන් නවත්තනවා කියලා කැලැන්ඩර් එකේ දින ලකුණු කරනවා. ඒත් හරියන්නෙ නෑ. එක පාරක් මට 16ක් විතර ඇති එතකොට. සතියක් දෙකක් බොහොම අමාරුවෙන් අල්ලන් හිටියා කරන්නෙම නෑ කියලා. ඒ දවස්වල හිතන් හිටියෙ මහා පව්කාර වැඩක් කියලා. පස්සෙ අම්මා යැව්වා ඉස්සරහ ගෙදරට පණිවිඩයක් කියන්න. මම් ගිහින් ගෙදරට කතා කරද්දි ඇන්ටි ගේ පිටිපස්සෙන් කෑ ගැහුවා මම් මෙහෙ එන්න කියලා. මම් ගියා. ගෑණි ළිඳ ළඟ නානවා. යට සායක් උස්සගෙන තන් දෙක ගාවට. වතුර වැටිලා හෙලුවෙන් වගේ. හිතාගනිල්ලකෝ සුදුම සුදු ඇන්ටිගෙ කළු තැන් ඔක්කොම පේනකොට. පණිවිඩේ කියලා ගෙදර එද්දිම සීලෙ ඉවරයි කෙලින්ම බාත් රූම් එකේ. හතර පස් පාරක්ම කලා එදා. අම්මා අහනවා මොකෝ සැරින් සැරේ යන්නේ බඩේ අමාරුවක්ද කියලා.

අපේ ගෙදර ගේට්ටුව අස්සෙන් එහා ගෙදර අක්කා නානව් පේනවා ඉස්සර. අපේ ජනෙල් කළු වීදුරු නිසා ඇතුලෙන් බැලුවම පේනවා එළියෙන් බැලුවම පේන්නෙ නෑ. රජ මගුල් ඉතින්. :love:
 

lankaq

Well-known member
  • Mar 1, 2013
    1,175
    303
    83
    27/02/2019: 7 Day Update



    අද මේක නවත්තලා දවස් හතක් වෙනවා. මේ දවස් 7 ඇතුලත පුදුම යුද්ධයක් කලේ මාර සේනාව එක්ක. එත් කොහොම හරි ඉවසගෙන හිටියා.


    මම results කියන්නම්

    1) කලින් මම සභාවක් ඉස්සරහට එහෙම යන්න හරි බයයි. ඒත් අද training room එකකට යනකොට confidence පිට ඒක ඇතුලට ගියා. අනිත් අය මගේ දිහා බලයිද නැද්ද කියන එක මට අදාළ වුනේ නෑ.



    2) මිනිස්සුත් එක්ක කතා කරන කොට confidence එකේ වැඩි ගතියක් පේනවා, වෙනදා මම මිනිස්සු එක්ක කතා කරන්න බයයි, එත් මේ කාලේ තුලදී කිසිම බයක් නැතිව මිනිස්සු එක්ක කතා කරනවා.



    3) Strength එකත් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා. වෙනවා jogging යනකොට මහන්සියි. දැන් endurance එක පොඩ්ඩක් වැඩිවෙලා කියල දැනෙනවා.



    මේ දවස් හතට මෙන්න මේවයි ප්‍රතිඵල. හැබැයි මගේ හිත සම්පූර්ණයෙන් ම දමනය වෙලා නෑ, ඒත් කුළු හරකෙක් මෙල්ල කරනවා සේ ඌට කන්න දෙන්නේ නැතුව තියාගෙන හිටියොත් ඌ දඟලලා දඟලලා මැරිලා යනවා. මෙන්න මේකත් ඒ වගේ.

    මම ලෝකේ නානාප්‍රකාර ගැහැණු ගැන හිතලා ඕක කරල ඇති. Redhead, Brunette, Blonde, Amateurs ල තමයි මගේ preferences. ඒත් ඔච්චර කරලත් තාම මගේ need එක fulfill වුනේ නෑ කියලයි මට දැනෙන්නේ.

    ඉතින් ඒකයි මම තීරණය කළේ මේක කිසිම තේරුමක් නැති වැඩපිළිවෙලක් කියල.


    ado matath okama thamai.math sathiyak idala keliya barima thana keliya. mehama update karapan.ethakota moral ekak enawa :yes: